Авто

Як не стати жертвою: автомеханік назвав 7 хитрощів на СТО

Автомобільний ремонт – це той момент, коли нерви можуть здати навіть у найспокійнішого водія. Особливо, коли стикаєшся з хитрощами автомеханіків, які тільки й шукають, як би заробити на тобі більше. Я знаю, як це буває: приїхав на СТО з однією проблемою, а тобі розповідають про якісь «катастрофічні поломки». І тут починається.

Що варто знати

От, наприклад, історія про витік рідин. Майстер показує тобі пляму під капотом і каже: «Ну все, тече антифриз». А потім виявляється, що він сам це туди підлив, щоб отримати з тебе гроші за ремонт. Я для себе вирішив: перед поїздкою на СТО залишаю машину на чистій поверхні, щоб переконатися, що ніяких витоків немає. А якщо сумніви залишаються, їду в іншу майстерню – хай подивляться ще раз.

Ще одна популярна схема – з діагностикою. Підключать комп’ютер, видадуть якісь помилки, а потім починають лякати: «У вас тут серйозні проблеми». А по факту – або все нормально, або дрібниця. Знову ж таки, краще перевірити в іншому місці.

А ці історії з фільтрами? Показують тобі якийсь брудний мотлох і переконують, що це з твого авто. Хоча насправді вони взяли його з купи відходів. Тому я завжди перевіряю стан фільтрів сам і міняю їх за графіком.

Іноді після початку ремонту майстер раптом знаходить «нові проблеми» й виставляє додатковий рахунок. Такі сюрпризи дратують найбільше. Тому тепер я домовляюся про все заздалегідь і наполягаю, щоб мені дзвонили перед будь-якими додатковими роботами.

О, ще був випадок із «швидкою доставкою запчастин». Майстер хотів додатково заробити, але я перевірив у офіційного постачальника і зрозумів, що він просто бере зі свого складу. Тепер я сам шукаю запчастини, якщо це можливо.

І, звісно, класика жанру – дешеві аналоги замість оригінальних деталей. Тобі встановлюють якийсь підроблений мотлох, який потім знову зламається. Я навчився вимагати документи на запчастини і уважно стежити за процесом ремонту.

Загалом, зараз я більше довіряю лише перевіреним майстерням. Перечитую відгуки, зберігаю всі чеки й завжди наполягаю на фіксації домовленостей. І знаєте, це дійсно працює: обманювати мене тепер набагато складніше.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: СТО

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025