В автошколах навчання водінню, як правило, здійснюється на машинах із механічною коробкою передач. У результаті водії вчаться керувати педалями обома ногами: ліва нога відповідає за перемикання швидкостей та гальмування, а права — за прискорення. Однак при переході на автомобілі з автоматичною трансмісією багато хто продовжує використовувати обидві ноги. Автоінструктор поділився можливими наслідками такого підходу.
Під час навчання на механіці у водіїв формується м’язова пам’ять, і вони звикають одночасно натискати на гальмо та зчеплення у складних ситуаціях. При переході на автоматичну коробку передач часто не усвідомлюють, що тепер є тільки дві педалі. Якщо одночасно натискати на газ і гальмо, це може призвести до передчасного зношування гальмівної системи, двигуна та трансмісії. Хоча сучасні автомобілі обладнані захистом, це не гарантує повної безпеки для ключових вузлів. Тривале натискання на обидві педалі може спричинити перегрів та поломку.
Крім того, одночасне натискання на гальмо та газ призводить до перегріву гальмівних дисків, що може спричинити їхню деформацію та необхідність ремонту. Зношування гальм і підвіски збільшує гальмівний шлях, що підвищує ризик аварій. Ці проблеми вимагають додаткових витрат на ремонт та часті візити в автосервіс. Щоб мінімізувати ризики при переході з механіки на автомат, важливо знову освоїти навички водіння і тримати ліву ногу на підставці.
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
Leave a Comment