Так, запах, який з’являється під час прогріву двигуна, може бути сигналом несправності. Зазвичай він зникає, як тільки машина починає рухатись, але все ж варто звернути на нього увагу.
Якщо запах нагадує пальне, це може означати, що паливо потрапило у вихлопну систему. Це часто трапляється через збій в електронному блоці управління, який відповідає за дозування бензину. Також причиною може бути несправний датчик, що вимірює кількість повітря, яке потрапляє в циліндри. Якщо ви почистите або поправите датчик, і запах зникне після наступного запуску двигуна, переживати не варто.
Однак якщо в салоні з’являється білий дим, будьте на чеку. Це може бути свідченням того, що антифриз горить в системі охолодження. Причиною може бути пробита прокладка головки блоку циліндрів або мікротріщини в самому блоці двигуна. В такому випадку вам слід звернутись до досвідченого механіка, оскільки ремонт може бути недешевим і не гарантованим.
А якщо в салоні різко відчувається запах вихлопних газів і з вихлопної труби йде темно-сірий дим, це сигналізує про витік моторного масла. У такій ситуації показання датчиків допоможуть зрозуміти, чи потрібно терміново їхати в сервіс. Зволікати з діагностикою не можна.
Осінь - пора різких перепадів температур. Удень повітря може прогріватися до +15 °C, а вночі…
Електромобілі дедалі впевненіше завойовують українські дороги, адже вони економні, екологічні та не потребують частих візитів…
Новий BMW X3 (G45) блискуче пройшов серію випробувань Euro NCAP, отримавши максимальні п’ять зірок. Тестувалася…
Через десять років після найбільшого скандалу з дизельними двигунами Volkswagen, відомого як "дизельгейт", у Великій…
Електромобілі мають унікальну архітектуру та набір компонентів, які суттєво відрізняються від традиційних авто з двигуном…
Виробники електрокарів прагнуть уникнути різкого падіння продажів на американському ринку, який переживає значні зміни. Після…
Leave a Comment