Фотографи Carbuzz зафіксували під час зимових тестів у Швеції прототип електричного фургона Mercedes-Benz V-Class. Модель створена на інноваційній платформі VAN.EA — 800-вольтовій архітектурі, яка також використовується в комерційних транспортних засобах бренду, таких як Sprinter.
Новий електричний V-Class вирізняється зміненою формою кузова, зберігаючи традиційний вигляд фургона. Носова частина стала плоскішою з більш рівною лінією капота, що може свідчити про збільшений підкапотний простір.
Задні двері, які займають майже всю задню частину кузова, виглядають дуже великими та плоскими. Це рішення дозволяє максимізувати вантажний простір і забезпечує зручний рівень завантаження завдяки низькому розташуванню підлоги.
З боків встановлено зсувні двері для зручності завантаження. Скло на лобовій і бічних частинах, а також двері мають спрощений, плоский дизайн.
Фари фургона позбавлені характерного світлового підпису Mercedes-Benz у вигляді зірки, що є типовим для останніх моделей бренду. Проте це рішення спрямоване на зниження експлуатаційних витрат. На задній частині прототипу встановлені тимчасові елементи освітлення.
На носовій частині помічено три сенсорні пластини, які вказують на наявність численних систем допомоги водієві для запобігання зіткненням.
Платформа VAN.EA побудована з трьох модулів:
Дебют електричного V-Class очікується наприкінці 2024 або на початку 2025 року. Модель буде доступна в США у 2026 році.
У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…
Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…
За словами експерта, не слід чекати календарної зими: якщо температура повітря стабільно тримається близько +5…
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Leave a Comment