Електрокари стають все популярнішими, і багато нових власників запитують: чи потрібно обслуговувати електродвигун? Адже в ньому немає олії, фільтрів чи зчеплення, як у бензинових авто. Може, можна просто їздити і не турбуватися? Давайте розберемося, що потрібно перевіряти, а що — ні.
Електродвигун — це проста і надійна система. У більшості електрокарів стоять синхронні мотори з постійними магнітами. В них практично немає частин, що труться. Єдине, що може зношуватися — це підшипники.
У електродвигуні немає поршнів, клапанів чи свічок. Його ресурс може досягати сотень тисяч або навіть мільйона кілометрів. Наприклад, Tesla заявляла, що їхній мотор може проїхати до 1,6 млн км без ремонту. Але, звісно, це залежить від умов їзди.
Сам мотор обслуговувати майже не потрібно. Підшипники можуть зношуватися, але це трапляється рідко — через багато тисяч кілометрів.
Деякі інші частини електрокара все ж потребують догляду:
В Україні вже протягом кількох років діє норма, яка передбачає можливість тимчасового обмеження права керування…
Renault Scenic E-Tech 2026, продаж якого на європейському ринку стартує найближчим часом, став більш комфортним…
Поліція посилила контроль за дотриманням правил паркування, зокрема в зонах, спеціально призначених для людей з…
Незважаючи на деякі складнощі, з якими зіткнулася японська компанія Toyota, не заважають планувати значне збільшення…
Наші експерти вивчивши дані німецьких техоглядів, склали список найненадійніших автомобілів 2025 року. Аналіз охопив 10…
Toyota активно взялася за розвиток своєї лінійки позашляховиків, оновивши практично весь свій модельний ряд у…
Leave a Comment