З приходом весни гальмівна система автомобіля потребує особливої уваги. Взимку вона піддається підвищеному навантаженню: волога, сіль, перепади температур і часте гальмування прискорюють зношування і можуть призвести до збоїв у роботі. Нехтування обслуговуванням – пряма загроза безпеці.
Колодки та диски під прицілом
За зиму гальмівні колодки активно зношуються, особливо під час руху слизькими дорогами, заявив автомеханік спеціалізованого сервісу в інтерв’ю виданню 32CARS.RU. Товщина фрикційного шару повинна опускатися нижче 3 мм. Скрип, вереск чи металевий звук при гальмуванні – тривожні сигнали. Також важливо оглянути диски: борозни, іржа та биття на педалі вказують на знос чи деформацію.
Перевірте гальмівну рідину
Рідина гігроскопічна – вбирає вологу, особливо взимку. Це знижує температуру кипіння і може призвести до відмови гальм при перегріванні. Навесні варто перевірити рівень, колір та запах рідини. Якщо вона темна, з осадом чи пахне гаром — настав час міняти.
Стан супортів та шлангів
Сіль і льоду можуть пошкодити пильовики та направляючі супортів, викликаючи їх закисання. Це призводить до нерівномірного гальмування. Також варто оглянути гальмівні шланги: тріщини, здуття чи потіки – привід для заміни.
Не ігноруйте попередження
Довгий гальмівний шлях, відведення вбік, вібрації — це не просто дискомфорт, а ознаки потенційної аварійної ситуації.
Витрати на утримання автомобіля постійно зростають, і крім стандартних витрат на паливо та запчастини, існує…
Audi представила седан A6 п’ятого покоління, який замінює попередню модель після шести з половиною років…
Родич Kia Telluride, кросовер Hyundai Palisade, вже пережив зміну поколінь. Тепер настав час і для…
Volkswagen Passat B8, виробництво якого тривало з 2014 до 2023 року, став одним із найпопулярніших…
Автоексперт розповів про основні недоліки кросовера Mitsubishi ASX 2013–2014 років випуску, які варто врахувати при…
Для багатьох водіїв одним із ключових факторів при виборі автомобіля є його надійність. Добра новина—стійкість…
Leave a Comment