Subaru має свою армію відданих фанатів, які цінують ці автомобілі за практичність, безпеку та високі їздові характеристики. Однак, як і будь-яка інша марка, Subaru не позбавлена недоліків, і багато власників знають про їхні слабкі місця. Однією з найбільших проблем є вихід з ладу прокладки головки блоку циліндрів, що характерно для моделей, випущених наприкінці 90-х – початку 2010-х років, особливо для 2,5-літрових моторів у таких моделях, як Forester, Impreza і Outback, які часто потребували дорогого ремонту.
Інша поширена проблема – це надмірна витрата моторного масла. Моделі, такі як Forester, Outback і Crosstrek 2011-2014 років, славляться своїм високим споживанням масла, через що власникам доводиться доливати літр кожні півтори тисячі кілометрів, щоб не пошкодити двигун. Крім того, варіатори, які встановлюються на Subaru, хоч і працюють плавно, мають значні проблеми з довговічністю, зокрема на моделях 2010-2018 років, що часто призводить до дорогих ремонтів.
Також варто зазначити, що постійний повний привід, хоча й ефективний у складних умовах, негативно впливає на витрату пального в порівнянні з конкурентами, які використовують систему 4WD з підключенням. Інтер’єри Subaru теж залишають бажати кращого: часто використовуються дешеві матеріали, такі як твердий пластик, а сидіння швидко зношуються. Це разом з поганою шумоізоляцією робить довгі поїздки на цих авто не дуже комфортними.
Мультимедійна система Starlink, що використовується в багатьох моделях з 2015 року, також має репутацію повільної та схильної до замерзання. Власники Subaru, що живуть у регіонах із великою кількістю реагентів на дорогах, стикаються з проблемами корозії, особливо на моделях 2000-х років. І, зрештою, обслуговування Subaru може бути дорогим через складні системи, як-от повний привід і опозитні двигуни, а також через те, що не всі механіки мають необхідну кваліфікацію для роботи з цими автомобілями.
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…
Leave a Comment