А ось протилежні випадки, коли виробники масових недорогих машин намагалися «пробратися» в преміум-клас, навпаки, були приречені на провал. Це правило добре демонструє невдача компанії Volkswagen, яка в 2002 році випустила на ринок представницький седан VW Phaeton. Європейські водії, які звикли до доступним моделям, таким як VW Golf і VW Passat, так і не прийняли таку дорогу і складну машину. За наступні 14 років було продано 84325 «Фаетонів», хоча спочатку планувалося зробити це всього за 3 роки.
У моделі виявилася всього одна, але вагома проблема. Автомобілі Renault у більшості водіїв ну ніяк не асоціювалися з спортивними машинами. Саме тому Renault Alpine GTA і Alpine A610 так і не стали «вбивцями Porsche», хоча для цього було зроблено все можливе.
Напівавтоматична коробка передач, відмінна аеродинаміка і дуже комфортне управління не змогли виправити ситуацію з продажами NSU Ro80. Модель буквально розорила фірму NSU, яка всім власникам змінювала двигуни безкоштовно по гарантії.
Справжній провал, який спіткав модель Honda Insight, не зломив планів японської компанії і далі створювати гібридні автомобілі. Спортивне купе Honda CR-Z почали випускати в 2010 році і машина навіть непогано продавалася. Ось тільки власники CR-Z так і не отримали тієї «спортивності», на яку розраховували. Управління машиною виявилося недостатньо чітким, а якість збірки салону залишає бажати кращого.
Це в наші дні кросовери захопили більшу частку ринку автомобілів, але ж ще 40 років тому існували лише кілька моделей такого типу. Французький кросовер Matra Rancho 1977 року побудований на базі невеликого передньопривідного хетчбека Simca 1100, а в кузові автомобіля помістилося аж 7 місць. Машина могла б непогано продаватися, якби не одне «але»: 1,4-літровий двигун потужністю всього лише 80 л.с.
Півстоліття тому французька компанія Citroën була добре відома своїми представницькими седанами. З тих пір спливло чимало води і тепер в цьому класі «котируються» лише автомобілі з Німеччини і Японії. Тож не дивно, що продажі великого і дорогого Citroën C6 вельми скромні, хоч на цій машині і їздить президент Французької республіки.
Зараз концепція Audi A2 виглядає досить привабливо. Але в 1999-2005 рр., Коли ця машина серійно випускалася, покупців у неї виявилося не так вже й багато. Причин виявилося кілька. По-перше, модель вийшла повільної. Також, її новий фірмовий дизайн привертав занадто багато уваги як для авто такого рівня. І третє, найбільш неприємне, – за ціною, яку просили за Audi A2, можна було взяти машину вищого класу.
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Leave a Comment