Деякі автомобілісти впевнені, що панорамний дах – це просто гарна опція, яка знижує жорсткість кузова та погіршує безпеку. Інші вважають, що сучасні технології давно вирішили ці проблеми. Автомайстер розповів, як насправді панорама впливає на міцність машини та її поведінку при аварії.
Під час виробництва панорамних дахів використовується не просте автомобільне скло, а багатошаровий матеріал підвищеної міцності. Як правило, воно складається як мінімум із п’яти шарів, кожен з яких виконує окрему функцію. Верхній шар має високу стійкість до механічних пошкоджень і різких температурних перепадів, а нижній запобігає попаданню осколків у салон у разі аварії.
Центральна частина панорами зазвичай містить полікарбонатну плівку. Цей прошарок гасить вібрації кузова і посилює жорсткість конструкції. Між шарами знаходиться рідкий полімер, що забезпечує надійне зчеплення всіх елементів і запобігає утворенню гострих уламків при ударі.
Окрему увагу виробники приділяють місцям з’єднання скла із металом кузова. Саме там, де скло прилягає до твердішого металу, використовується спеціальний ущільнювач та герметик, що рівномірно розподіляє навантаження. Це виключає перекоси та підвищує загальну міцність даху. Конструкція панорамного даху створюється з урахуванням усіх можливих навантажень, що виникають у процесі експлуатації автомобіля.
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
На ринку кросоверів з варіаторними коробками передач є моделі, у яких цей вузол виходить з…
Чеський виробник Skoda продовжує розкривати деталі свого майбутнього електромобіля, який замінить актуальну Octavia. Концепт під…
Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…
Leave a Comment