А ось протилежні випадки, коли виробники масових недорогих машин намагалися «пробратися» в преміум-клас, навпаки, були приречені на провал. Це правило добре демонструє невдача компанії Volkswagen, яка в 2002 році випустила на ринок представницький седан VW Phaeton. Європейські водії, які звикли до доступним моделям, таким як VW Golf і VW Passat, так і не прийняли таку дорогу і складну машину. За наступні 14 років було продано 84325 «Фаетонів», хоча спочатку планувалося зробити це всього за 3 роки.
У моделі виявилася всього одна, але вагома проблема. Автомобілі Renault у більшості водіїв ну ніяк не асоціювалися з спортивними машинами. Саме тому Renault Alpine GTA і Alpine A610 так і не стали «вбивцями Porsche», хоча для цього було зроблено все можливе.
Напівавтоматична коробка передач, відмінна аеродинаміка і дуже комфортне управління не змогли виправити ситуацію з продажами NSU Ro80. Модель буквально розорила фірму NSU, яка всім власникам змінювала двигуни безкоштовно по гарантії.
Справжній провал, який спіткав модель Honda Insight, не зломив планів японської компанії і далі створювати гібридні автомобілі. Спортивне купе Honda CR-Z почали випускати в 2010 році і машина навіть непогано продавалася. Ось тільки власники CR-Z так і не отримали тієї «спортивності», на яку розраховували. Управління машиною виявилося недостатньо чітким, а якість збірки салону залишає бажати кращого.
Це в наші дні кросовери захопили більшу частку ринку автомобілів, але ж ще 40 років тому існували лише кілька моделей такого типу. Французький кросовер Matra Rancho 1977 року побудований на базі невеликого передньопривідного хетчбека Simca 1100, а в кузові автомобіля помістилося аж 7 місць. Машина могла б непогано продаватися, якби не одне «але»: 1,4-літровий двигун потужністю всього лише 80 л.с.
Півстоліття тому французька компанія Citroën була добре відома своїми представницькими седанами. З тих пір спливло чимало води і тепер в цьому класі «котируються» лише автомобілі з Німеччини і Японії. Тож не дивно, що продажі великого і дорогого Citroën C6 вельми скромні, хоч на цій машині і їздить президент Французької республіки.
Зараз концепція Audi A2 виглядає досить привабливо. Але в 1999-2005 рр., Коли ця машина серійно випускалася, покупців у неї виявилося не так вже й багато. Причин виявилося кілька. По-перше, модель вийшла повільної. Також, її новий фірмовий дизайн привертав занадто багато уваги як для авто такого рівня. І третє, найбільш неприємне, – за ціною, яку просили за Audi A2, можна було взяти машину вищого класу.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment