Працівники шиномонтажних майстерень, як правило, часто накачують шини до однакового тиску, званого «двоєчку», не враховуючи вказівки автовиробників та погодні умови. Експерти попередили, як важливо контролювати роботу співробітників СТО, особливо у зимовий час.
Наприклад, для деяких моделей Mercedes-Benz з колесами на 17 дюймів встановлено значення 2,2 бара, а на 16 дюймів – 2,5 бара. В інших ТС тиск може відрізнятися навіть для покришок, встановлених спереду і ззаду, як у Nissan X-Trail , де для передніх встановлено показник 2,3 бар, а для задніх – на 0,2 бар менше.
У період заміни шин майстерні працюють практично без зупинок, і компресори часто видують гаряче повітря. Експерти рекомендують вимірювати рівень тиску наступного дня після відвідин шиномонтажу, коли повітря охолоне. Краще робити це до того, як вирушати в дорогу. Під час руху шини нагріваються і повітря в них розширюється, що може збільшити тиск.
При регулярних перевзутті, якщо комплект дисків лише один, ймовірність появи витоків Зазвичай температура, при якій проводиться заміна покришок, становить від 0 до -5 градусів. Накачування можуть виникнути і через неточні манометри. На багатьох пристроях спочатку вказані значення в psi, а потім в барах або кг/см², важливо не плутати ці одиниці виміру.
Коли горловина бензобака знаходиться з правого боку, водії можуть замислюватися, чи дозволяється під'їжджати до заправної…
У новому сезоні серіалу "Я - Джорджина", присвяченому нареченій Кріштіану Роналду, знову промайнув гараж футболіста,…
Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) оголосила про початок розслідування щодо 2,6 мільйона електрокарів…
Патрульна поліція Києва нагадала водіям, за яких обставин можна отримати штраф через порушення, пов'язані з…
Одна з найвідоміших моделей в лінійці компанії Toyota майже через 7 років на ринку в…
Забутий дешевий кросовер Skoda Yeti колись був популярною моделлю завдяки доступності та практичності. Тепер її…
Leave a Comment