Авто

Як не стати жертвою: автомеханік назвав 7 хитрощів на СТО

Share

Автомобільний ремонт – це той момент, коли нерви можуть здати навіть у найспокійнішого водія. Особливо, коли стикаєшся з хитрощами автомеханіків, які тільки й шукають, як би заробити на тобі більше. Я знаю, як це буває: приїхав на СТО з однією проблемою, а тобі розповідають про якісь «катастрофічні поломки». І тут починається.

Що варто знати

От, наприклад, історія про витік рідин. Майстер показує тобі пляму під капотом і каже: «Ну все, тече антифриз». А потім виявляється, що він сам це туди підлив, щоб отримати з тебе гроші за ремонт. Я для себе вирішив: перед поїздкою на СТО залишаю машину на чистій поверхні, щоб переконатися, що ніяких витоків немає. А якщо сумніви залишаються, їду в іншу майстерню – хай подивляться ще раз.

Ще одна популярна схема – з діагностикою. Підключать комп’ютер, видадуть якісь помилки, а потім починають лякати: «У вас тут серйозні проблеми». А по факту – або все нормально, або дрібниця. Знову ж таки, краще перевірити в іншому місці.

А ці історії з фільтрами? Показують тобі якийсь брудний мотлох і переконують, що це з твого авто. Хоча насправді вони взяли його з купи відходів. Тому я завжди перевіряю стан фільтрів сам і міняю їх за графіком.

Іноді після початку ремонту майстер раптом знаходить «нові проблеми» й виставляє додатковий рахунок. Такі сюрпризи дратують найбільше. Тому тепер я домовляюся про все заздалегідь і наполягаю, щоб мені дзвонили перед будь-якими додатковими роботами.

О, ще був випадок із «швидкою доставкою запчастин». Майстер хотів додатково заробити, але я перевірив у офіційного постачальника і зрозумів, що він просто бере зі свого складу. Тепер я сам шукаю запчастини, якщо це можливо.

І, звісно, класика жанру – дешеві аналоги замість оригінальних деталей. Тобі встановлюють якийсь підроблений мотлох, який потім знову зламається. Я навчився вимагати документи на запчастини і уважно стежити за процесом ремонту.

Загалом, зараз я більше довіряю лише перевіреним майстерням. Перечитую відгуки, зберігаю всі чеки й завжди наполягаю на фіксації домовленостей. І знаєте, це дійсно працює: обманювати мене тепер набагато складніше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: СТО

Останні записи

Новий Hyundai Palisade отримає версію для Off-road (ФОТО)

Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…

18.02.2025

Представлений найпотужніший Rolls-Royce в історії

Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…

18.02.2025

Названо основні мінуси американського кросовера Ford Bronco Sport

Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…

18.02.2025

Основні помилки водіїв, які скорочують термін служби гальмівних колодок

Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…

18.02.2025

Оновлений Nissan Qashqai 2025 дебютував у Австралії

Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…

18.02.2025

Volkswagen вирішив оснастити позашляховики Scout бензиновими моторами

Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…

18.02.2025