Так, запах, який з’являється під час прогріву двигуна, може бути сигналом несправності. Зазвичай він зникає, як тільки машина починає рухатись, але все ж варто звернути на нього увагу.
Якщо запах нагадує пальне, це може означати, що паливо потрапило у вихлопну систему. Це часто трапляється через збій в електронному блоці управління, який відповідає за дозування бензину. Також причиною може бути несправний датчик, що вимірює кількість повітря, яке потрапляє в циліндри. Якщо ви почистите або поправите датчик, і запах зникне після наступного запуску двигуна, переживати не варто.
Однак якщо в салоні з’являється білий дим, будьте на чеку. Це може бути свідченням того, що антифриз горить в системі охолодження. Причиною може бути пробита прокладка головки блоку циліндрів або мікротріщини в самому блоці двигуна. В такому випадку вам слід звернутись до досвідченого механіка, оскільки ремонт може бути недешевим і не гарантованим.
А якщо в салоні різко відчувається запах вихлопних газів і з вихлопної труби йде темно-сірий дим, це сигналізує про витік моторного масла. У такій ситуації показання датчиків допоможуть зрозуміти, чи потрібно терміново їхати в сервіс. Зволікати з діагностикою не можна.
В останні роки інтернет перетворився на справжнє поле діяльності шахраїв, які навчилися майстерно підробляти сайти…
Toyota завершила модернізацію поточного покоління свого культового седана перед виходом нової генерації наприкінці 2026 року.…
Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…
В Україні поступово завершується епоха, коли правила дорожнього руху вважалися обов'язковими лише для водіїв. Довгі…
Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Leave a Comment