Для українських реалій особливою популярністю користуються автомобілі з підвищеними позашляховими можливостями – кросовери та позашляховики. Вони мають представницький вигляд, вирізняються практичністю, а головне – здатні впевнено почуватися на дорогах будь-якої якості, незалежно від сезону. Високий кліренс і система повного приводу забезпечують прохідність як у літню спеку, так і на засніжених трасах чи в міжсезоння. Тож не дивно, що саме SUV займають одну з лідерських позицій на українському авторинку.
Більшість водіїв звертають увагу на добре відомі моделі, однак сьогодні хочу запропонувати вам дещо інше – автомобілі, які менш поширені, проте не менш цікаві. У цій добірці я поділюсь оглядом таких машин, які заслуговують на увагу завдяки своєму характеру та потенціалу.
А перш ніж ми перейдемо до знайомства з героями цієї публікації, хочу щиро подякувати своїм постійним читачам і підписникам. Ваша підтримка – це рушійна сила розвитку каналу. Долучайтеся до обговорень, ставте лайк, якщо вам сподобалось – це важливо для подальшого зростання.
Цей великий, масивний позашляховик продовжує лінію свого попередника та має характерну харизму. Trailblazer неможливо не помітити на дорозі: ефектна передня оптика, класичні пропорції кузова, потужна решітка радіатора і брутальні лінії надають йому впевненого вигляду.
Салон втілює “мужній” підхід до дизайну: масивне кермо, глибокі шахти приладів, мінімум вигадливих форм – усе лаконічно та добротно. Простору в машині більш ніж достатньо – п’ятеро дорослих зростом до 190 см почуватимуться цілком комфортно.
Позашляхові якості заслуговують окремої уваги: повний привід (part-time) у поєднанні з кліренсом у 235 мм дозволяють без проблем долати складні ділянки. Під капотом – 2,8-літровий турбодизель на 180 к.с., який демонструє надійність і витривалість. Щоправда, іноді виникають дрібні проблеми з електронікою, датчиками або паливною системою.
Автоматична коробка передач працює м’яко й безвідмовно – може слугувати до 300-350 тис. км. А підвіска зазвичай не потребує втручань до 200 тис. км пробігу.
Хоча офіційно ця модель в Україні не продавалась, на вторинному ринку її можна знайти завдяки “сірому” імпорту зі США. MDX має семимісний салон і може стати ідеальним варіантом для великих родин. Інтер’єр – комфортний, з елегантним дизайном. Комфорт їзди забезпечує енергоємна підвіска з великим ходом, що дає відчуття м’якості навіть на поганих дорогах.
До того ж Acura MDX оснащується системою активного шумоприглушення – фірмовим рішенням Honda, яке забезпечує тишу в салоні на різних швидкостях. А повний привід SH-AWD працює розумно: електроніка здатна розподіляти тягу на конкретні колеса в режимі реального часу, що позитивно позначається як на безпеці, так і на прохідності. Система ефективно імітує блокування, допомагаючи на бездоріжжі.
Бензиновий мотор об’ємом 3,7 літра хоч і обкладається чималим транспортним податком, зате вражає надійністю – може пройти 700-800 тис. км без капремонту. В автоматичній коробці варто звернути увагу на обгінну муфту – особливо при активній їзді. Найслабше місце в ходовій – кермові тяги й наконечники, які зношуються дещо раніше, ніж хотілося б. Решта вузлів служать до 140-150 тис. км без нарікань.
Наш експерт розповів про водійські звички, які прискорюють знос автомобіля та можуть призвести до дорогого…
Українське законодавство вимагає, аби в автомобілі обов'язково була медична аптечка. Це передбачено пунктом 31.4.7 "е"…
Tesla продовжує покращувати досвід володіння своїми автомобілями, випускаючи чергове оновлення для водіїв, які живуть у…
У 2021 році Renault кардинальним чином змінила імідж і форм-фактор моделі Megane, перетворивши її на…
Варіаторна коробка передач (CVT) існує вже багато років, але деякі водії досі їй не довіряють.…
Позбавлення водійських прав — одне з найсуворіших адміністративних покарань для українських водіїв. За певних обставин…
Leave a Comment