Держава недоотримує щороку від 447 млн до 1 млрд 341 млн грн через ненараховані штрафи за перевантаження вантажівок на дорогах у зв’язку з прорахунками в управлінні Державної служби України з безпеки на транспорті.
Про це йдеться у Звіті про результати аудиту ефективності використання коштів спеціального фонду Державного бюджету України Укртрансбезпеки, пише УНН.
“Прорахунки в управлінні Укртрансбезпекою призвели до того, що Державний бюджет України по прогнозним оцінкам Рахункової палати недоотримує щороку від 447 млн до 1 млрд 341 млн гривень (в залежності від інтенсивності роботи) від ненарахованих штрафів за понаднормативне навантаження великогабаритного транспорту на дорогах України”, — йдеться у звіті.
Крім того, зазначається в документі, ще одним проблемним питанням є будівництво Укравтодором і органами місцевої влади майданчиків для проведення габаритно-вагового контролю.
“При мінімальній потребі у 200-250 майданчиків на сьогодні їх лише 141, з яких використовуються 121, інші потребують проведення відновлювальних робіт.
По Києву та Київській області при мінімальній потребі 32-35 майданчиків не працює жоден, хоча наявні 19”, — вказано в аудиті.
Цього року очікується, що глобальний продаж електромобілів досягнуть 17 мільйонів одиниць, про це заявили в…
Виробники авто постійно вдосконалюють технології, щоб зробити керування максимально безпечним. Зовнішній вигляд, ціна та комфорт…
Влітку 2022 року, за дебютом відкритого спорткара Bentley Mulliner Bacalar, який відродив традицію виробництва ексклюзивних…
У двох Kia Sorentos 2024 року випуску під час дилерського огляду було виявлено несправність гідропідсилювача…
У неділю вранці (28 квітня) на кількох пунктах пропуску на українському кордоні утворилися черги. Водіїв,…
Перший тест нового гібридного Dacia Duster 2024 нового покоління провело видання L'automobile, яке розповіло про…
View Comments
Все з ніг на голову! Боротьба з перевантаженням потрібна не для мізерного, в масштабах держави, заробітку, а для запобігання псуванню нещасних доріг. Спостерігаю, як на Харківському напрямку туди і назад щохвилини проїжджає десяток фур. Це 600 штук на годину, Карл! І всі ламають асфальт у Києві.