Авто

BMW X5, які краще уникати: модельні роки, що розчарували

Кросовер BMW X5 з’явився в 1999 році і відразу став одним з найбажаніших автомобілів баварського автовиробника.

Що варто знати

Розкішний середньорозмірний SUV, що поєднує в собі спортивну динаміку і практичність, виявився справжнім бестселером і досі залишається в строю, забезпечуючи левову частку продажів для німецької компанії.

Але далеко не всі BMW X5 однаково успішні. Причому це стосується як щодо старих модельних років, так і пізніших.

2008 рік

Частка другого покоління кросовера (E70), яка сподобалася покупцям своїми відмінними їздовими якостями та вражаючою керованістю. Але водночас цей модельний рік виявився для власників багатьох X5 розчаруванням через велику кількість механічних та електричних проблем.

Власники таких машин скаржилися на влучення води в салон, викликане засміченням водостоків люка, а також несправними ущільнювачами дверей.

У автомобілях збоїв насос охолоджуючої рідини, що призводить до перегріву двигуна, а електрика жила своїм життям (виходила з ладу система iDrive, перегоряло освітлення та ламалися датчики).

2012 рік

За чотири роки з моменту виявлення перших проблем частину з них усунули, але далеко не на 100 відсотків. А ще з’явились нові.

На профільних форумах часто писали про хронічні витоки олії з прокладки клапанної кришки двигуна, а також рідини, що охолоджує, з розширювального бачка. Відсутність своєчасного вирішення цієї проблеми призводила до поломок із дорогим усуненням.

Разом з тим, у кросоверах продовжували збоїти помпи та швидко зношувалися деталі підвіски, змушуючи власників витрачати нечувані суми на ремонт своїх автомобілів.

2014 рік

Перехід у третє покоління (F15) ознаменувався для BMW X5 новим дизайном та покращеними технологіями, але проблеми, на жаль, нікуди не поділися.

Власники часто повідомляли про помилки трансмісії, які призводили до аварійного режиму роботи коробки передач. Услід деякі «Ікс п’яті» були відкликані через подушки безпеки, а потім почали сипатися скарги на їхню «глючну» електроніку (проблеми з навігацією, парктрониками тощо). ).

2020 рік

Навіть пізніші X5 своїм прикладом довели, що цей популярний кросовер неспроста стикався з критикою за багато років. Четверте покоління (G05) виявилося супер-передовим автомобілем, але не позбавленим проблем із надійністю.

Найпомітніші претензії до машини стосувалися її двигуна, який у деяких випадках міг несподівано глухнути, несправностей електрообладнання (мультимедійної системи та цифрової комбінації приладів, а також навігації, акустичної системи та клімат-контролю).

Крім того, у таких X5 знову збоїла трансмісія. За словами багатьох власників, вона грубо перемикалася і робила це із затримкою (особливо у машинах із великим пробігом).

2021 рік

Не обійшли стороною проблеми з надійністю і наступний після 2020-го модельний рік.

Але на цьому невдачі кросовера не скінчилися. В автомобілі часто зустрічалися несправності програмного забезпечення (помилки “мультимедії”).

Більше того, несподівано для цієї моделі виявилися проблеми з якістю складання (невеликі деренчання і навіть скрипи в салоні).

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Tesla представила Model 3 Standard: доступніший електромобіль із запасом ходу 534 км

Tesla вирішила зробити електромобілі доступнішими та замість нового Model 2 представила спрощену версію Model 3…

05.12.2025

Lexus презентував LFA Concept: електричне купе з акцентом на драйв

Lexus представив світову прем'єру LFA Concept - концепту електричного спорткара, який покликаний довести, що BEV…

05.12.2025

Найнадійніші автомобілі випускає не Toyota: новий рейтинг

Consumer Reports опублікував щорічний рейтинг автомобільних брендів, у якому Subaru вдруге поспіль посіла перше місце.…

05.12.2025

З 2026 року в Україні подорожчають імпортні електрокари через повернення ПДВ

З початку 2026 року в Україні запровадять нову модель митного оформлення автомобілів, що призведе до…

05.12.2025

8 типових помилок водіїв, які перейшли з механіки на автомат

Багато водіїв, втомлених від механіки, мріють про автомат. На перший погляд, це просто: сів, натиснув…

05.12.2025

У Європі з’являються надшвидкі зарядки: 300 км пробігу всього за 8 хвилин

Ionity запустила в Норвегії свою першу зарядну станцію, здатну видавати до 500 кВт потужності. Об'єкт,…

05.12.2025