У спекотну пору року важливо правильно обирати місце для паркування автомобіля. Найкраще залишати машину на асфальтованій або бетонній поверхні. Якщо ж ставити авто на траву, землю чи пухкий ґрунт, це може завдати шкоди. Ґрунт улітку сильно перегрівається і починає випаровувати вологу, утворюючи своєрідний “вологий парник” під днищем. Це пришвидшує корозію металевих частин, шкодить вихлопній системі, пильовикам, кріпленням і може підвищувати вологість у салоні.
Також не варто залишати автомобіль під деревами. Це може обернутися появою пташиного посліду, який агресивно діє на лакофарбове покриття і залишає плями. Смола, що стікає з дерев, в’їдається у фарбу й важко видаляється. Листя та пил можуть забивати дренажні отвори, накопичуватись у щілинах та під двірниками.
У теплу пору року мотор не потребує тривалого прогріву. Достатньо 30-60 секунд після запуску, щоб система змащення вийшла на робочий режим. Замість простою на місці краще одразу почати рух з легким навантаженням – для двигуна це буде корисніше.
На трасах часто зустрічаються знаки, які зобов'язують водія знизити швидкість руху. Однак не всі автомобілісти…
Водіям в Україні офіційно дозволили керувати автомобілями, навіть якщо на лобовому склі є тріщини або…
Розробка нового покоління Toyota Corolla набирає обертів. Один із найуспішніших автомобілів японської марки з комерційної…
Представник поліції розповів, чому не можна наносити додатковий захист на деталі кузова вживаного автомобіля. Сьогодні…
Повноваження накладати штрафи на власників автомобілів з іноземною реєстрацією наразі мають як працівники поліції, так…
Автомобіль може "з'їдати" більше палива, ніж повинен, навіть без видимих поломок. Автомеханік з 10-ти річним…
Leave a Comment