У спекотну пору року важливо правильно обирати місце для паркування автомобіля. Найкраще залишати машину на асфальтованій або бетонній поверхні. Якщо ж ставити авто на траву, землю чи пухкий ґрунт, це може завдати шкоди. Ґрунт улітку сильно перегрівається і починає випаровувати вологу, утворюючи своєрідний “вологий парник” під днищем. Це пришвидшує корозію металевих частин, шкодить вихлопній системі, пильовикам, кріпленням і може підвищувати вологість у салоні.
Також не варто залишати автомобіль під деревами. Це може обернутися появою пташиного посліду, який агресивно діє на лакофарбове покриття і залишає плями. Смола, що стікає з дерев, в’їдається у фарбу й важко видаляється. Листя та пил можуть забивати дренажні отвори, накопичуватись у щілинах та під двірниками.
У теплу пору року мотор не потребує тривалого прогріву. Достатньо 30-60 секунд після запуску, щоб система змащення вийшла на робочий режим. Замість простою на місці краще одразу почати рух з легким навантаженням – для двигуна це буде корисніше.
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Leave a Comment