У літню спеку багато водіїв навіть не підозрюють, що звичні дії поволі вкорочують життя автомобільного акумулятора. Несправність батареї часто виникає раптово, без видимих причин, однак причина зазвичай криється у щоденних дрібницях, які з часом мають серйозні наслідки.
Однією з найпоширеніших проблем є короткі поїздки містом у спеку з увімкненим кондиціонером, фарами, аудіосистемою чи вентилятором. У таких випадках генератор просто не встигає поповнити енергію, витрачену на запуск двигуна та живлення електросистем. Як наслідок – акумулятор постійно недозаряджається, що призводить до глибокого розряду і погіршення стану пластин. Кожен такий виїзд наближає момент повної відмови батареї.
Ще однією причиною розрядження стає залишення автомобіля з увімкненими, на перший погляд, непомітними споживачами енергії. Камери заднього виду у режимі очікування, сигналізація з чутливими датчиками, підсвітка нештатної магнітоли або незачинений багажник зі світлом – усе це поволі, але невпинно тягне енергію навіть під час стоянки. В умовах літньої температури хімічні процеси в батареї пришвидшуються, що підсилює ефект саморазряду. Навіть кілька днів простою можуть стати фатальними для заряду.
Нерідко водії ігнорують ще один важливий фактор – стан клем і чистоту корпусу акумулятора. Забруднення, яке утворюється з пилу, залишків реагентів і парів електроліту, створює провідний наліт. Це спричиняє мікророзряди прямо на поверхні батареї. Навіть коли автомобіль не використовується, акумулятор повільно втрачає заряд. Окислення клем погіршує контакт, збільшує опір і ускладнює як зарядку від генератора, так і запуск двигуна.
Щоб уникнути проблем, варто регулярно приділяти увагу кільком речам. Бажано уникати поїздок, що тривають менше 20-30 хвилин, особливо з активними споживачами енергії. Раз на тиждень корисно здійснювати тривалі поїздки не менше години, щоб акумулятор повністю зарядився. Перед тривалим простоєм слід вимикати всі додаткові пристрої. Не зайвим буде й щомісячне очищення клем і корпусу батареї содовим розчином, а також їх обробка захисною змазкою. Якщо акумулятор обслуговується, необхідно перевіряти рівень і щільність електроліту.
Прості звички догляду допоможуть зберегти акумулятор у робочому стані та уникнути неприємностей у найбільш невдалий момент.
Українські суди все частіше звертають увагу на законність дій поліції під час зупинки автомобілів. Показовим…
Компанія Nissan представила оновлення для легендарного Skyline, який досі продається в Японії як аналог знятого…
Компанія Mercedes-Benz готується до оновлення свого флагманського седана S-Class. Тестові рестайлінгові прототипи «Есок» випробовуються на…
AAA провела дослідження, щоб з'ясувати, чи справді високоо́ктанова паліва очищає двигун. Результати виявилися неоднозначними: так,…
Після скасування обов'язкового техогляду українські дороги заповнилися автомобілями з різним технічним станом. Саме тому патрульні…
Серед нових автомобілів, придбаних українцями цього року, беззаперечним лідером став сірий колір. Майже третина всіх…
Leave a Comment