Новинка нічим не відрізняється від прототипу, представленого на Пекінському мотор-шоу навесні 2018 року. За повідомленням представників корейського автогіганта, на китайський ринок, крім стандартної версії седана, вийде його спортивна модифікація. Моторна гамма Lafesta включить в себе три турбованих двигуна T-GDI: 1,4-літровий агрегат на 140 «коней» і два 1,6-літрових потужністю в 190 і 204 к.с. відповідно. Всі силові установки будуть працювати спільно з 7-діапазонним «роботом» з подвійним зчепленням в якості трансмісії.
З оснащення салону можна виділити електронних асистентів, які підтримують функцію голосового управління, повністю цифрову приладову панель, а також модифіковану мультимедійну систему з великим сенсорним дисплеєм, поєднаним з GPS-навігацією. Також опціонально стане доступний активний круїз-контроль, елементи оздоблення салону з алькантари і автоматичні екстрені гальма.
У квітні в Україні на внутрішньому ринку зареєстровано 124,5 тис. перепродажів вживаних легкових автомобілів, що…
Бренд Boshoku, що належить Toyota, у рамках Пекінського автосалону представив концепт «мінівену майбутнього». Розробка з…
Відтепер на навчальних автомобілях в Україні не має бути знаків із літерою «У». Відповідні зміни…
Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Leave a Comment