Авто

Як не стати жертвою: автомеханік назвав 7 хитрощів на СТО

Share

Автомобільний ремонт – це той момент, коли нерви можуть здати навіть у найспокійнішого водія. Особливо, коли стикаєшся з хитрощами автомеханіків, які тільки й шукають, як би заробити на тобі більше. Я знаю, як це буває: приїхав на СТО з однією проблемою, а тобі розповідають про якісь «катастрофічні поломки». І тут починається.

Що варто знати

От, наприклад, історія про витік рідин. Майстер показує тобі пляму під капотом і каже: «Ну все, тече антифриз». А потім виявляється, що він сам це туди підлив, щоб отримати з тебе гроші за ремонт. Я для себе вирішив: перед поїздкою на СТО залишаю машину на чистій поверхні, щоб переконатися, що ніяких витоків немає. А якщо сумніви залишаються, їду в іншу майстерню – хай подивляться ще раз.

Ще одна популярна схема – з діагностикою. Підключать комп’ютер, видадуть якісь помилки, а потім починають лякати: «У вас тут серйозні проблеми». А по факту – або все нормально, або дрібниця. Знову ж таки, краще перевірити в іншому місці.

А ці історії з фільтрами? Показують тобі якийсь брудний мотлох і переконують, що це з твого авто. Хоча насправді вони взяли його з купи відходів. Тому я завжди перевіряю стан фільтрів сам і міняю їх за графіком.

Іноді після початку ремонту майстер раптом знаходить «нові проблеми» й виставляє додатковий рахунок. Такі сюрпризи дратують найбільше. Тому тепер я домовляюся про все заздалегідь і наполягаю, щоб мені дзвонили перед будь-якими додатковими роботами.

О, ще був випадок із «швидкою доставкою запчастин». Майстер хотів додатково заробити, але я перевірив у офіційного постачальника і зрозумів, що він просто бере зі свого складу. Тепер я сам шукаю запчастини, якщо це можливо.

І, звісно, класика жанру – дешеві аналоги замість оригінальних деталей. Тобі встановлюють якийсь підроблений мотлох, який потім знову зламається. Я навчився вимагати документи на запчастини і уважно стежити за процесом ремонту.

Загалом, зараз я більше довіряю лише перевіреним майстерням. Перечитую відгуки, зберігаю всі чеки й завжди наполягаю на фіксації домовленостей. І знаєте, це дійсно працює: обманювати мене тепер набагато складніше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: СТО

Останні записи

З 1 липня 2025 техогляд в Україні зміниться: що потрібно знати водіям

В Україні з 1 липня 2025 року вступають у дію оновлені правила проходження технічного огляду…

20.06.2025

Mercedes-Benz відкликає п’ять моделей через ризик загоряння

Компанія Mercedes-Benz оголосила про добровільне відкликання деяких своїх моделей після внутрішніх перевірок якості. Згідно з…

20.06.2025

Audi не відмовиться від бензинових двигунів на користь їх електричних аналогів

У рамках свого нещодавнього інтерв'ю, генеральний директор німецького автовиробника Гернот Дьольнер заявив, що він поки…

20.06.2025

Audi A1, Q2 і Q3 отримали оновлену спортивну версію S Line Edition

Австралійський підрозділ компанії Audi анонсував спеціальну версію S Line Edition одразу для трьох моделей: хетбечека…

20.06.2025

Знак обмеження швидкості: коли і де він перестає діяти

На трасах часто зустрічаються знаки, які зобов'язують водія знизити швидкість руху. Однак не всі автомобілісти…

20.06.2025

Водіям в Україні дозволили їздити з тріщинами на лобовому склі

Водіям в Україні офіційно дозволили керувати автомобілями, навіть якщо на лобовому склі є тріщини або…

20.06.2025