Авто

8 недоліків володіння автомобілем Subaru, про які варто знати

Share

Subaru має свою армію відданих фанатів, які цінують ці автомобілі за практичність, безпеку та високі їздові характеристики. Однак, як і будь-яка інша марка, Subaru не позбавлена недоліків, і багато власників знають про їхні слабкі місця. Однією з найбільших проблем є вихід з ладу прокладки головки блоку циліндрів, що характерно для моделей, випущених наприкінці 90-х – початку 2010-х років, особливо для 2,5-літрових моторів у таких моделях, як Forester, Impreza і Outback, які часто потребували дорогого ремонту.

Інша поширена проблема – це надмірна витрата моторного масла. Моделі, такі як Forester, Outback і Crosstrek 2011-2014 років, славляться своїм високим споживанням масла, через що власникам доводиться доливати літр кожні півтори тисячі кілометрів, щоб не пошкодити двигун. Крім того, варіатори, які встановлюються на Subaru, хоч і працюють плавно, мають значні проблеми з довговічністю, зокрема на моделях 2010-2018 років, що часто призводить до дорогих ремонтів.

Також варто зазначити, що постійний повний привід, хоча й ефективний у складних умовах, негативно впливає на витрату пального в порівнянні з конкурентами, які використовують систему 4WD з підключенням. Інтер’єри Subaru теж залишають бажати кращого: часто використовуються дешеві матеріали, такі як твердий пластик, а сидіння швидко зношуються. Це разом з поганою шумоізоляцією робить довгі поїздки на цих авто не дуже комфортними.

Мультимедійна система Starlink, що використовується в багатьох моделях з 2015 року, також має репутацію повільної та схильної до замерзання. Власники Subaru, що живуть у регіонах із великою кількістю реагентів на дорогах, стикаються з проблемами корозії, особливо на моделях 2000-х років. І, зрештою, обслуговування Subaru може бути дорогим через складні системи, як-от повний привід і опозитні двигуни, а також через те, що не всі механіки мають необхідну кваліфікацію для роботи з цими автомобілями.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Subaru

Останні записи

Українські автомобілісти перестають ставити ГБО

Головним фактором для автовласників, які встановлюють газобалонне обладнання (ГБО), є зниження витрат на пальне. Однак…

13.03.2025

Седан Hyundai Elantra вперше показали у новому поколінні

Чинне покоління популярного корейського седана Hyundai Elantra (CN7) знаходиться в строю з 2020 року. У…

13.03.2025

Названо п’ять причин, чому навесні ламається пічка в автомобілі

Проблеми з опаленням автомобіля зазвичай виникають навесні, коли деталі, які відпрацювали всю зиму, починають зношуватися.…

13.03.2025

Skoda готує електричний аналог кросовера Kodiaq

Чеський автовиробник Skoda оголосив про те, що готує до дебюту новий електричний 7-місний автомобіль, який…

13.03.2025

Mercedes-Benz розробила фарбу, яка може заряджати батарею автомобіля від сонця

Mercedes-Benz представила революційну технологію, здатну змінити підхід до зарядки електромобілів. Новий тип покриття з інтегрованими…

13.03.2025

Названо 6 датчиків в автомобілі, поломка яких небезпечна для двигуна

Автомобілі - складна техніка, оснащена безліччю систем, керування якими здійснюється на основі даних із датчиків.…

13.03.2025