Авто

Гібридні Mercedes-AMG без V8 виявилися нікому не потрібними

Share

У Mercedes-AMG визнали втрату клієнтів через відмову від двигунів V8. Пояснити покупцям, у чому переваги гібридної системи на базі чотирициліндрового мотора і до чого тут шильдик «63», німці так і не змогли. Через це продажі падають, але повертатися до V8 у C-Class мерседесівці не планують.

Що варто знати

Нові Mercedes-AMG C 63 S 4Matic+ E Performance і GLC 63 S виявилися нецікавими для покупців. всім припала до душі, каже бос AMG Міхаель Шібе, і ті, хто Важливо вибирав «вісімки», для марки, як клієнти, відтепер втрачені.

Звісно, будь-кого можна вразити цифрами розгону до ста або максималкою, але коли мова заходить про ціну, то з’ясовується, що C 63 S коштує дорожче, наприклад, за BMW M3 Competition xDrive з рядною “шісткою”. У Німеччині різниця буде близько 10 тисяч євро, хоча виграш у динаміці всього 0,1 секунди на користь AMG. На старті продажів у 2023 році C 63 S 4Matic+ E Performance практично не купували. Навряд чи ситуація сильно змінилася, інакше навіщо “Мерседесу” у 2024-му знадобилося продавати машини зі знижкою 20%. Ймовірно, і зниження продажів у сегменті Top-End за підсумками минулого року теж можна пояснити низьким попитом на гібриди.

Насправді із продажами у «топ-енді» (включає Mercedes-AMG, S-Class та G-Class) ситуація неоднозначна. За підсумками останніх трьох місяців 2024 р. зростання склало 32%, причому G-Class і Mercedes-AMG встановили квартальний рекорд. Хорошу динаміку показали Mercedes-AMG GT і Mercedes-AMG GLC – а ось про «цешки» не йдеться ні слова. За повний рік у Top-End продали 281500 автомобілів, з яких близько половини припало на S-Class. Зниження продажів на 14% порівняно з 2023-м пояснюють економічними проблемами в Китаї, зміною модельного ряду та уповільненням попиту на електромобілі.

Насправді з продажами в “топ-енді” (включає Mercedes-AMG, S-Class і G-Class) ситуація неоднозначна. За підсумками останніх трьох місяців 2024-го зростання становило 32%, причому G-Class і Mercedes-AMG встановили квартальний рекорд. Хорошу динаміку показали Mercedes-AMG GT і Mercedes-AMG GLC – а ось про “цешки” не говориться ні слова. За повний рік у Top-End продали 281 500 автомобілів, з яких близько половини припало на S-Class. Зниження продажів на 14% порівняно з 2023-м пояснюють економічними проблемами в Китаї, зміною модельного ряду та уповільненням попиту на електромобілі.

Навіть за таких вступних очікувати повернення V8 на C-Class не варто. Але “вісімка” може з’явитися на інших моделях AMG – купе і кабріолеті CLE. За неофіційними даними, у дводверок буде помірна гібридна система на основі чотирилітрового мотора M 177 потужністю 585 кінських сил.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes-AMG

Останні записи

Експерт назвав причини для ТО нової машини з автосалону

Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…

19.03.2025

В нових автомобілях Toyota з’являться старі запчастини

Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…

19.03.2025

Названо головні ризики купівлі автомобіля з великою кількістю власників

Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…

19.03.2025

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025