З приходом весни гальмівна система автомобіля потребує особливої уваги. Взимку вона піддається підвищеному навантаженню: волога, сіль, перепади температур і часте гальмування прискорюють зношування і можуть призвести до збоїв у роботі. Нехтування обслуговуванням – пряма загроза безпеці.
Колодки та диски під прицілом
За зиму гальмівні колодки активно зношуються, особливо під час руху слизькими дорогами, заявив автомеханік спеціалізованого сервісу в інтерв’ю виданню 32CARS.RU. Товщина фрикційного шару повинна опускатися нижче 3 мм. Скрип, вереск чи металевий звук при гальмуванні – тривожні сигнали. Також важливо оглянути диски: борозни, іржа та биття на педалі вказують на знос чи деформацію.
Перевірте гальмівну рідину
Рідина гігроскопічна – вбирає вологу, особливо взимку. Це знижує температуру кипіння і може призвести до відмови гальм при перегріванні. Навесні варто перевірити рівень, колір та запах рідини. Якщо вона темна, з осадом чи пахне гаром — настав час міняти.
Стан супортів та шлангів
Сіль і льоду можуть пошкодити пильовики та направляючі супортів, викликаючи їх закисання. Це призводить до нерівномірного гальмування. Також варто оглянути гальмівні шланги: тріщини, здуття чи потіки – привід для заміни.
Не ігноруйте попередження
Довгий гальмівний шлях, відведення вбік, вібрації — це не просто дискомфорт, а ознаки потенційної аварійної ситуації.
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку,…
Повний привід давно сприймається багатьма водіями як синонім безпеки взимку. Значок 4x4 на кузові створює…
Трирядні SUV давно стали альтернативою мінівенам для тих, кому потрібно 6-8 місць, але хочеться кросоверного…
Реальні далекі поїздки на електромобілі залежать не лише від ємності батареї, а й від швидкості…
Багато водіїв думають, що тиск, зазначений на боковині шини, - це норма, але це максимум,…
Leave a Comment