Фото TechArt
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко модернізованого крос-купе від майстерні TechArt. Йдеться про малотиражний тюнінг: вихідний Porsche Cayenne отримує інший аеродинамічний обвіс, інші диски, повністю перешитий салон, індивідуальний декор та форсований двигун V8. Судячи з характеристик, основою стала топ-версія Turbo GT.
На презентації оголосили, що тираж нового Magnum складе 25 екземплярів, і в ОАЕ показали перший кросовер. У нього колісні арки з накладками з карбону, розвинений дифузор, вуглепластикові розширювачі на порогах, закрилки на бамперах, а деталі обважування кастомні. Також TechArt подбав про композитні диски, низькопрофільні шини і масивні спойлери на п’ятих дверях.
Салон демонстративно непрактичний: перфороване кермо, металеві накладки на педалях, всі поверхні пофарбовані в блакитний колір. Крісла та дверні карти перешиті, додані фіолетові контрастні відтінки. Судячи з вихлопних патрубків, система перероблена. Підсумкова віддача – 930 кінських сил і 1100 Нм моменту, що крутить, що дозволяє TechArt Magnum розміняти 100 км/год за 2,6 секунди. Показник звичайного Turbo GT – 0-100 за 3,3 секунди.
Ціна тюнінг-кита не повідомляється, але очевидно: проект Magnum буде коштувати мінімум вдвічі дорожче за вихідний Porsche Cayenne Turbo GT. Однак у Європі такі машини не з’являться, адже в регіоні не доступні навіть звичайні 659-сильні кросовери через посилення екологічних норм.
BMW представила фінальну серійну версію електричного кросовера iX3 M Sport Package Pro 2026 року з…
На тлі постійного зростання цін на паливо питання про зниження витрати пального набуває все більш…
Компанія Skoda оголосила, що на початку наступного року в Австралії з'являться підключні та м'які гібридні…
Багато водіїв переконані, що позбавити прав можна лише за серйозні порушення, наприклад, керування в стані…
Напередодні старту продажів, який заплановано на наступний місяць, Toyota офіційно розсекретила нове, дев'яте покоління свого…
Експерти наголошують, що сучасні гібриди не потребують прогрівання перед поїздкою. Єдиним винятком може бути сильний…
Leave a Comment