Авто

Гібридні Mercedes-AMG без V8 виявилися нікому не потрібними

У Mercedes-AMG визнали втрату клієнтів через відмову від двигунів V8. Пояснити покупцям, у чому переваги гібридної системи на базі чотирициліндрового мотора і до чого тут шильдик «63», німці так і не змогли. Через це продажі падають, але повертатися до V8 у C-Class мерседесівці не планують.

Що варто знати

Нові Mercedes-AMG C 63 S 4Matic+ E Performance і GLC 63 S виявилися нецікавими для покупців. всім припала до душі, каже бос AMG Міхаель Шібе, і ті, хто Важливо вибирав «вісімки», для марки, як клієнти, відтепер втрачені.

Звісно, будь-кого можна вразити цифрами розгону до ста або максималкою, але коли мова заходить про ціну, то з’ясовується, що C 63 S коштує дорожче, наприклад, за BMW M3 Competition xDrive з рядною “шісткою”. У Німеччині різниця буде близько 10 тисяч євро, хоча виграш у динаміці всього 0,1 секунди на користь AMG. На старті продажів у 2023 році C 63 S 4Matic+ E Performance практично не купували. Навряд чи ситуація сильно змінилася, інакше навіщо “Мерседесу” у 2024-му знадобилося продавати машини зі знижкою 20%. Ймовірно, і зниження продажів у сегменті Top-End за підсумками минулого року теж можна пояснити низьким попитом на гібриди.

Насправді із продажами у «топ-енді» (включає Mercedes-AMG, S-Class та G-Class) ситуація неоднозначна. За підсумками останніх трьох місяців 2024 р. зростання склало 32%, причому G-Class і Mercedes-AMG встановили квартальний рекорд. Хорошу динаміку показали Mercedes-AMG GT і Mercedes-AMG GLC – а ось про «цешки» не йдеться ні слова. За повний рік у Top-End продали 281500 автомобілів, з яких близько половини припало на S-Class. Зниження продажів на 14% порівняно з 2023-м пояснюють економічними проблемами в Китаї, зміною модельного ряду та уповільненням попиту на електромобілі.

Насправді з продажами в “топ-енді” (включає Mercedes-AMG, S-Class і G-Class) ситуація неоднозначна. За підсумками останніх трьох місяців 2024-го зростання становило 32%, причому G-Class і Mercedes-AMG встановили квартальний рекорд. Хорошу динаміку показали Mercedes-AMG GT і Mercedes-AMG GLC – а ось про “цешки” не говориться ні слова. За повний рік у Top-End продали 281 500 автомобілів, з яких близько половини припало на S-Class. Зниження продажів на 14% порівняно з 2023-м пояснюють економічними проблемами в Китаї, зміною модельного ряду та уповільненням попиту на електромобілі.

Навіть за таких вступних очікувати повернення V8 на C-Class не варто. Але “вісімка” може з’явитися на інших моделях AMG – купе і кабріолеті CLE. За неофіційними даними, у дводверок буде помірна гібридна система на основі чотирилітрового мотора M 177 потужністю 585 кінських сил.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes-AMG

Останні записи

Toyota вказала на продаж підроблених гібридів іншими виробниками

Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…

08.10.2025

Як підготувати машину до морозів і уникнути проблем взимку

Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…

08.10.2025

Новий Kia Sportage показали на спекулятивних рендерах

Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…

08.10.2025

Експерт пояснив, коли другий комплект шин на дисках не має сенсу

Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…

08.10.2025

В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв

В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…

08.10.2025

Nissan Leaf нового покоління: електрокросовер з запасом ходу 702 км

Японський ринок зустрічає нову версію Nissan Leaf 2026 - тепер це електричний кросовер , який…

08.10.2025