У спекотну пору року важливо правильно обирати місце для паркування автомобіля. Найкраще залишати машину на асфальтованій або бетонній поверхні. Якщо ж ставити авто на траву, землю чи пухкий ґрунт, це може завдати шкоди. Ґрунт улітку сильно перегрівається і починає випаровувати вологу, утворюючи своєрідний “вологий парник” під днищем. Це пришвидшує корозію металевих частин, шкодить вихлопній системі, пильовикам, кріпленням і може підвищувати вологість у салоні.
Також не варто залишати автомобіль під деревами. Це може обернутися появою пташиного посліду, який агресивно діє на лакофарбове покриття і залишає плями. Смола, що стікає з дерев, в’їдається у фарбу й важко видаляється. Листя та пил можуть забивати дренажні отвори, накопичуватись у щілинах та під двірниками.
У теплу пору року мотор не потребує тривалого прогріву. Достатньо 30-60 секунд після запуску, щоб система змащення вийшла на робочий режим. Замість простою на місці краще одразу почати рух з легким навантаженням – для двигуна це буде корисніше.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment