Авто

Автоексперт назвав 5 кросоверів, які краще не купувати

Обережність при виборі вживаного кросовера — запорука уникнення фінансових втрат. За привабливою зовнішністю та помірною ціною деякі моделі можуть приховувати серйозні технічні недоліки. Експерти радять уникати певних кросоверів, аби не перетворити їхню експлуатацію на низку витратних ремонтів.

BMW X1 та X3 з двигуном N20

Моделі BMW X1 (2011–2015) та X3 (2011–2017) з мотором N20 приваблюють динамікою, але мають значний ризик технічних проблем. Особливо ненадійні варіанти до 2014 року, де використовувалася пластикова кришка масляного фільтра. Типовими є також знос розподільчих валів і несправності форсунок.

Hyundai Tucson (2016)

Попри репутацію надійного сімейного кросовера, Tucson з 2,0-літровим бензиновим двигуном G4NA має вразливі місця. Задирки в циліндрах виникають через їзду на холодному двигуні, а підвищене споживання оливи може з’явитися вже після 50–80 тис. км. Ланцюг ГРМ рідко витримує понад 150 тис. км, а “робот” і автоматична КПП іноді виявляють проблеми ще раніше. Слабка підвіска — ще один недолік моделі.

Volvo XC60 (2008 – дотепер)

XC60 виглядає престижно, але має низку технічних вад. У дизелях 2.4 D5 часто виходить з ладу сажовий фільтр і забруднюються форсунки. Бензинові турбодвигуни “їдять” багато масла. Підвіска і рульове керування потребують уваги вже після 150 тис. км. Проблеми з електронікою — окрема історія: збої системи безключового доступу, клімат-контролю, несправності електроприводів дверей багажника тощо.

Renault Kaptur (з 2016 року)

Французько-російський Kaptur має низку дратівливих недоліків. Серед них — швидке зношення лакофарбового покриття, слабкі ущільнювачі, крихка оптика і ненадійне хромоване оздоблення. Варіатор Jatco JF015E — ще одна болюча точка: перегрівається, має проблеми з підшипниками і дорогий у ремонті. Електричні збої — поширене явище.

Opel Mokka (з 2012 року)

Цей компактний кросовер може створити чимало проблем власнику. 1,8-літровий бензиновий двигун має ненадійні фазообертачі, часто виникають протікання в системі охолодження. Підвіска й гальма слабкі: підшипники і датчики ABS часто виходять з ладу після 60–80 тис. км. 6-ступінчаста МКПП М32 відома швидким зносом механізму перемикання передач. До цього додається крихкий пластик фар і складна експлуатація взимку.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025