Інноваційний «паркетник» Hyundai Nexo, що дебютував у 2018 році, працює на водневих паливних елементах, не здобув належної популярності, так і залишившись нішевим продуктом. Але це не спричинило відмови від цієї моделі.
Більше того, судячи з свіжих шпигунських знімків сайту AutoWeek , корейці працюють над другим поколінням цього кросовера, який напередодні зняли під час випробувань у Німеччині при сніжній погоді і в мінусових температурах.
Зрозуміти як виглядатиме нова генерація Nexo зараз складно через рясні маскування, якою укутаний практично весь кузов прототипу. Проте вже зараз зрозуміло, що автомобіль чекають радикальні зміни в дизайні, які зроблять його набагато брутальнішим, ніж він був раніше.
Очікується, що зовні другий Nexo буде схожим на концепт-кар Intium зразка 2024 року, а від плавних ліній не залишиться і сліду.
Машині дістанеться схоже оформлення передньої частини кузова з піксельними світлодіодними фарами, високим капотом і прямокутними лініями бампера.
Чи чекають на водневий кросовер якісь технічні зміни невідомо, але швидше за все в Кореї постараються зробити автомобіль ще більш далекобійним і потужним.
За чутками, приріст продуктивності у разі другого покоління Nexo складе до 40 к.с., а максимальний запас ходу перевищить позначку в 650 км.
Презентацію новинки «Хенде» заплановано на весну цього року.
Європа планує впровадити нові заходи підтримки електричних транспортних засобів. Німецький канцлер Олаф Шольц наголосив на…
Торік до десятки найпопулярніших автомобілів японських брендів увійшли моделі від Toyota, Nissan та Mitsubishi. Лідером…
Компанія Cadillac представила найшвидшу модель у своїй історії. Це електричний кросовер Lyriq-V з двомоторною силовою…
Технічний огляд транспортних засобів в Україні є важливою та обов’язковою процедурою для певних категорій автомобілів…
У США можна замовити новий Cadillac Escalade IQ, який, за заявами компанії, став найбільшим електричним…
Автоексперт поділився важливими порадами, які допоможуть забезпечити безпроблемний запуск автомобіля взимку. Що варто знати По-перше,…
Leave a Comment