У спекотну пору року важливо правильно обирати місце для паркування автомобіля. Найкраще залишати машину на асфальтованій або бетонній поверхні. Якщо ж ставити авто на траву, землю чи пухкий ґрунт, це може завдати шкоди. Ґрунт улітку сильно перегрівається і починає випаровувати вологу, утворюючи своєрідний “вологий парник” під днищем. Це пришвидшує корозію металевих частин, шкодить вихлопній системі, пильовикам, кріпленням і може підвищувати вологість у салоні.
Також не варто залишати автомобіль під деревами. Це може обернутися появою пташиного посліду, який агресивно діє на лакофарбове покриття і залишає плями. Смола, що стікає з дерев, в’їдається у фарбу й важко видаляється. Листя та пил можуть забивати дренажні отвори, накопичуватись у щілинах та під двірниками.
У теплу пору року мотор не потребує тривалого прогріву. Достатньо 30-60 секунд після запуску, щоб система змащення вийшла на робочий режим. Замість простою на місці краще одразу почати рух з легким навантаженням – для двигуна це буде корисніше.
Нове покоління популярного кросовера Toyota RAV4 офіційно з'явиться одразу на 180 ринках по всьому світу.…
Статистика свідчить, що більшість дорожньо-транспортних пригод в Україні - це незначні інциденти, які водії все…
Нещодавно, західні видання опублікували фотографії, на яких зображено нову версію універсала Kia K4. Якщо вірити…
Кожен український водій повинен чітко розуміти свої права та обов’язки у разі зупинки транспортного засобу…
У 2025 році компанія Toyota припинить продаж "зарядженої" версії спорткупе GR Supra з потужністю 382…
Французький автовиробник Renault офіційно представив новий електричний кросовер Alpine A390, який має стати конкурентом Tesla…
Leave a Comment