Компанії Mazda зараз потрібна трансформація. Вона лише недавно стала активно просуватися у сегменті екологічних автомобілів, запропонувавши покупцям кілька гібридних новинок. Також японська компанія розвиває лінійку електрокарів, але за безпосередньої підтримки з боку Changan. Але Mazda вже почала працювати над своєю трансформацією.
Вона розпочнеться з нової флагманської моделі. Йдеться про електричний автомобіль Mazda 6, який буде продаватися на світовому ринку. Вже відомо, що в Європі ця модель коштуватиме близько 45 тисяч євро. Автомобіль з’являється на місцевому ринку в складний для нього час: продаж електрокарів падає. Але японська компанія має певні можливості для просування нового седана.
Поки що виробник зважився на зміну фірмового значка, який з’явився близько 27 років тому. Mazda зареєструвала в Японії новий логотип із підсвічуванням. Він трохи більший, ніж попередній. Також логотип став плоскішим. Водночас, Mazda, згідно з європейськими ЗМІ, продовжить використовувати старий логотип. Швидше за все, він з’явиться на автомобілях із ДВЗ, а нова емблема призначається для електрокарів.
Зокрема, старий логотип все ще використовується на пікапа BT-50, оновлена версія якого нещодавно дебютувала. При цьому з боку японської компанії поки не надходила інформація, що підтверджує або спростовує заяви, що зробили.
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку,…
Повний привід давно сприймається багатьма водіями як синонім безпеки взимку. Значок 4x4 на кузові створює…
Трирядні SUV давно стали альтернативою мінівенам для тих, кому потрібно 6-8 місць, але хочеться кросоверного…
Leave a Comment