Позашляховик Toyota Land Cruiser давно є фаворитом для тих, хто шукає надзвичайно надійний і при цьому прохідний автомобіль. Машина вважалася однією з найкращих, якщо не найкращою у своєму сегменті у всіх поколіннях, але певні модельні роки «Ленд Крузерів» цінуються серед їхніх власників більше за інших. Про них і йтиметься у цій статті.
1989 рік – неперевершена класика
Частина 60-ї серії Land Cruiser досі залишається одним із найкращих за всю історію цього позашляховика. Такі машини цінують за їхню міцність та простоту, а також за класичний квадратний стиль.
1995 рік – робочий конячка
Автомобіль, що входив до когорти 80-ї серії, був значно доопрацьованим позашляховиком. Машина відзначилася неперевершеною надійністю та зібрала вкрай мало скарг із боку власників. Крім того, цього року у Land Cruiser з’явився постійний повний привід, який покращив його позашляхові можливості.
2004 рік – сучасна класика
Land Cruiser цього року випуску, що став частиною 100-ї серії, встановив чіткий баланс між міцністю і комфортом. У позашляховику нарешті дебютувала незалежна передня підвіска, яка дала йому значне збільшення рівня комфорту і керованості.
Усередині машини з’явилося розкішне дерев’яне оздоблення та сучасний для свого часу функціонал, такий як акустична система преміум-класу та опціональна навігація.
2012 рік – технологічна універсальність
Цей рік випуску “Ленд Крузера” (200-а серія) вважається прикладом прихильності компанії “Тойота” до інновацій та надійності.
Такі позашляховики отримали передові технології, у тому числі систему Multi-Terrain Monitor, яка допомагає водіям орієнтуватися у складних умовах бездоріжжя. А їх бензиновий V8 навчився розвивати потужність в 381 кінську силу, забезпечуючи достатню продуктивність як для їзди містом, так і путівцями.
Крім того, автомобіль отримав істотне збільшення рівня безпеки завдяки появі в його оснащенні бічних шторок і активних підголівників.
2017 рік – найкращий з найкращих
Другий рестайлінг «200-ки» зробив і без того бестселер «Тойоти» в сегменті позашляховиків одним із найкращих, якщо не найкращим автомобілем у своєму класі.
Інженери збільшили продуктивність 4,5-літрового дизеля на 7 кінських сил, відполірували його зовнішність, внесенням точкових змін у дизайн, а також зробили інтер’єр ще більш розкішним із шкіряними кріслами преміум-класу, розважальною системою для пасажирів на задніх сидіннях та високоякісним мультимедійним та мультимедійним.
Незважаючи на всі доопрацювання, надійність залишилася сильною стороною позашляховика. Автомобіль зібрав всього одну кампанію відкликання і кілька незареєстрованих технічних проблем, ставши кращим вибором для тих, хто шукає надійний, але при цьому добре оснащений і прохідний позашляховик.
Щоб продовжити термін експлуатації нової машини, важливо дотримуватися всіх рекомендацій виробника, повідомив експерт з СТО.…
Журі конкурсу "Автомобіль року в Європі" підбило підсумки останнього змагання, і цьогорічну нагороду отримали відразу…
У 2024 році в Україні було зареєстровано 23,9 тисячі гібридних легкових авто (HEV та PHEV),…
Страхова компанія MotorEasy спільно із британським виданням What car? провели масштабне дослідження, в якому взяли…
Про бензин, як і про інші види палива, існує багато міфів, більшість з яких має…
У додатку "Дія" водії тепер отримують фотоматеріали та відеозаписи порушень правил дорожнього руху разом зі…
Leave a Comment