У Mercedes-AMG визнали втрату клієнтів через відмову від двигунів V8. Пояснити покупцям, у чому переваги гібридної системи на базі чотирициліндрового мотора і до чого тут шильдик «63», німці так і не змогли. Через це продажі падають, але повертатися до V8 у C-Class мерседесівці не планують.
Нові Mercedes-AMG C 63 S 4Matic+ E Performance і GLC 63 S виявилися нецікавими для покупців. всім припала до душі, каже бос AMG Міхаель Шібе, і ті, хто Важливо вибирав «вісімки», для марки, як клієнти, відтепер втрачені.
Звісно, будь-кого можна вразити цифрами розгону до ста або максималкою, але коли мова заходить про ціну, то з’ясовується, що C 63 S коштує дорожче, наприклад, за BMW M3 Competition xDrive з рядною “шісткою”. У Німеччині різниця буде близько 10 тисяч євро, хоча виграш у динаміці всього 0,1 секунди на користь AMG. На старті продажів у 2023 році C 63 S 4Matic+ E Performance практично не купували. Навряд чи ситуація сильно змінилася, інакше навіщо “Мерседесу” у 2024-му знадобилося продавати машини зі знижкою 20%. Ймовірно, і зниження продажів у сегменті Top-End за підсумками минулого року теж можна пояснити низьким попитом на гібриди.
Насправді із продажами у «топ-енді» (включає Mercedes-AMG, S-Class та G-Class) ситуація неоднозначна. За підсумками останніх трьох місяців 2024 р. зростання склало 32%, причому G-Class і Mercedes-AMG встановили квартальний рекорд. Хорошу динаміку показали Mercedes-AMG GT і Mercedes-AMG GLC – а ось про «цешки» не йдеться ні слова. За повний рік у Top-End продали 281500 автомобілів, з яких близько половини припало на S-Class. Зниження продажів на 14% порівняно з 2023-м пояснюють економічними проблемами в Китаї, зміною модельного ряду та уповільненням попиту на електромобілі.
Насправді з продажами в “топ-енді” (включає Mercedes-AMG, S-Class і G-Class) ситуація неоднозначна. За підсумками останніх трьох місяців 2024-го зростання становило 32%, причому G-Class і Mercedes-AMG встановили квартальний рекорд. Хорошу динаміку показали Mercedes-AMG GT і Mercedes-AMG GLC – а ось про “цешки” не говориться ні слова. За повний рік у Top-End продали 281 500 автомобілів, з яких близько половини припало на S-Class. Зниження продажів на 14% порівняно з 2023-м пояснюють економічними проблемами в Китаї, зміною модельного ряду та уповільненням попиту на електромобілі.
Навіть за таких вступних очікувати повернення V8 на C-Class не варто. Але “вісімка” може з’явитися на інших моделях AMG – купе і кабріолеті CLE. За неофіційними даними, у дводверок буде помірна гібридна система на основі чотирилітрового мотора M 177 потужністю 585 кінських сил.
Toyota представила Urban Cruiser 2025, повністю електричний кросовер, який надійде у продаж у Великій Британії…
Новий Volkswagen Transporter T7 вийшов на ринок Європи до 75-річчя моделі. Комерційна версія доступна в…
Навчання водінню є важливим у будь-якому віці, оскільки навіть досвідчені водії можуть мати звички, які…
Renault зробила свою інноваційну систему пожежогасіння доступною для всіх. Компанія безкоштовно дозволила використовувати технологію Fireman…
Tesla Cybertruck офіційно визнано одним із найбезпечніших автомобілів 2025 року. Національне управління безпекою руху США (NHTSA)…
Оновлений седан Mercedes-Benz S-класу 2025 року вийшов на китайський ринок, де він представлений у п'яти…
Leave a Comment