Авто

Гібридні Mercedes-AMG без V8 виявилися нікому не потрібними

У Mercedes-AMG визнали втрату клієнтів через відмову від двигунів V8. Пояснити покупцям, у чому переваги гібридної системи на базі чотирициліндрового мотора і до чого тут шильдик «63», німці так і не змогли. Через це продажі падають, але повертатися до V8 у C-Class мерседесівці не планують.

Що варто знати

Нові Mercedes-AMG C 63 S 4Matic+ E Performance і GLC 63 S виявилися нецікавими для покупців. всім припала до душі, каже бос AMG Міхаель Шібе, і ті, хто Важливо вибирав «вісімки», для марки, як клієнти, відтепер втрачені.

Звісно, будь-кого можна вразити цифрами розгону до ста або максималкою, але коли мова заходить про ціну, то з’ясовується, що C 63 S коштує дорожче, наприклад, за BMW M3 Competition xDrive з рядною “шісткою”. У Німеччині різниця буде близько 10 тисяч євро, хоча виграш у динаміці всього 0,1 секунди на користь AMG. На старті продажів у 2023 році C 63 S 4Matic+ E Performance практично не купували. Навряд чи ситуація сильно змінилася, інакше навіщо “Мерседесу” у 2024-му знадобилося продавати машини зі знижкою 20%. Ймовірно, і зниження продажів у сегменті Top-End за підсумками минулого року теж можна пояснити низьким попитом на гібриди.

Насправді із продажами у «топ-енді» (включає Mercedes-AMG, S-Class та G-Class) ситуація неоднозначна. За підсумками останніх трьох місяців 2024 р. зростання склало 32%, причому G-Class і Mercedes-AMG встановили квартальний рекорд. Хорошу динаміку показали Mercedes-AMG GT і Mercedes-AMG GLC – а ось про «цешки» не йдеться ні слова. За повний рік у Top-End продали 281500 автомобілів, з яких близько половини припало на S-Class. Зниження продажів на 14% порівняно з 2023-м пояснюють економічними проблемами в Китаї, зміною модельного ряду та уповільненням попиту на електромобілі.

Насправді з продажами в “топ-енді” (включає Mercedes-AMG, S-Class і G-Class) ситуація неоднозначна. За підсумками останніх трьох місяців 2024-го зростання становило 32%, причому G-Class і Mercedes-AMG встановили квартальний рекорд. Хорошу динаміку показали Mercedes-AMG GT і Mercedes-AMG GLC – а ось про “цешки” не говориться ні слова. За повний рік у Top-End продали 281 500 автомобілів, з яких близько половини припало на S-Class. Зниження продажів на 14% порівняно з 2023-м пояснюють економічними проблемами в Китаї, зміною модельного ряду та уповільненням попиту на електромобілі.

Навіть за таких вступних очікувати повернення V8 на C-Class не варто. Але “вісімка” може з’явитися на інших моделях AMG – купе і кабріолеті CLE. За неофіційними даними, у дводверок буде помірна гібридна система на основі чотирилітрового мотора M 177 потужністю 585 кінських сил.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes-AMG

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025