У літню спеку багато водіїв навіть не підозрюють, що звичні дії поволі вкорочують життя автомобільного акумулятора. Несправність батареї часто виникає раптово, без видимих причин, однак причина зазвичай криється у щоденних дрібницях, які з часом мають серйозні наслідки.
Однією з найпоширеніших проблем є короткі поїздки містом у спеку з увімкненим кондиціонером, фарами, аудіосистемою чи вентилятором. У таких випадках генератор просто не встигає поповнити енергію, витрачену на запуск двигуна та живлення електросистем. Як наслідок – акумулятор постійно недозаряджається, що призводить до глибокого розряду і погіршення стану пластин. Кожен такий виїзд наближає момент повної відмови батареї.
Ще однією причиною розрядження стає залишення автомобіля з увімкненими, на перший погляд, непомітними споживачами енергії. Камери заднього виду у режимі очікування, сигналізація з чутливими датчиками, підсвітка нештатної магнітоли або незачинений багажник зі світлом – усе це поволі, але невпинно тягне енергію навіть під час стоянки. В умовах літньої температури хімічні процеси в батареї пришвидшуються, що підсилює ефект саморазряду. Навіть кілька днів простою можуть стати фатальними для заряду.
Нерідко водії ігнорують ще один важливий фактор – стан клем і чистоту корпусу акумулятора. Забруднення, яке утворюється з пилу, залишків реагентів і парів електроліту, створює провідний наліт. Це спричиняє мікророзряди прямо на поверхні батареї. Навіть коли автомобіль не використовується, акумулятор повільно втрачає заряд. Окислення клем погіршує контакт, збільшує опір і ускладнює як зарядку від генератора, так і запуск двигуна.
Щоб уникнути проблем, варто регулярно приділяти увагу кільком речам. Бажано уникати поїздок, що тривають менше 20-30 хвилин, особливо з активними споживачами енергії. Раз на тиждень корисно здійснювати тривалі поїздки не менше години, щоб акумулятор повністю зарядився. Перед тривалим простоєм слід вимикати всі додаткові пристрої. Не зайвим буде й щомісячне очищення клем і корпусу батареї содовим розчином, а також їх обробка захисною змазкою. Якщо акумулятор обслуговується, необхідно перевіряти рівень і щільність електроліту.
Прості звички догляду допоможуть зберегти акумулятор у робочому стані та уникнути неприємностей у найбільш невдалий момент.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment