Деякі водії під час огляду вживаного автомобіля орієнтуються на кузов, салон і документи, забуваючи про головне – стан двигуна. Однак саме мотор найчастіше стає джерелом несподіваних витрат уже після купівлі. Моторист в інтерв’ю порталу cenyavto.com розповів, як за допомогою простого методу визначити зношення ДВЗ буквально за 5 хвилин.
Суть методу полягає в спостереженні за поведінкою кришки маслозаливної горловини на прогрітому моторі. Після запуску двигуна кришку слід акуратно відкрутити. Якщо вона лише злегка тремтить на місці, це вкладається в рамки норми. Але якщо кришку починає активно виштовхувати, і при цьому відчувається явний тиск – це тривожний сигнал. Подібна поведінка найчастіше пов’язана з проривом картерних газів, викликаним зносом поршневої групи або клапанів. Іншими словами, двигун працює під навантаженням не так, як повинен.
Також можна помітити легкий пар або краплі масла під кришкою. Це допустимо. Головне – відсутність густого диму або щільного газовиділення. Для подальшого аналізу мотора варто трохи “піддати” обертів. У разі справної роботи системи клапанів і поршнів усередині створюється розрідження, яке злегка притягує кришку назад до горловини. Коли цього не відбувається, а кришку продовжує виштовхувати, можна запідозрити серйозний знос ЦПГ і необхідність капітального ремонту в перспективі.
Незважаючи на простоту, такий спосіб дає наочне уявлення про внутрішній стан двигуна. Він не потребує інструментів, займає мінімум часу і дає змогу на місці визначити, чи варто розглядати автомобіль далі.
Tesla представила спрощену та більш доступну версію Model Y для європейського ринку. Базова ціна нового…
Кожен автовласник хоча б раз на день змушений відвідувати АЗС. Багато дій на станції виконуються…
З настанням холодів автолюбителям варто подбати не лише про зимову гуму, а й про правильне…
Як і передбачали японські ЗМІ, цієї ночі відбувся офіційний дебют нового позашляховика початкового рівня від…
Компанія Lamborghini, яка колись асоціювалася виключно з суперкарами, сьогодні впевнено зміцнила позиції у масовому сегменті…
Після багатьох років занепаду сегмент великих представницьких седанів не збирається поступатися натиску кросоверів і позашляховиків.…
Leave a Comment