Кожен сучасний автомобіль має гальмо стоянки, яке зазвичай реалізоване у вигляді механічного важеля, що активується потягуванням вгору. Однак багато водіїв роблять значні помилки під час його використання.
Однією з основних проблем є відсутність належного обслуговування ручного гальма. Як і будь-який інший механізм автомобіля, воно потребує регулярної уваги, але автовласники часто ігнорують це. Конкретного графіка технічного обслуговування не існує, і потреба у перевірці залежить від зношеності системи та стилю водіння. Зазвичай механіки нагадують про необхідність обслуговування під час діагностики ходової частини або при заміні гальмівних колодок на задніх колесах.
Ще одна типова помилка — ігнорування ручного гальма. Деякі водії покладаються на коробку передач для утримання автомобіля на місці, що додатково навантажує трансмісію. Це особливо небезпечно на схилах, де без активованого гальма стоянки машина може почати котитися.
Також важливо правильно затягувати важіль ручного гальма. Надмірне зусилля може призвести до розтягування троса, що з’єднує його з гальмами на задніх колесах. Водночас, рух з затягнутим ручником — це ще одна помилка, яка може призвести до серйозних наслідків, включаючи аварійні ситуації.
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Leave a Comment