З приходом весни гальмівна система автомобіля потребує особливої уваги. Взимку вона піддається підвищеному навантаженню: волога, сіль, перепади температур і часте гальмування прискорюють зношування і можуть призвести до збоїв у роботі. Нехтування обслуговуванням – пряма загроза безпеці.
Колодки та диски під прицілом
За зиму гальмівні колодки активно зношуються, особливо під час руху слизькими дорогами, заявив автомеханік спеціалізованого сервісу в інтерв’ю виданню 32CARS.RU. Товщина фрикційного шару повинна опускатися нижче 3 мм. Скрип, вереск чи металевий звук при гальмуванні – тривожні сигнали. Також важливо оглянути диски: борозни, іржа та биття на педалі вказують на знос чи деформацію.
Перевірте гальмівну рідину
Рідина гігроскопічна – вбирає вологу, особливо взимку. Це знижує температуру кипіння і може призвести до відмови гальм при перегріванні. Навесні варто перевірити рівень, колір та запах рідини. Якщо вона темна, з осадом чи пахне гаром — настав час міняти.
Стан супортів та шлангів
Сіль і льоду можуть пошкодити пильовики та направляючі супортів, викликаючи їх закисання. Це призводить до нерівномірного гальмування. Також варто оглянути гальмівні шланги: тріщини, здуття чи потіки – привід для заміни.
Не ігноруйте попередження
Довгий гальмівний шлях, відведення вбік, вібрації — це не просто дискомфорт, а ознаки потенційної аварійної ситуації.
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Leave a Comment