Volkswagen вирішив змінити підхід до дизайну інтер’єру. Після багатьох років, коли компанія прибирала кнопки і замінювала їх сенсорними екранами, тепер кнопки повертаються.
У Volkswagen зрозуміли, що багатьом європейцям зручніше користуватись фізичними елементами керування, особливо на кермі. Покупці хочуть відчувати кнопку, а не шукати потрібну функцію на екрані під час руху.
Керівник Volkswagen у Китаї Ральф Брандштеттер пояснив: європейці цінують просте й зрозуміле керування, тоді як китайські водії більше цікавляться функціями з штучним інтелектом, голосовим керуванням і цифровими кабінами. До того ж, у Європі водії зазвичай старші – середній вік власника електрокара тут 56 років, тоді як у Китаї – до 35.
Навіть нові Volkswagen Passat та електромобіль ID.7 Tourer зараз майже повністю керуються через екран. Але ситуація змінюється: моделі Golf GTI та Golf R вже знову мають кнопки на кермі.
Головний дизайнер компанії Андреас Міндт заявив, що з нової моделі ID.2all у кожному новому авто Volkswagen будуть п’ять основних фізичних кнопок – для гучності, обігріву сидінь, вентиляції та аварійки.
“Ми більше не повторимо цю помилку. Це автомобіль, а не телефон”, – сказав він.
Оскільки Volkswagen поділяє технології з брендами Skoda, SEAT і Cupra, кнопки, ймовірно, повернуться й до інших моделей концерну. Це трохи підвищить вартість авто, але зробить їх зручнішими для водіїв.
Кожен автовласник хоча б раз замислювався над тим, що більше шкодить автомобілю - розбиті дороги…
Водії все частіше замислюються над тим, як зменшити витрати на паливо, і ця тема стає…
Компанія Audi виключила з лінійки бензинові версії моделей A5, A6 та спортивної S5, залишивши лише…
25 вересня 2025 року в Мюнхені було помічено автономний тестовий автомобіль BMW. Машину з характерним…
В Україні постійні водійські посвідчення видаються на 30 років, проте зміна особистих даних - ПІБ…
Сезонна заміна шин - ключовий аспект безпеки на дорозі. Від моменту "перевзуття" залежить зчеплення з…
Leave a Comment