Багато досвідчених автомобілістів продовжують практикувати прогрів мотора перед поїздкою , тоді як молоді водії часто вважають, що сучасні двигуни внутрішнього згоряння цього не потребують.
Кожен ДВЗ працює в оптимальному режимі тільки після досягнення стабільної робочої температури. Двигун складається з безлічі деталей, і, під час запуску його в мороз, спочатку прогрівається охолоджувальна рідина. Однак масло в піддоні починає нагріватися набагато повільніше, а нейтралізатор відпрацьованих газів потребує більше часу для прогріву. Процес нагрівання також залежить від режимів роботи двигуна.
Багато хто запитує, чому мотор страждає в холодну погоду. Вся справа в густій олії, яка не може забезпечити належного змащування. Без прогріву двигун може відчувати олійне голодування. Якщо з’явиться необхідність різкого прискорення на холодному моторі, виникають небезпечні ситуації. Наприклад, клапани можуть застрягти через недостатнє мастило, або колінчастий вал може серйозно постраждати. У разі поломки автосервіс може відмовити у гарантійному обслуговуванні, пославшись на неправильну експлуатацію двигуна.
При холодному пуску відбувається максимальне зношування ДВЗ. Регулярне навантаження на не прогрітий двигун значно скорочує його термін служби. Тому важливо прогрівати заздалегідь мотор, щоб мінімізувати ризик пошкоджень.
Однією з найочікуваніших прем'єр Toyota, наміченою на найближчі роки, є презентація нового покоління кросовера RAV4.…
Перед дорогою завжди варто перевірити, чи є в машині все необхідне. Це не просто про…
Український ринок авто з пробігом – це взагалі мій улюблений спосіб знайти щось цікаве за…
Коли вибираєш машину на вторинному ринку, важливо звернути увагу на кілька моментів, щоб потім не…
Mazda офіційно завершила виробництво своєї повністю електричної версії MX-30 EV. EV із роторним двигуном продовжує…
2024 року японська компанія Subaru посіла перше місце в рейтингу найнадійніших автовиробників, отримавши 68 балів…
Leave a Comment