Держава недоотримує щороку від 447 млн до 1 млрд 341 млн грн через ненараховані штрафи за перевантаження вантажівок на дорогах у зв’язку з прорахунками в управлінні Державної служби України з безпеки на транспорті.
Про це йдеться у Звіті про результати аудиту ефективності використання коштів спеціального фонду Державного бюджету України Укртрансбезпеки, пише УНН.
“Прорахунки в управлінні Укртрансбезпекою призвели до того, що Державний бюджет України по прогнозним оцінкам Рахункової палати недоотримує щороку від 447 млн до 1 млрд 341 млн гривень (в залежності від інтенсивності роботи) від ненарахованих штрафів за понаднормативне навантаження великогабаритного транспорту на дорогах України”, — йдеться у звіті.
Крім того, зазначається в документі, ще одним проблемним питанням є будівництво Укравтодором і органами місцевої влади майданчиків для проведення габаритно-вагового контролю.
“При мінімальній потребі у 200-250 майданчиків на сьогодні їх лише 141, з яких використовуються 121, інші потребують проведення відновлювальних робіт.
По Києву та Київській області при мінімальній потребі 32-35 майданчиків не працює жоден, хоча наявні 19”, — вказано в аудиті.
Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер заявив, що бренд перебуває на стабільному шляху розвитку, але потребує…
Штраф за стоянку у забороненому місці має найвищий рівень скасування у судах. Це пов'язано з…
Land Rover готує новий компактний варіант Defender, який, за попередніми даними, стане повністю електричним. Перші…
Автовиробники постійно намагаються зробити свої моделі привабливішими, оснащуючи їх різноманітними сучасними функціями та системами. Втім,…
BMW анонсувала підготовку першого серійного автомобіля на водневих паливних елементах, який планують вивести на ринок…
"Мудра людина створює комфорт навіть у пустелі, а нерозумна страждає від спеки в тіні" -…
View Comments
Все з ніг на голову! Боротьба з перевантаженням потрібна не для мізерного, в масштабах держави, заробітку, а для запобігання псуванню нещасних доріг. Спостерігаю, як на Харківському напрямку туди і назад щохвилини проїжджає десяток фур. Це 600 штук на годину, Карл! І всі ламають асфальт у Києві.