Бренд Dacia відзначає 20-річчя своєї присутності на німецькому ринку та наближається до мільйонного проданого авто. На честь цього компанія запускає спеціальну акцію: клієнти, які придбають автомобіль у офіційного дилера до кінця квітня 2025 року, матимуть шанс виграти Dacia Goldticket. Цей “золотий квиток” захований у бардачку одного з авто, і його власник отримає повне повернення вартості покупки.
Акція охоплює весь модельний ряд Dacia — від компактного електрокара Spring до нового кросовера Bigster. Крім головного призу, компанія також розіграє 700 “Dacia Silberticket” – кожен з них дає паливний сертифікат на 500 євро.
Першою моделлю бренду в Німеччині став Dacia Logan, який з’явився ще у 2005 році. Сьогодні Dacia продовжує зміцнювати свої позиції, пропонуючи оновлену лінійку 2025 року. За даними імпортерів, понад 80% автомобілів Dacia, зареєстрованих у Німеччині, досі в експлуатації — це підтверджує їхню надійність і популярність серед водіїв.
Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…
Нерідко під час наближення до світлофора водій стикається з раптовим увімкненням жовтого сигналу. У такі…
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Leave a Comment