З приходом весни гальмівна система автомобіля потребує особливої уваги. Взимку вона піддається підвищеному навантаженню: волога, сіль, перепади температур і часте гальмування прискорюють зношування і можуть призвести до збоїв у роботі. Нехтування обслуговуванням – пряма загроза безпеці.
Колодки та диски під прицілом
За зиму гальмівні колодки активно зношуються, особливо під час руху слизькими дорогами, заявив автомеханік спеціалізованого сервісу в інтерв’ю виданню 32CARS.RU. Товщина фрикційного шару повинна опускатися нижче 3 мм. Скрип, вереск чи металевий звук при гальмуванні – тривожні сигнали. Також важливо оглянути диски: борозни, іржа та биття на педалі вказують на знос чи деформацію.
Перевірте гальмівну рідину
Рідина гігроскопічна – вбирає вологу, особливо взимку. Це знижує температуру кипіння і може призвести до відмови гальм при перегріванні. Навесні варто перевірити рівень, колір та запах рідини. Якщо вона темна, з осадом чи пахне гаром — настав час міняти.
Стан супортів та шлангів
Сіль і льоду можуть пошкодити пильовики та направляючі супортів, викликаючи їх закисання. Це призводить до нерівномірного гальмування. Також варто оглянути гальмівні шланги: тріщини, здуття чи потіки – привід для заміни.
Не ігноруйте попередження
Довгий гальмівний шлях, відведення вбік, вібрації — це не просто дискомфорт, а ознаки потенційної аварійної ситуації.
Деякі люди використовують автомобіль лише для поїздок на роботу, а є й ті, хто буквально…
Продажі електромобілів у США почали різко сповільнюватися після завершення федеральної програми податкових пільг для покупців…
Зимові шини - це технічно складний елемент автомобіля, чутливий до умов експлуатації, проте при правильному…
З розвитком автомобільної промисловості фари пройшли довгий шлях - від галогенних лампочок до ксенону, а…
Електричні пікапи в США стикаються з низкою серйозних проблем, хоча раніше очікування щодо їхньої популярності…
В Україні за непред'явлення водійського посвідчення передбачено штраф у 425 гривень, а якщо прав узагалі…
Leave a Comment