На заводі Renault у Маобежі стартувало виробництво нового електричного Renault 4 E-Tech із застосуванням інноваційної технології Jetprint Paint – системи високоточного фарбування, натхненної методами поліграфії. Це перший випадок у масовому автопромі, коли двоколірне забарвлення кузова виконується за один прохід без маскування, зміни зон або повторного заходу в камеру.
Суть технології — використання двох синхронних роботів, які за шість хвилин наносять другий колір (наприклад, на дах і капот) струменем шириною від 1 до 50 мм. Це дозволяє отримувати точний та рівний контур без застосування трафаретів. Такий підхід скорочує витрату лакофарбових матеріалів, знижує енергоспоживання на 1,7 ГВт·ч на рік і зменшує викиди вуглекислого газу на 331 тонну. За розрахунками Renault, це еквівалентно річному енергоспоживанням приблизно 350 приватних будинків.
Jetprint Paint відкриває великі можливості в галузі персоналізації: клієнти зможуть вибирати унікальні поєднання кольорів, а корпоративні замовники — адаптувати дизайн під фірмовий стиль. У цьому завод не витрачає додаткових ресурсів зміну зміни фарбувального процесу.
Renault підкреслює, що подібна система стане стандартом для майбутніх моделей бренду, особливо в сегменті електромобілів, де особливе значення мають екологічність та технологічність.
Одним із найпоширеніших порушень правил дорожнього руху, за яке часто штрафують водіїв, є несправні габаритні…
У Росії модельна лінійка компанії Honda відома здебільшого седанами Civic та Accord, але у цього…
Історія сучасного Audi виглядає дивною. Німецький автовиробник преміум-класу зараз продає не так багато автомобілів, як…
Декілька років тому найбільші світові автовиробники зрозуміли, що можуть заробити на опціях проданої машини не…
Європротокол — це спрощений спосіб оформлення ДТП без виклику поліції. Він дозволяє водіям самостійно зафіксувати…
Наші друзі побували на Шанхайському автосалоні — явищі, що нині трапляється вкрай рідко у світі…
Leave a Comment