Авто

Як не стати жертвою: автомеханік назвав 7 хитрощів на СТО

Share

Автомобільний ремонт – це той момент, коли нерви можуть здати навіть у найспокійнішого водія. Особливо, коли стикаєшся з хитрощами автомеханіків, які тільки й шукають, як би заробити на тобі більше. Я знаю, як це буває: приїхав на СТО з однією проблемою, а тобі розповідають про якісь «катастрофічні поломки». І тут починається.

Що варто знати

От, наприклад, історія про витік рідин. Майстер показує тобі пляму під капотом і каже: «Ну все, тече антифриз». А потім виявляється, що він сам це туди підлив, щоб отримати з тебе гроші за ремонт. Я для себе вирішив: перед поїздкою на СТО залишаю машину на чистій поверхні, щоб переконатися, що ніяких витоків немає. А якщо сумніви залишаються, їду в іншу майстерню – хай подивляться ще раз.

Ще одна популярна схема – з діагностикою. Підключать комп’ютер, видадуть якісь помилки, а потім починають лякати: «У вас тут серйозні проблеми». А по факту – або все нормально, або дрібниця. Знову ж таки, краще перевірити в іншому місці.

А ці історії з фільтрами? Показують тобі якийсь брудний мотлох і переконують, що це з твого авто. Хоча насправді вони взяли його з купи відходів. Тому я завжди перевіряю стан фільтрів сам і міняю їх за графіком.

Іноді після початку ремонту майстер раптом знаходить «нові проблеми» й виставляє додатковий рахунок. Такі сюрпризи дратують найбільше. Тому тепер я домовляюся про все заздалегідь і наполягаю, щоб мені дзвонили перед будь-якими додатковими роботами.

О, ще був випадок із «швидкою доставкою запчастин». Майстер хотів додатково заробити, але я перевірив у офіційного постачальника і зрозумів, що він просто бере зі свого складу. Тепер я сам шукаю запчастини, якщо це можливо.

І, звісно, класика жанру – дешеві аналоги замість оригінальних деталей. Тобі встановлюють якийсь підроблений мотлох, який потім знову зламається. Я навчився вимагати документи на запчастини і уважно стежити за процесом ремонту.

Загалом, зараз я більше довіряю лише перевіреним майстерням. Перечитую відгуки, зберігаю всі чеки й завжди наполягаю на фіксації домовленостей. І знаєте, це дійсно працює: обманювати мене тепер набагато складніше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: СТО

Останні записи

Водії розгублені через новий знак із чорною стрілкою: пояснюємо значення

Новий дорожній знак, який нещодавно з’явився на автошляхах деяких країн, може викликати здивування серед водіїв.…

19.01.2025

BMW планує абсолютно новий дизайн решітки радіатора

BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…

19.01.2025

Honda анонсувала випуск нового кросовера CR-V

Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…

19.01.2025

Електрокари стають популярнішими: продажі зросли у 2024 році

Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…

19.01.2025

Податок 25 000 гривень для власників авто: нові правила та критерії

У 2025 році в Україні вводиться новий “податок на розкіш”, який стосуватиметься власників автомобілів, вартість…

19.01.2025

Tesla готується випустити патрульну версію Model Y Juniper

Автомобіль Tesla Model Y Juniper буде випущений у США в 2025 році, а потім переобладнаний…

19.01.2025