Porsche зареєстрував патент на нову систему впорскування води в двигун, яка може значно покращити ефективність охолодження та запобігання детонаціям. Така технологія давно використовується в турбомоторах для охолодження впускного повітря, оскільки вода знижує температуру в системі, що, в свою чергу, покращує ефективність роботи двигуна.
Однак існує один важливий недолік: при неправильному застосуванні вода може пошкодити внутрішні компоненти двигуна, що ставить під загрозу довговічність механізмів. Німецька компанія, зокрема, вирішила вирішити цю проблему, збільшивши об’єм рідини, що впорскується.
Вони пропонують нову стратегію: зволоження впускного колектора на початкових етапах роботи двигуна, що дозволяє забезпечити ефективніше охолодження. Цей підхід допомагає знизити негативний вплив водяних крапель на внутрішні частини двигуна, зберігаючи при цьому його продуктивність та довговічність.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment