Гібридні автомобілі за останні три десятиліття пройшли довгий шлях і створювалися насамперед задля того, щоби економити паливо. Але, як показала практика, далеко не всі їх забезпечують ті характеристики з точки зору витрати пального, на які сподіваються їх покупці.
Австралійська автомобільна асоціація (ААА) опублікувала підсумки недавнього раунду програми випробувань машин у реальних умовах, де один із протестованих автомобілів здивував несподівано поганими результатами. Цією моделлю виявився кросовер Subaru Forester (попереднього покоління).
Проте тести в реальних умовах показали, що це не так і гібридна машина не тільки не економічніша за варіант з простим ДВЗ, але і навіть більш ненажерлива, витрачаючи на кожні 100 км шляху на 0,2-літра більше пального (+2,8%).
У результаті Forester виявився єдиним із протестованих гібридних автомобілів, де в реальних випробуваннях бензиново-електричний варіант машини мав більшу витрату палива, ніж проста модифікація без електричної доважки.
Що стосується кращої моделі за цим показником, то в останніх тестах переможцем у цій категорії виявився кросовер Toyota Kluger, який у гібридному виконанні споживає на 2,7-літра бензину менше, ніж у простій версії.
Що цікаво, у самій Toyota вказують такий самий результат у паспортних характеристиках цієї машини.
Заміна літніх шин на зимові для більшості водіїв не становить складнощів. Проте навіть у такій,…
General Motors презентувала новий концепт гіперкара Corvette, створений молодою дизайнерською студією у Великій Британії. Футуристичний…
Наприкінці минулого року в Мережі з'явилися перші шпигунські знімки пікапа Toyota Hilux нового покоління. Прототип…
У сучасному місті наявність свого автомобіля вже не просто примха, а необхідність. Але не кожна…
Паливо — одна з найвагоміших статей витрат для кожного автомобіліста. Із кожним роком ціни на…
Авторитетний Consumer Reports, який славиться своїми рейтингами надійності, щойно поділився списком топ-10 нових авто, які…
Leave a Comment