Новинка нічим не відрізняється від прототипу, представленого на Пекінському мотор-шоу навесні 2018 року. За повідомленням представників корейського автогіганта, на китайський ринок, крім стандартної версії седана, вийде його спортивна модифікація. Моторна гамма Lafesta включить в себе три турбованих двигуна T-GDI: 1,4-літровий агрегат на 140 «коней» і два 1,6-літрових потужністю в 190 і 204 к.с. відповідно. Всі силові установки будуть працювати спільно з 7-діапазонним «роботом» з подвійним зчепленням в якості трансмісії.
З оснащення салону можна виділити електронних асистентів, які підтримують функцію голосового управління, повністю цифрову приладову панель, а також модифіковану мультимедійну систему з великим сенсорним дисплеєм, поєднаним з GPS-навігацією. Також опціонально стане доступний активний круїз-контроль, елементи оздоблення салону з алькантари і автоматичні екстрені гальма.
У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…
Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…
Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…
Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…
Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…
Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…
Leave a Comment