Багато водіїв-початківців вважають, що одночасне натискання педалей газу та гальма — це нешкідлива дія. Однак така звичка може серйозно нашкодити трансмісії автомобіля. Автомеханіки попереджають: подібна манера керування призводить до надмірного зносу та передчасних поломок.
У професійному автоспорті техніка «гальмування лівою ногою» застосовується досить часто — особливо при дрифті або проходженні крутих поворотів. Але спортивні автомобілі мають спеціальну конструкцію, адаптовану до екстремальних навантажень. У звичайних же машинах така експлуатація не передбачена — для них це небезпечний режим.
Особливо негативні наслідки виникають у машин із механічною коробкою передач: зчеплення починає пробуксовувати, перегрівається і може швидко вийти з ладу. Окрім цього, зношуються або пошкоджуються елементи самої КПП — шестерні, синхронізатори та вали.
Автоматичні трансмісії також не в безпеці: у старіших моделях через надмірне навантаження може перегрітися гідротрансформатор, що призводить до закипання трансмісійної рідини та збоїв у роботі.
Деякі сучасні автомобілі мають захисну електроніку, яка автоматично знижує оберти двигуна або припиняє подачу пального при одночасному натисканні двох педалей. Але навіть такі системи не можуть повністю захистити вузли трансмісії від потенційних ушкоджень.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment