Які насправді будуть наслідки, якщо змішати оливи різної в’язкості у двигуні? Адже багато автолюбителів упевнені, що робити цього не можна. Давайте розбиратися, наскільки обґрунтовані страхи, що існують із цього приводу.
Моторне масло – це коктейль із цілого спектру компонентів на базі масляної суміші певного типу: мінеральної, синтетичної, змішаної. До бази додано різні інгредієнти, які відповідають за показники та характеристики складу.
Дійсно, багато виробників масел стверджують, що якщо ви змішаєте масла, то негативних наслідків і поломок двигуна не уникнути. Як правило, буває угода з виробником масел, спрямована на те, щоб автовласник купував той чи інший бренд.
Вид оливи. Змішувати масла різних видів (синтетику і напівсинтетику, наприклад), тим більше постійно, все ж таки не можна. Через змішування можуть виникнути такі негативні явища, як випадання осаду, перегрів оливи, спінювання та інше. Навіть якщо ви експериментально встановили, що нічого поганого при змішуванні не трапилося, пам’ятайте закон: раз на раз не доводиться. Ризик у цьому випадку не виправданий, адже ремонт двигуна коштує набагато дорожче, ніж каністра найдорожчої оливи.
Змішавши різне по в’язкості (але не за виглядом основи) масло, швидше за все ви не зіткнетеся з відчутними збоями у роботі. У цьому випадку ми отримуємо просто оливу з проміжними характеристиками в’язкості. Логічно припустити, що якщо змішати мастило типу 0w30 з мастилом типу 5w40, ви отримаєте моторне масло з в’язкістю приблизно 3w35. Точний показник залежатиме від пропорцій двох олив.
Якщо є потреба відновити рівень масла у двигуні, а під рукою немає рідного, то допустимо долити масло іншої в’язкості. Бажано, щоб це було масло одного і того ж виробника. Олива з однієї лінійки матиме приблизно ті самі присадки, а значить при з’єднанні з маслом у двигуні ймовірність негативних наслідків буде мінімальною.
Якщо у продажу немає потрібного бренду, вибирайте оливу іншого виробника, але з тими самими характеристиками, що й у двигуні.
Hyundai готує оновлений Santa Fe 2027 року, і рендери від Gotcha Cars показують, як зміниться…
Дослідження Fraunhofer FFB та Університету Мюнстера показали, що натрієві батареї готові до промислового виробництва. Ця…
В Україні готуються до повернення обов'язкового технічного огляду для всіх автомобілів, навіть для легковиків, які…
Суд підтвердив, що вимога поліції показати документи без підстав є незаконною. Рішення ухвалено 5 листопада…
Після зняття Ford Focus з європейського ринку компанія вирішила замінити його новим кросовером. У 2027…
Німецька організація TÜV, яка проводить технічні огляди автомобілів за суворими регламентами, щороку збирає розгорнуту статистику…
Leave a Comment