Компанії Mazda зараз потрібна трансформація. Вона лише недавно стала активно просуватися у сегменті екологічних автомобілів, запропонувавши покупцям кілька гібридних новинок. Також японська компанія розвиває лінійку електрокарів, але за безпосередньої підтримки з боку Changan. Але Mazda вже почала працювати над своєю трансформацією.
Вона розпочнеться з нової флагманської моделі. Йдеться про електричний автомобіль Mazda 6, який буде продаватися на світовому ринку. Вже відомо, що в Європі ця модель коштуватиме близько 45 тисяч євро. Автомобіль з’являється на місцевому ринку в складний для нього час: продаж електрокарів падає. Але японська компанія має певні можливості для просування нового седана.
Поки що виробник зважився на зміну фірмового значка, який з’явився близько 27 років тому. Mazda зареєструвала в Японії новий логотип із підсвічуванням. Він трохи більший, ніж попередній. Також логотип став плоскішим. Водночас, Mazda, згідно з європейськими ЗМІ, продовжить використовувати старий логотип. Швидше за все, він з’явиться на автомобілях із ДВЗ, а нова емблема призначається для електрокарів.
Зокрема, старий логотип все ще використовується на пікапа BT-50, оновлена версія якого нещодавно дебютувала. При цьому з боку японської компанії поки не надходила інформація, що підтверджує або спростовує заяви, що зробили.
Опубліковані офіційні фото електричного позашляховика Jeep Recon, який дебютує наприкінці цього року. Інформація про це…
Ford запровадив дворічну заборону на перепродаж нового Mustang GTD, щоб уникнути спекуляцій і забезпечити, що…
За кілька годин до офіційної презентації прототипу BMW Vision Driving Experience в інтернет вибігли фотографії…
Автоматичні коробки передач потребують такої уваги до свого обслуговування, як і двигун авто. Але більшість…
В той час, як світова автомобільна індустрія прямувала до електрифікації, Lamborghini йде своїм шляхом. Італійський…
У лютому 2025 року британське агентство Brand Finance опублікувало щорічний звіт про вартість автомобільних брендів,…
Leave a Comment