Новинка нічим не відрізняється від прототипу, представленого на Пекінському мотор-шоу навесні 2018 року. За повідомленням представників корейського автогіганта, на китайський ринок, крім стандартної версії седана, вийде його спортивна модифікація. Моторна гамма Lafesta включить в себе три турбованих двигуна T-GDI: 1,4-літровий агрегат на 140 «коней» і два 1,6-літрових потужністю в 190 і 204 к.с. відповідно. Всі силові установки будуть працювати спільно з 7-діапазонним «роботом» з подвійним зчепленням в якості трансмісії.
З оснащення салону можна виділити електронних асистентів, які підтримують функцію голосового управління, повністю цифрову приладову панель, а також модифіковану мультимедійну систему з великим сенсорним дисплеєм, поєднаним з GPS-навігацією. Також опціонально стане доступний активний круїз-контроль, елементи оздоблення салону з алькантари і автоматичні екстрені гальма.
Toyota Land Cruiser, який довгі роки асоціювався з потужними бензиновими та дизельними двигунами, готується повністю…
На ринку уживаних авто в нашій країні часто трапляються машини, які тривалий час відпрацювали у…
Коли мова заходить про надійність, японський автопром уже давно став символом цього слова. Прості та…
У 2023 році Tesla оновила електроседан Model 3, відмовившись від традиційних важелів-поворотників на користь сенсорних…
Toyota вважається безперечним лідером у галузі гібридних автомобілів, фактично винайшовши цю технологію з моделлю Prius,…
Компанія Audi разом із концерном SAIC розпочала продаж у Китаї першого електромобіля нової лінійки під…
Leave a Comment