Так, запах, який з’являється під час прогріву двигуна, може бути сигналом несправності. Зазвичай він зникає, як тільки машина починає рухатись, але все ж варто звернути на нього увагу.
Якщо запах нагадує пальне, це може означати, що паливо потрапило у вихлопну систему. Це часто трапляється через збій в електронному блоці управління, який відповідає за дозування бензину. Також причиною може бути несправний датчик, що вимірює кількість повітря, яке потрапляє в циліндри. Якщо ви почистите або поправите датчик, і запах зникне після наступного запуску двигуна, переживати не варто.
Однак якщо в салоні з’являється білий дим, будьте на чеку. Це може бути свідченням того, що антифриз горить в системі охолодження. Причиною може бути пробита прокладка головки блоку циліндрів або мікротріщини в самому блоці двигуна. В такому випадку вам слід звернутись до досвідченого механіка, оскільки ремонт може бути недешевим і не гарантованим.
А якщо в салоні різко відчувається запах вихлопних газів і з вихлопної труби йде темно-сірий дим, це сигналізує про витік моторного масла. У такій ситуації показання датчиків допоможуть зрозуміти, чи потрібно терміново їхати в сервіс. Зволікати з діагностикою не можна.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment