З приходом весни гальмівна система автомобіля потребує особливої уваги. Взимку вона піддається підвищеному навантаженню: волога, сіль, перепади температур і часте гальмування прискорюють зношування і можуть призвести до збоїв у роботі. Нехтування обслуговуванням – пряма загроза безпеці.
Колодки та диски під прицілом
За зиму гальмівні колодки активно зношуються, особливо під час руху слизькими дорогами, заявив автомеханік спеціалізованого сервісу в інтерв’ю виданню 32CARS.RU. Товщина фрикційного шару повинна опускатися нижче 3 мм. Скрип, вереск чи металевий звук при гальмуванні – тривожні сигнали. Також важливо оглянути диски: борозни, іржа та биття на педалі вказують на знос чи деформацію.
Перевірте гальмівну рідину
Рідина гігроскопічна – вбирає вологу, особливо взимку. Це знижує температуру кипіння і може призвести до відмови гальм при перегріванні. Навесні варто перевірити рівень, колір та запах рідини. Якщо вона темна, з осадом чи пахне гаром — настав час міняти.
Стан супортів та шлангів
Сіль і льоду можуть пошкодити пильовики та направляючі супортів, викликаючи їх закисання. Це призводить до нерівномірного гальмування. Також варто оглянути гальмівні шланги: тріщини, здуття чи потіки – привід для заміни.
Не ігноруйте попередження
Довгий гальмівний шлях, відведення вбік, вібрації — це не просто дискомфорт, а ознаки потенційної аварійної ситуації.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment