Гібридні автомобілі за останні три десятиліття пройшли довгий шлях і створювалися насамперед задля того, щоби економити паливо. Але, як показала практика, далеко не всі їх забезпечують ті характеристики з точки зору витрати пального, на які сподіваються їх покупці.
Австралійська автомобільна асоціація (ААА) опублікувала підсумки недавнього раунду програми випробувань машин у реальних умовах, де один із протестованих автомобілів здивував несподівано поганими результатами. Цією моделлю виявився кросовер Subaru Forester (попереднього покоління).
Проте тести в реальних умовах показали, що це не так і гібридна машина не тільки не економічніша за варіант з простим ДВЗ, але і навіть більш ненажерлива, витрачаючи на кожні 100 км шляху на 0,2-літра більше пального (+2,8%).
У результаті Forester виявився єдиним із протестованих гібридних автомобілів, де в реальних випробуваннях бензиново-електричний варіант машини мав більшу витрату палива, ніж проста модифікація без електричної доважки.
Що стосується кращої моделі за цим показником, то в останніх тестах переможцем у цій категорії виявився кросовер Toyota Kluger, який у гібридному виконанні споживає на 2,7-літра бензину менше, ніж у простій версії.
Що цікаво, у самій Toyota вказують такий самий результат у паспортних характеристиках цієї машини.
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…
Попит на компактні хетчбеки залишається високим, попри бум популярності кросоверів. Маленькі міські автомобілі продовжують залишатися…
Зима ставить перед автовласниками особливі завдання щодо догляду за автомобілем, адже холодні умови впливають на…
Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…
Leave a Comment