Електрокари стають все популярнішими, і багато нових власників запитують: чи потрібно обслуговувати електродвигун? Адже в ньому немає олії, фільтрів чи зчеплення, як у бензинових авто. Може, можна просто їздити і не турбуватися? Давайте розберемося, що потрібно перевіряти, а що — ні.
Електродвигун — це проста і надійна система. У більшості електрокарів стоять синхронні мотори з постійними магнітами. В них практично немає частин, що труться. Єдине, що може зношуватися — це підшипники.
У електродвигуні немає поршнів, клапанів чи свічок. Його ресурс може досягати сотень тисяч або навіть мільйона кілометрів. Наприклад, Tesla заявляла, що їхній мотор може проїхати до 1,6 млн км без ремонту. Але, звісно, це залежить від умов їзди.
Сам мотор обслуговувати майже не потрібно. Підшипники можуть зношуватися, але це трапляється рідко — через багато тисяч кілометрів.
Деякі інші частини електрокара все ж потребують догляду:
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…
З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…
Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…
У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…
Leave a Comment