Кросовер BMW X5 з’явився в 1999 році і відразу став одним з найбажаніших автомобілів баварського автовиробника.
Розкішний середньорозмірний SUV, що поєднує в собі спортивну динаміку і практичність, виявився справжнім бестселером і досі залишається в строю, забезпечуючи левову частку продажів для німецької компанії.
Але далеко не всі BMW X5 однаково успішні. Причому це стосується як щодо старих модельних років, так і пізніших.
Частка другого покоління кросовера (E70), яка сподобалася покупцям своїми відмінними їздовими якостями та вражаючою керованістю. Але водночас цей модельний рік виявився для власників багатьох X5 розчаруванням через велику кількість механічних та електричних проблем.
Власники таких машин скаржилися на влучення води в салон, викликане засміченням водостоків люка, а також несправними ущільнювачами дверей.
У автомобілях збоїв насос охолоджуючої рідини, що призводить до перегріву двигуна, а електрика жила своїм життям (виходила з ладу система iDrive, перегоряло освітлення та ламалися датчики).
За чотири роки з моменту виявлення перших проблем частину з них усунули, але далеко не на 100 відсотків. А ще з’явились нові.
На профільних форумах часто писали про хронічні витоки олії з прокладки клапанної кришки двигуна, а також рідини, що охолоджує, з розширювального бачка. Відсутність своєчасного вирішення цієї проблеми призводила до поломок із дорогим усуненням.
Разом з тим, у кросоверах продовжували збоїти помпи та швидко зношувалися деталі підвіски, змушуючи власників витрачати нечувані суми на ремонт своїх автомобілів.
Перехід у третє покоління (F15) ознаменувався для BMW X5 новим дизайном та покращеними технологіями, але проблеми, на жаль, нікуди не поділися.
Власники часто повідомляли про помилки трансмісії, які призводили до аварійного режиму роботи коробки передач. Услід деякі «Ікс п’яті» були відкликані через подушки безпеки, а потім почали сипатися скарги на їхню «глючну» електроніку (проблеми з навігацією, парктрониками тощо). ).
Навіть пізніші X5 своїм прикладом довели, що цей популярний кросовер неспроста стикався з критикою за багато років. Четверте покоління (G05) виявилося супер-передовим автомобілем, але не позбавленим проблем із надійністю.
Найпомітніші претензії до машини стосувалися її двигуна, який у деяких випадках міг несподівано глухнути, несправностей електрообладнання (мультимедійної системи та цифрової комбінації приладів, а також навігації, акустичної системи та клімат-контролю).
Крім того, у таких X5 знову збоїла трансмісія. За словами багатьох власників, вона грубо перемикалася і робила це із затримкою (особливо у машинах із великим пробігом).
Не обійшли стороною проблеми з надійністю і наступний після 2020-го модельний рік.
Але на цьому невдачі кросовера не скінчилися. В автомобілі часто зустрічалися несправності програмного забезпечення (помилки “мультимедії”).
Більше того, несподівано для цієї моделі виявилися проблеми з якістю складання (невеликі деренчання і навіть скрипи в салоні).
Porsche, незважаючи на загальну істерію навколо електрокарів, вирішив не поспішати із відмовою від бензинових двигунів.…
Зимові шини рекомендується використовувати до 31 березня. З 1 квітня водії повинні переходити на літню…
Багато водіїв при виборі машини для покупки спочатку орієнтуються на її потужність. Вона є важливим…
Porsche зареєстрував патент на нову систему впорскування води в двигун, яка може значно покращити ефективність…
В Україні оновили правила автострахування, виїзду за кордон та оформлення ДТП. Поліси подорожчали, деякі пільги…
Японська компанія Lexus розсекретила оновлений кросовер RZ 2025 року, який отримав ряд значних змін, що…
Leave a Comment