Багато досвідчених автомобілістів продовжують практикувати прогрів мотора перед поїздкою , тоді як молоді водії часто вважають, що сучасні двигуни внутрішнього згоряння цього не потребують.
Кожен ДВЗ працює в оптимальному режимі тільки після досягнення стабільної робочої температури. Двигун складається з безлічі деталей, і, під час запуску його в мороз, спочатку прогрівається охолоджувальна рідина. Однак масло в піддоні починає нагріватися набагато повільніше, а нейтралізатор відпрацьованих газів потребує більше часу для прогріву. Процес нагрівання також залежить від режимів роботи двигуна.
Багато хто запитує, чому мотор страждає в холодну погоду. Вся справа в густій олії, яка не може забезпечити належного змащування. Без прогріву двигун може відчувати олійне голодування. Якщо з’явиться необхідність різкого прискорення на холодному моторі, виникають небезпечні ситуації. Наприклад, клапани можуть застрягти через недостатнє мастило, або колінчастий вал може серйозно постраждати. У разі поломки автосервіс може відмовити у гарантійному обслуговуванні, пославшись на неправильну експлуатацію двигуна.
При холодному пуску відбувається максимальне зношування ДВЗ. Регулярне навантаження на не прогрітий двигун значно скорочує його термін служби. Тому важливо прогрівати заздалегідь мотор, щоб мінімізувати ризик пошкоджень.
BMW активно готує нове покоління свого найпопулярнішого седана - 3 серії. Завдяки шпигунським фотографіям вже…
Багато автовласників бояться, що в двигуні може бракувати оливи, але не менш небезпечною є й…
Експерт наголошує, що моторне масло швидко втрачає свої властивості при інтенсивній експлуатації автомобіля, тривалому перебуванні…
Британський журналіст Джеремі Кларксон, відомий як ведучий шоу "Топ Гір" та "Гранд Тур", продовжує писати…
З настанням осені експерти нагадують про необхідність підготувати автомобіль або мотоцикл до зими. В першу…
В Одеській області викрили нелегальну автозаправну станцію, яка торгувала бензином та дизпаливом без необхідних документів.…
Leave a Comment