У спекотну пору року важливо правильно обирати місце для паркування автомобіля. Найкраще залишати машину на асфальтованій або бетонній поверхні. Якщо ж ставити авто на траву, землю чи пухкий ґрунт, це може завдати шкоди. Ґрунт улітку сильно перегрівається і починає випаровувати вологу, утворюючи своєрідний “вологий парник” під днищем. Це пришвидшує корозію металевих частин, шкодить вихлопній системі, пильовикам, кріпленням і може підвищувати вологість у салоні.
Також не варто залишати автомобіль під деревами. Це може обернутися появою пташиного посліду, який агресивно діє на лакофарбове покриття і залишає плями. Смола, що стікає з дерев, в’їдається у фарбу й важко видаляється. Листя та пил можуть забивати дренажні отвори, накопичуватись у щілинах та під двірниками.
У теплу пору року мотор не потребує тривалого прогріву. Достатньо 30-60 секунд після запуску, щоб система змащення вийшла на робочий режим. Замість простою на місці краще одразу почати рух з легким навантаженням – для двигуна це буде корисніше.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment