Новинка нічим не відрізняється від прототипу, представленого на Пекінському мотор-шоу навесні 2018 року. За повідомленням представників корейського автогіганта, на китайський ринок, крім стандартної версії седана, вийде його спортивна модифікація. Моторна гамма Lafesta включить в себе три турбованих двигуна T-GDI: 1,4-літровий агрегат на 140 «коней» і два 1,6-літрових потужністю в 190 і 204 к.с. відповідно. Всі силові установки будуть працювати спільно з 7-діапазонним «роботом» з подвійним зчепленням в якості трансмісії.
З оснащення салону можна виділити електронних асистентів, які підтримують функцію голосового управління, повністю цифрову приладову панель, а також модифіковану мультимедійну систему з великим сенсорним дисплеєм, поєднаним з GPS-навігацією. Також опціонально стане доступний активний круїз-контроль, елементи оздоблення салону з алькантари і автоматичні екстрені гальма.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment