В автошколах навчання водінню, як правило, здійснюється на машинах із механічною коробкою передач. У результаті водії вчаться керувати педалями обома ногами: ліва нога відповідає за перемикання швидкостей та гальмування, а права — за прискорення. Однак при переході на автомобілі з автоматичною трансмісією багато хто продовжує використовувати обидві ноги. Автоінструктор поділився можливими наслідками такого підходу.
Під час навчання на механіці у водіїв формується м’язова пам’ять, і вони звикають одночасно натискати на гальмо та зчеплення у складних ситуаціях. При переході на автоматичну коробку передач часто не усвідомлюють, що тепер є тільки дві педалі. Якщо одночасно натискати на газ і гальмо, це може призвести до передчасного зношування гальмівної системи, двигуна та трансмісії. Хоча сучасні автомобілі обладнані захистом, це не гарантує повної безпеки для ключових вузлів. Тривале натискання на обидві педалі може спричинити перегрів та поломку.
Крім того, одночасне натискання на гальмо та газ призводить до перегріву гальмівних дисків, що може спричинити їхню деформацію та необхідність ремонту. Зношування гальм і підвіски збільшує гальмівний шлях, що підвищує ризик аварій. Ці проблеми вимагають додаткових витрат на ремонт та часті візити в автосервіс. Щоб мінімізувати ризики при переході з механіки на автомат, важливо знову освоїти навички водіння і тримати ліву ногу на підставці.
Компанія Nissan представила в Японії оновлену версію електрокросовера Ariya, яка отримала дизайн у стилі Leaf,…
Нижче представлено рейтинг найнадійніших і довговічних моделей BMW, які перевірені часом і здобули високу репутацію…
Porsche планує випустити другий компактний кросовер із двигуном внутрішнього згоряння та плагін-гібридною системою, що пов'язано…
Регулярні короткі поїздки на підвищених обертах можуть значно збільшити довговічність двигуна. Багато водіїв помічали, що…
Питання надійності Honda Civic у порівнянні з Toyota Corolla часто цікавить покупців, тому для об'єктивної…
Лінійку Volkswagen Passat 2026 розширили плагін-гібридною версією ePro, яка здатна долати до 150 кілометрів виключно…
Leave a Comment