Компанії Mazda зараз потрібна трансформація. Вона лише недавно стала активно просуватися у сегменті екологічних автомобілів, запропонувавши покупцям кілька гібридних новинок. Також японська компанія розвиває лінійку електрокарів, але за безпосередньої підтримки з боку Changan. Але Mazda вже почала працювати над своєю трансформацією.
Вона розпочнеться з нової флагманської моделі. Йдеться про електричний автомобіль Mazda 6, який буде продаватися на світовому ринку. Вже відомо, що в Європі ця модель коштуватиме близько 45 тисяч євро. Автомобіль з’являється на місцевому ринку в складний для нього час: продаж електрокарів падає. Але японська компанія має певні можливості для просування нового седана.
Поки що виробник зважився на зміну фірмового значка, який з’явився близько 27 років тому. Mazda зареєструвала в Японії новий логотип із підсвічуванням. Він трохи більший, ніж попередній. Також логотип став плоскішим. Водночас, Mazda, згідно з європейськими ЗМІ, продовжить використовувати старий логотип. Швидше за все, він з’явиться на автомобілях із ДВЗ, а нова емблема призначається для електрокарів.
Зокрема, старий логотип все ще використовується на пікапа BT-50, оновлена версія якого нещодавно дебютувала. При цьому з боку японської компанії поки не надходила інформація, що підтверджує або спростовує заяви, що зробили.
Кожен водій має знати, що паркування на місцях для людей з інвалідністю дозволене лише особам…
Баварська компанія офіційно представила оновлений електрокросовер BMW iX 2026 року. Автомобіль пережив плановий рестайлінг, який…
Мийки самообслуговування стали мати попит, оскільки у автолюбителів з'являється можливість за прийнятну ціну помити свою…
Японський автовиробник Mazda представив свій новий кросовер CX-5 у 2011-му році. Відразу після виходу машини…
За даними Carfax, за підсумками минулого року в Штатах від шахрайських схем з одометром могли…
Електричні автомобілі набирають популярності, і разом з цим зростає потреба у спеціалізованих рішеннях, які допомагають…
Leave a Comment