Компанії Mazda зараз потрібна трансформація. Вона лише недавно стала активно просуватися у сегменті екологічних автомобілів, запропонувавши покупцям кілька гібридних новинок. Також японська компанія розвиває лінійку електрокарів, але за безпосередньої підтримки з боку Changan. Але Mazda вже почала працювати над своєю трансформацією.
Вона розпочнеться з нової флагманської моделі. Йдеться про електричний автомобіль Mazda 6, який буде продаватися на світовому ринку. Вже відомо, що в Європі ця модель коштуватиме близько 45 тисяч євро. Автомобіль з’являється на місцевому ринку в складний для нього час: продаж електрокарів падає. Але японська компанія має певні можливості для просування нового седана.
Поки що виробник зважився на зміну фірмового значка, який з’явився близько 27 років тому. Mazda зареєструвала в Японії новий логотип із підсвічуванням. Він трохи більший, ніж попередній. Також логотип став плоскішим. Водночас, Mazda, згідно з європейськими ЗМІ, продовжить використовувати старий логотип. Швидше за все, він з’явиться на автомобілях із ДВЗ, а нова емблема призначається для електрокарів.
Зокрема, старий логотип все ще використовується на пікапа BT-50, оновлена версія якого нещодавно дебютувала. При цьому з боку японської компанії поки не надходила інформація, що підтверджує або спростовує заяви, що зробили.
Позашляховики Toyota Land Cruiser завжди славилися своєю надійністю та довговічністю, незалежно від покоління. Проте наскільки…
Збройний конфлікт між Ізраїлем та Іраном вже відгукнувся на українських автозаправках: за лічені дні бензин…
Попит на вживані авто в Україні стрімко зростає - щодня на платформах з'являються сотні нових…
Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
Leave a Comment