Електрокари стають все популярнішими, і багато нових власників запитують: чи потрібно обслуговувати електродвигун? Адже в ньому немає олії, фільтрів чи зчеплення, як у бензинових авто. Може, можна просто їздити і не турбуватися? Давайте розберемося, що потрібно перевіряти, а що — ні.
Електродвигун — це проста і надійна система. У більшості електрокарів стоять синхронні мотори з постійними магнітами. В них практично немає частин, що труться. Єдине, що може зношуватися — це підшипники.
У електродвигуні немає поршнів, клапанів чи свічок. Його ресурс може досягати сотень тисяч або навіть мільйона кілометрів. Наприклад, Tesla заявляла, що їхній мотор може проїхати до 1,6 млн км без ремонту. Але, звісно, це залежить від умов їзди.
Сам мотор обслуговувати майже не потрібно. Підшипники можуть зношуватися, але це трапляється рідко — через багато тисяч кілометрів.
Деякі інші частини електрокара все ж потребують догляду:
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment