З кінцем зимового сезону водії часто задаються питанням: чи вистачить шин на наступний рік або настав час їх замінити? Стан гуми безпосередньо впливає на безпеку, тому зношені покришки слід замінити вчасно. При правильному зберіганні та помірному пробігу шини можуть служити до п’яти років, але основним орієнтиром є їх реальний стан.
Зношений протектор
Протектор забезпечує зчеплення з дорогою, відведення води та впливає на рівень шуму коліс. Сильно зношена гума втрачає ефективність, підвищуючи ризик аварій. За правилами, мінімальна глибина протектора для літніх шин — 1,6 мм, для зимових — 4 мм.
Ступінь зношування можна визначити за допомогою індикаторів на шинах (цифрові, кольорові або об’ємні), або вимірявши висоту протектора глибиноміром, штангенциркулем чи лінійкою. Інший спосіб — тест з монетою.
Ушкодження боковин
Нерівності на дорозі та удари можуть пошкодити каркас шини, викликаючи грижі, тріщини та інші деформації, що збільшують ризик розриву покришки та втрати керування. Такі дефекти можуть виникати й через неправильне зберігання, наприклад, при впливі морозу або ультрафіолету.
Втрата шипів
Шиповані шини втрачають ефективність після значної втрати шипів. Причини — агресивне водіння, неправильний тиск чи природне зношування. Влітку такі шини використовувати не можна, оскільки вони мають інший склад і гірше поводяться на сухому асфальті.
Куди подіти старі шини
Не рекомендується використовувати старі шини для дачних огорож чи прикрас, оскільки під впливом сонця вони можуть виділяти шкідливі речовини. Також викидати їх на смітник заборонено, адже вони розкладаються більше 100 років, завдаючи шкоди екології.
Найкращий варіант — здати шини на переробку. Багато шиномонтажів приймають старі покришки при покупці нового комплекту.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment