Багато водіїв-початківців вважають, що одночасне натискання педалей газу та гальма — це нешкідлива дія. Однак така звичка може серйозно нашкодити трансмісії автомобіля. Автомеханіки попереджають: подібна манера керування призводить до надмірного зносу та передчасних поломок.
У професійному автоспорті техніка «гальмування лівою ногою» застосовується досить часто — особливо при дрифті або проходженні крутих поворотів. Але спортивні автомобілі мають спеціальну конструкцію, адаптовану до екстремальних навантажень. У звичайних же машинах така експлуатація не передбачена — для них це небезпечний режим.
Особливо негативні наслідки виникають у машин із механічною коробкою передач: зчеплення починає пробуксовувати, перегрівається і може швидко вийти з ладу. Окрім цього, зношуються або пошкоджуються елементи самої КПП — шестерні, синхронізатори та вали.
Автоматичні трансмісії також не в безпеці: у старіших моделях через надмірне навантаження може перегрітися гідротрансформатор, що призводить до закипання трансмісійної рідини та збоїв у роботі.
Деякі сучасні автомобілі мають захисну електроніку, яка автоматично знижує оберти двигуна або припиняє подачу пального при одночасному натисканні двох педалей. Але навіть такі системи не можуть повністю захистити вузли трансмісії від потенційних ушкоджень.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment