Для українських реалій особливою популярністю користуються автомобілі з підвищеними позашляховими можливостями – кросовери та позашляховики. Вони мають представницький вигляд, вирізняються практичністю, а головне – здатні впевнено почуватися на дорогах будь-якої якості, незалежно від сезону. Високий кліренс і система повного приводу забезпечують прохідність як у літню спеку, так і на засніжених трасах чи в міжсезоння. Тож не дивно, що саме SUV займають одну з лідерських позицій на українському авторинку.
Більшість водіїв звертають увагу на добре відомі моделі, однак сьогодні хочу запропонувати вам дещо інше – автомобілі, які менш поширені, проте не менш цікаві. У цій добірці я поділюсь оглядом таких машин, які заслуговують на увагу завдяки своєму характеру та потенціалу.
А перш ніж ми перейдемо до знайомства з героями цієї публікації, хочу щиро подякувати своїм постійним читачам і підписникам. Ваша підтримка – це рушійна сила розвитку каналу. Долучайтеся до обговорень, ставте лайк, якщо вам сподобалось – це важливо для подальшого зростання.
Цей великий, масивний позашляховик продовжує лінію свого попередника та має характерну харизму. Trailblazer неможливо не помітити на дорозі: ефектна передня оптика, класичні пропорції кузова, потужна решітка радіатора і брутальні лінії надають йому впевненого вигляду.
Салон втілює “мужній” підхід до дизайну: масивне кермо, глибокі шахти приладів, мінімум вигадливих форм – усе лаконічно та добротно. Простору в машині більш ніж достатньо – п’ятеро дорослих зростом до 190 см почуватимуться цілком комфортно.
Позашляхові якості заслуговують окремої уваги: повний привід (part-time) у поєднанні з кліренсом у 235 мм дозволяють без проблем долати складні ділянки. Під капотом – 2,8-літровий турбодизель на 180 к.с., який демонструє надійність і витривалість. Щоправда, іноді виникають дрібні проблеми з електронікою, датчиками або паливною системою.
Автоматична коробка передач працює м’яко й безвідмовно – може слугувати до 300-350 тис. км. А підвіска зазвичай не потребує втручань до 200 тис. км пробігу.
Хоча офіційно ця модель в Україні не продавалась, на вторинному ринку її можна знайти завдяки “сірому” імпорту зі США. MDX має семимісний салон і може стати ідеальним варіантом для великих родин. Інтер’єр – комфортний, з елегантним дизайном. Комфорт їзди забезпечує енергоємна підвіска з великим ходом, що дає відчуття м’якості навіть на поганих дорогах.
До того ж Acura MDX оснащується системою активного шумоприглушення – фірмовим рішенням Honda, яке забезпечує тишу в салоні на різних швидкостях. А повний привід SH-AWD працює розумно: електроніка здатна розподіляти тягу на конкретні колеса в режимі реального часу, що позитивно позначається як на безпеці, так і на прохідності. Система ефективно імітує блокування, допомагаючи на бездоріжжі.
Бензиновий мотор об’ємом 3,7 літра хоч і обкладається чималим транспортним податком, зате вражає надійністю – може пройти 700-800 тис. км без капремонту. В автоматичній коробці варто звернути увагу на обгінну муфту – особливо при активній їзді. Найслабше місце в ходовій – кермові тяги й наконечники, які зношуються дещо раніше, ніж хотілося б. Решта вузлів служать до 140-150 тис. км без нарікань.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment