Авто

Як зберегти акумулятор влітку: поради для кожного водія

У літню спеку багато водіїв навіть не підозрюють, що звичні дії поволі вкорочують життя автомобільного акумулятора. Несправність батареї часто виникає раптово, без видимих причин, однак причина зазвичай криється у щоденних дрібницях, які з часом мають серйозні наслідки.

Однією з найпоширеніших проблем є короткі поїздки містом у спеку з увімкненим кондиціонером, фарами, аудіосистемою чи вентилятором. У таких випадках генератор просто не встигає поповнити енергію, витрачену на запуск двигуна та живлення електросистем. Як наслідок – акумулятор постійно недозаряджається, що призводить до глибокого розряду і погіршення стану пластин. Кожен такий виїзд наближає момент повної відмови батареї.

Ще однією причиною розрядження стає залишення автомобіля з увімкненими, на перший погляд, непомітними споживачами енергії. Камери заднього виду у режимі очікування, сигналізація з чутливими датчиками, підсвітка нештатної магнітоли або незачинений багажник зі світлом – усе це поволі, але невпинно тягне енергію навіть під час стоянки. В умовах літньої температури хімічні процеси в батареї пришвидшуються, що підсилює ефект саморазряду. Навіть кілька днів простою можуть стати фатальними для заряду.

Нерідко водії ігнорують ще один важливий фактор – стан клем і чистоту корпусу акумулятора. Забруднення, яке утворюється з пилу, залишків реагентів і парів електроліту, створює провідний наліт. Це спричиняє мікророзряди прямо на поверхні батареї. Навіть коли автомобіль не використовується, акумулятор повільно втрачає заряд. Окислення клем погіршує контакт, збільшує опір і ускладнює як зарядку від генератора, так і запуск двигуна.

Щоб уникнути проблем, варто регулярно приділяти увагу кільком речам. Бажано уникати поїздок, що тривають менше 20-30 хвилин, особливо з активними споживачами енергії. Раз на тиждень корисно здійснювати тривалі поїздки не менше години, щоб акумулятор повністю зарядився. Перед тривалим простоєм слід вимикати всі додаткові пристрої. Не зайвим буде й щомісячне очищення клем і корпусу батареї содовим розчином, а також їх обробка захисною змазкою. Якщо акумулятор обслуговується, необхідно перевіряти рівень і щільність електроліту.

Прості звички догляду допоможуть зберегти акумулятор у робочому стані та уникнути неприємностей у найбільш невдалий момент.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Opel відмовилася від жорстких термінів переходу на електромобілі

Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…

26.08.2025

Як за мінімальні гроші покращити шумоізоляцію авто

Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…

26.08.2025

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025