Багато водіїв-початківців вважають, що одночасне натискання педалей газу та гальма — це нешкідлива дія. Однак така звичка може серйозно нашкодити трансмісії автомобіля. Автомеханіки попереджають: подібна манера керування призводить до надмірного зносу та передчасних поломок.
У професійному автоспорті техніка «гальмування лівою ногою» застосовується досить часто — особливо при дрифті або проходженні крутих поворотів. Але спортивні автомобілі мають спеціальну конструкцію, адаптовану до екстремальних навантажень. У звичайних же машинах така експлуатація не передбачена — для них це небезпечний режим.
Особливо негативні наслідки виникають у машин із механічною коробкою передач: зчеплення починає пробуксовувати, перегрівається і може швидко вийти з ладу. Окрім цього, зношуються або пошкоджуються елементи самої КПП — шестерні, синхронізатори та вали.
Автоматичні трансмісії також не в безпеці: у старіших моделях через надмірне навантаження може перегрітися гідротрансформатор, що призводить до закипання трансмісійної рідини та збоїв у роботі.
Деякі сучасні автомобілі мають захисну електроніку, яка автоматично знижує оберти двигуна або припиняє подачу пального при одночасному натисканні двох педалей. Але навіть такі системи не можуть повністю захистити вузли трансмісії від потенційних ушкоджень.
Останнім часом у соціальних мережах активно шириться інформація про те, що в Україні водіїв можуть…
BMW збільшила ціну на M5 Touring 2026 модельного року, незважаючи на відсутність змін в оснащенні.…
Один із найвпізнаваніших міських кросоверів Nissan - Juke - готується до повного оновлення. Японський виробник…
Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного "автомата" у Ford Focus III використовують роботизовану…
За даними JATO Dynamics , у травні 2025 року Tesla Model Y знову став продаваним електрокаром в Європі -…
Компактний кросовер Skoda Elroq 2025 року нещодавно отримав нову модифікацію RS, яка суттєво збільшує потужність…
Leave a Comment