В автошколах навчання водінню, як правило, здійснюється на машинах із механічною коробкою передач. У результаті водії вчаться керувати педалями обома ногами: ліва нога відповідає за перемикання швидкостей та гальмування, а права — за прискорення. Однак при переході на автомобілі з автоматичною трансмісією багато хто продовжує використовувати обидві ноги. Автоінструктор поділився можливими наслідками такого підходу.
Під час навчання на механіці у водіїв формується м’язова пам’ять, і вони звикають одночасно натискати на гальмо та зчеплення у складних ситуаціях. При переході на автоматичну коробку передач часто не усвідомлюють, що тепер є тільки дві педалі. Якщо одночасно натискати на газ і гальмо, це може призвести до передчасного зношування гальмівної системи, двигуна та трансмісії. Хоча сучасні автомобілі обладнані захистом, це не гарантує повної безпеки для ключових вузлів. Тривале натискання на обидві педалі може спричинити перегрів та поломку.
Крім того, одночасне натискання на гальмо та газ призводить до перегріву гальмівних дисків, що може спричинити їхню деформацію та необхідність ремонту. Зношування гальм і підвіски збільшує гальмівний шлях, що підвищує ризик аварій. Ці проблеми вимагають додаткових витрат на ремонт та часті візити в автосервіс. Щоб мінімізувати ризики при переході з механіки на автомат, важливо знову освоїти навички водіння і тримати ліву ногу на підставці.
Як повідомляє іспанське видання Motor.es, дизайнер ресурсу представив, як може виглядати майбутня "вседорожна" новинка. За…
Через обставини багато росіян і досі змушені купувати автомобілі з пробігом. У цьому немає нічого…
Під керівництвом нового керівника Ксав'є Шардона Citroën змінює стратегію, роблячи акцент на доступній електромобільності, комфорті…
Восени щільний туман стає однією з основних причин аварій на дорогах України. Автоексперт нагадав водіям,…
Американський бренд Jeep, який входить до складу автогіганта Stellantis, випускає модель Wrangler ще з 1986…
Компактний SUV у ретростилі Toyota FJ Cruiser з'явився у 2006 році. Ця модель спочатку була…
Leave a Comment