Гібридні автомобілі за останні три десятиліття пройшли довгий шлях і створювалися насамперед задля того, щоби економити паливо. Але, як показала практика, далеко не всі їх забезпечують ті характеристики з точки зору витрати пального, на які сподіваються їх покупці.
Австралійська автомобільна асоціація (ААА) опублікувала підсумки недавнього раунду програми випробувань машин у реальних умовах, де один із протестованих автомобілів здивував несподівано поганими результатами. Цією моделлю виявився кросовер Subaru Forester (попереднього покоління).
Проте тести в реальних умовах показали, що це не так і гібридна машина не тільки не економічніша за варіант з простим ДВЗ, але і навіть більш ненажерлива, витрачаючи на кожні 100 км шляху на 0,2-літра більше пального (+2,8%).
У результаті Forester виявився єдиним із протестованих гібридних автомобілів, де в реальних випробуваннях бензиново-електричний варіант машини мав більшу витрату палива, ніж проста модифікація без електричної доважки.
Що стосується кращої моделі за цим показником, то в останніх тестах переможцем у цій категорії виявився кросовер Toyota Kluger, який у гібридному виконанні споживає на 2,7-літра бензину менше, ніж у простій версії.
Що цікаво, у самій Toyota вказують такий самий результат у паспортних характеристиках цієї машини.
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…
З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…
Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…
У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…
Leave a Comment