Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли участь Tesla Model Y і кросовер Lexus RX з адаптивним круїз-контролем, причому на американській моделі технологія гордо зветься автопілотом і працює на базі камер, а на японській – на базі лідара.
У результаті виявилося, що електромобіль має смертельно небезпечний дефект. У Tesla неодноразово заявляли, що відмова компанії від радарів та лідерів робить машини безпечнішими, ніж у конкурентів. Але на практиці це виявилося не так.
Для перевірки роботи систем блогер провів низку тестів, включаючи поїздку назустріч театральному фону з намальованою дорогою, встановлені на шосе дитячі манекени та імітацію їхнього виходу через припарковану машину.
Камери не змогли розпізнати ні те, ні інше, хоча система Lexus упоралася з усіма випробуваннями. Манекен «японець», який їхав зі швидкістю 64 км/год, побачив заздалегідь і встиг плавно знизити швидкість, тоді як популярний електромобіль помітив фігуру чи не в останній момент. У наступних тестах, коли були штучно створені дощ та туман, результати виявилися ще гіршими.
Фінальна перевірка показує ситуацію, яка навряд зможе статися в реальному житті, оскільки автопілоту потрібно розпізнати буквально невидиму перешкоду: стіну з пінопластової цегли, на якій намальовано продовження дороги.
Однак і тут Lexus зумів упоратися: лідер не бачить, що намальовано на тлі, але зауважує сам факт його наявності. У Tesla система працює навпаки, тому звичайне графіті здатне обдурити електроніку. У результаті машина повним ходом протаранила пінопластові блоки.
В умовах зростання цін чимало автовласників дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних запчастин, часто…
Відомий автомеханік Скотті Кілмер висловив свою думку про те, що ремонт автомобілів одного з найбільш…
General Motors офіційно оголосила про велику інвестицію в розмірі майже 4 мільярдів доларів в американські…
В Україні офіційно заборонено мити та ремонтувати автомобілі у громадських місцях, і за порушення цих…
Електричні VW ID.3 та Cupra Born не тільки мають спільну платформу, як і більшість моделей…
Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…
Leave a Comment