Авто

Автоексперт назвав 5 кросоверів, які краще не купувати

Обережність при виборі вживаного кросовера — запорука уникнення фінансових втрат. За привабливою зовнішністю та помірною ціною деякі моделі можуть приховувати серйозні технічні недоліки. Експерти радять уникати певних кросоверів, аби не перетворити їхню експлуатацію на низку витратних ремонтів.

BMW X1 та X3 з двигуном N20

Моделі BMW X1 (2011–2015) та X3 (2011–2017) з мотором N20 приваблюють динамікою, але мають значний ризик технічних проблем. Особливо ненадійні варіанти до 2014 року, де використовувалася пластикова кришка масляного фільтра. Типовими є також знос розподільчих валів і несправності форсунок.

Hyundai Tucson (2016)

Попри репутацію надійного сімейного кросовера, Tucson з 2,0-літровим бензиновим двигуном G4NA має вразливі місця. Задирки в циліндрах виникають через їзду на холодному двигуні, а підвищене споживання оливи може з’явитися вже після 50–80 тис. км. Ланцюг ГРМ рідко витримує понад 150 тис. км, а “робот” і автоматична КПП іноді виявляють проблеми ще раніше. Слабка підвіска — ще один недолік моделі.

Volvo XC60 (2008 – дотепер)

XC60 виглядає престижно, але має низку технічних вад. У дизелях 2.4 D5 часто виходить з ладу сажовий фільтр і забруднюються форсунки. Бензинові турбодвигуни “їдять” багато масла. Підвіска і рульове керування потребують уваги вже після 150 тис. км. Проблеми з електронікою — окрема історія: збої системи безключового доступу, клімат-контролю, несправності електроприводів дверей багажника тощо.

Renault Kaptur (з 2016 року)

Французько-російський Kaptur має низку дратівливих недоліків. Серед них — швидке зношення лакофарбового покриття, слабкі ущільнювачі, крихка оптика і ненадійне хромоване оздоблення. Варіатор Jatco JF015E — ще одна болюча точка: перегрівається, має проблеми з підшипниками і дорогий у ремонті. Електричні збої — поширене явище.

Opel Mokka (з 2012 року)

Цей компактний кросовер може створити чимало проблем власнику. 1,8-літровий бензиновий двигун має ненадійні фазообертачі, часто виникають протікання в системі охолодження. Підвіска й гальма слабкі: підшипники і датчики ABS часто виходять з ладу після 60–80 тис. км. 6-ступінчаста МКПП М32 відома швидким зносом механізму перемикання передач. До цього додається крихкий пластик фар і складна експлуатація взимку.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla починає поставки оновленого Model Y Performance

Tesla активно готується до початку поставок оновленої версії Model Y Performance. За даними спостерігача Джо…

07.11.2025

Активація круїз-контролю в автомобілі загрожує високою витратою палива

Серед водіїв давно існує думка, що круїз-контроль допомагає економити паливо. Логіка зрозуміла: електроніка утримує швидкість…

07.11.2025

KIA готує новий електрокросовер із запасом ходу понад 500 км

KIA EV5 2025 року – свіжий електрокросовер від корейців, який, незважаючи на нову назву, багато…

07.11.2025

Коли варто продати автомобіль: ознаки, що вимагають уваги

Рішення про продаж автомобіля найчастіше пов'язане з його технічним станом і економічною вигодою подальшої експлуатації.…

07.11.2025

Чи варто купувати китайський автомобіль: всі підводні камені

За останні роки автомобільний ринок Європи та України зазнав кардинальних змін. Пандемія, перебої з поставками…

07.11.2025

ГБО на авто: як встановити легально та уникнути штрафів

Газобалонне обладнання встановлюють на автомобілі для зменшення витрат на пальне, але це створює не лише…

07.11.2025