Зимова їзда – це завжди складно, але є кілька речей, через які можна ще більше ускладнити ситуацію. Одне з найбільших непорозумінь – це неправильний прогрів автомобіля. Якщо просто залишити машину працювати на холостому ходу, це не завжди достатньо для того, щоб трансмісія була готова до навантаження. Краще їхати обережно перші кілька кілометрів, щоб не пошкодити зчеплення чи трансмісію, бо це може бути дуже болісно для машини.
Ще одна проблема, яка мене сильно нервує, це агресивне водіння на слизькій дорозі. Так багато людей вважають, що можна їхати так, як влітку, і це може привести до серйозних поломок. І не тільки зчеплення, а й навіть до аварії. Це точно не найкращий момент для того, щоб спробувати бути гонщиком.
І ще я помітив, що багато хто неправильно вибирає передачу на автоматі, коли застряг в снігу чи бруду. Це реально шкодить трансмісії. Краще всього включити режим «Сніг» чи «Зима», щоб не вбити коробку передач за пару хвилин.
А от їзда на низьких обертах – це ще одна помилка, яка може призвести до швидкого зносу. Може здатися, що це економія пального, але насправді мотор і трансмісія не прогріваються належним чином, і це може погано вплинути на роботу автомобіля.
Тому, щоб не мати проблем взимку, потрібно бути обережнішим, обирати правильні режими і не забувати про прогрів!
Я завжди захоплювався тим, як надійні вантажівки можуть пристосовуватися до найрізноманітніших завдань. Ось, наприклад, JAC…
Hyundai Motor прискорює використання екологічно чистого транспорту, анонсувавши початок виробництва електричної версії популярного багатоцільового автомобіля…
Ford оголосив про створення інноваційної системи steer-by-wire, яка повністю виключає механічний зв'язок між кермом і…
Незважаючи на війну, в Україні продовжують активно купувати розкішні елітні авто. Зокрема, вже 13 електромобілів…
Взимку мій автомобіль забруднюється моментально, і це страшенно дратує. Сіль, бруд, реагенти — усе це…
Я часто помічаю, що багато водіїв і пасажирів не надто замислюються над безпекою в машині,…
Leave a Comment