Електрокари стають все популярнішими, і багато нових власників запитують: чи потрібно обслуговувати електродвигун? Адже в ньому немає олії, фільтрів чи зчеплення, як у бензинових авто. Може, можна просто їздити і не турбуватися? Давайте розберемося, що потрібно перевіряти, а що — ні.
Електродвигун — це проста і надійна система. У більшості електрокарів стоять синхронні мотори з постійними магнітами. В них практично немає частин, що труться. Єдине, що може зношуватися — це підшипники.
У електродвигуні немає поршнів, клапанів чи свічок. Його ресурс може досягати сотень тисяч або навіть мільйона кілометрів. Наприклад, Tesla заявляла, що їхній мотор може проїхати до 1,6 млн км без ремонту. Але, звісно, це залежить від умов їзди.
Сам мотор обслуговувати майже не потрібно. Підшипники можуть зношуватися, але це трапляється рідко — через багато тисяч кілометрів.
Деякі інші частини електрокара все ж потребують догляду:
Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…
Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…
Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…
Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…
У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…
Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…
Leave a Comment