Ще десять років тому важко було уявити, що великі позашляховики стануть не лише витривалими, а й надзвичайно стильними та потужними. Сьогодні їхні сучасні аналоги часто випереджають навіть топові спорткари, розганяючись майже до 300 км/год. І тепер це вже окрема й повноцінна ніша в лінійках багатьох світових брендів.
Починає нашу добірку легендарна Audi Q7 з потужним V12 турбодизелем на 500 к.с. і вражаючим крутним моментом у 1000 Нм. Спеціально для цього “монстра” була розроблена адаптована АКПП Tiptronic із спортивними налаштуваннями.
Повний привід із постійним розподілом тяги 40:60, посилені елементи трансмісії гарантують довговічність при високих навантаженнях.
У базі автомобіль оснащено карбоно-керамічними гальмами, системами ABS, ESP, шістьма подушками безпеки, моніторингом “мертвих зон” і утриманням у смузі руху. Також є спортивне триспицеве кермо, LED-стопи, круїз-контроль і система безключового доступу.
Серед опцій – затемнене і шумоізольоване скло, панорамний дах із люком, чотиризонний клімат-контроль та інші преміальні функції. Салон обшитий розкішною шкірою Verano із п’ятьма варіантами кольору.
Далі – BMW X5 M60i із 4,4-літровим турбо-V8 на 523 к.с. Це один із найпотужніших моторів BMW, інтегрований у практичний серійний кросовер.
Розгін до 100 км/год – усього за 3,6 секунди. Крім вибухового двигуна, модель отримала доопрацьовану трансмісію, адаптивну підвіску і потужні гальма M Sport.
Lamborghini Urus не просто SUV – це справжній прорив. З 650 кінськими силами під капотом він продовжує встановлювати нові стандарти в класі.
Окрім шаленої динаміки (розгін 0-100 км/год за 3,6 секунди), Urus вражає розкішним інтер’єром із карбоновими вставками, топовою шкірою і величезними 23-дюймовими колесами. А спеціально налаштований вихлоп додає автомобілю ще більше агресії.
На четвертій сходинці – Mercedes-Benz ML63 AMG з 5,5-літровим бітурбо-V8 від AMG. Цей позашляховик відзначається не тільки шаленою потужністю, а й високою економічністю при помірній їзді.
Трансмісія – 7-ступенева Speedshift Plus на базі 7G-Tronic. Повний привід 4Matic доповнений електронною системою контролю тяги. У комплектації: шість подушок безпеки, система Pre Safe, парктроніки, підігрів сидінь, пам’ять налаштувань і багато іншого. Оббивка салону виконана із преміальної шкіри Artico.
Range Rover Sport SV демонструє прагнення бренду бути кращим у всьому. Під капотом – 4,4-літровий V8 бітурбо на 626 к.с.
Кросовер оснащено унікальною підвіскою 6D Dynamics, яка мінімізує крени кузова, та карбон-керамічними гальмами Brembo. Розгін з місця до 100 км/год займає лише 3,6 секунди – феноменальний показник для великого SUV.
Шостим у списку йде Porsche Cayenne Turbo з 4,8-літровим V8 і 8-ступеневою АКПП. Хоч за потужністю він трохи поступається іншим учасникам списку, однак компенсує це відмінною динамікою.
Повнопривідна система з багатодисковою муфтою оперативно перерозподіляє тягу, а за бажанням можна додати блокування заднього диференціала. У комплектації – пневмопідвіска, система пригнічення кренів, підігрів усіх сидінь, розширена навігація та аудіосистема Bose.
Замикає добірку справжній американський брутальний позашляховик – Dodge Durango SRT Hellcat Hammerhead. Його 6,2-літровий V8 демонструє 710 к.с., розганяючи авто до “сотні” лише за 3,5 секунди.
Hammerhead має ексклюзивне забарвлення кузова, карбонові 20-дюймові диски, чорні супорти й преміальний інтер’єр. У цій машині буквально відчуваєш абсолютну домінацію на дорозі.
Компанія Audi разом із концерном SAIC розпочала продаж у Китаї першого електромобіля нової лінійки під…
Головна проблема, яка виникає під час експлуатації електромобілів, у майбутньому буде пов’язана з батареями. Через…
З прем'єрою нового покоління кросовера Toyota RAV4 ходили чутки про плани компанії Toyota щодо випуску…
Компанія Honda офіційно презентувала прототип нового кросовера Acura RSX 2026. Подія відбулася 14 вересня і…
Причин, через які автомобільний кондиціонер відмовляється працювати, може бути чимало. Як зазначає Барно Турсунова, співзасновник…
Skoda готує до прем’єри новий концептуальний універсал Vision O, який уже встигли охрестити провісником наступної…
Leave a Comment