Volkswagen вирішив змінити підхід до дизайну інтер’єру. Після багатьох років, коли компанія прибирала кнопки і замінювала їх сенсорними екранами, тепер кнопки повертаються.
У Volkswagen зрозуміли, що багатьом європейцям зручніше користуватись фізичними елементами керування, особливо на кермі. Покупці хочуть відчувати кнопку, а не шукати потрібну функцію на екрані під час руху.
Керівник Volkswagen у Китаї Ральф Брандштеттер пояснив: європейці цінують просте й зрозуміле керування, тоді як китайські водії більше цікавляться функціями з штучним інтелектом, голосовим керуванням і цифровими кабінами. До того ж, у Європі водії зазвичай старші – середній вік власника електрокара тут 56 років, тоді як у Китаї – до 35.
Навіть нові Volkswagen Passat та електромобіль ID.7 Tourer зараз майже повністю керуються через екран. Але ситуація змінюється: моделі Golf GTI та Golf R вже знову мають кнопки на кермі.
Головний дизайнер компанії Андреас Міндт заявив, що з нової моделі ID.2all у кожному новому авто Volkswagen будуть п’ять основних фізичних кнопок – для гучності, обігріву сидінь, вентиляції та аварійки.
“Ми більше не повторимо цю помилку. Це автомобіль, а не телефон”, – сказав він.
Оскільки Volkswagen поділяє технології з брендами Skoda, SEAT і Cupra, кнопки, ймовірно, повернуться й до інших моделей концерну. Це трохи підвищить вартість авто, але зробить їх зручнішими для водіїв.
Восени 2023 року Renault представила концептуальну версію свого позашляхового пікапа Niagara. Автомобіль задуманий як глобальна…
Питання про те, чи може жінка бути за кермом, давно втратило актуальність. Набагато цікавіше розібратися,…
За даними Укравтопром, у вересні автопарк України поповнився більш ніж 12,6 тисячами легкових автомобілів з…
BMW впевнено рухається до оновлення D-сегмента, роблячи ставку на інновації та розширюючи лінійку Neue Klasse…
Автомобільний експерт поділився думкою щодо недоліків другого покоління Nissan Qashqai. За його словами, найменш вдалим…
Тема загорянь електромобілів викликає значне суспільне занепокоєння, особливо у зв'язку з численними відео та повідомленнями…
Leave a Comment