Citroen робить ставку на доступні автомобілі з оптимальним набором функцій, за винятком надлишкових технологій, які збільшують вартість. Нова платформа Smart Car, представлена з Citroen C3 , може використовуватися і для більших моделей, таких як майбутній наступник C4.
За словами генерального директора Citroen Тьєррі Коскаса, стратегія компанії заснована на створенні автомобілів із фокусом на потреби клієнтів. Замість перевантажених функцій, Citroen пропонує машини з найкращим співвідношенням ціни та якості. Такі підходи вже зробили C3 популярним, і модель увійшла до шорт-листу на звання «Автомобіль року 2025» .
У 2025 році Citroen планує оновлення C4 і випуск нового C5 Aircross , що зміцнить позиції компанії на ринку. Особливо це актуально для ринку автомобілів СНД, де доступність і простота є важливими факторами. гібриди та електрокари для міста, зберігаючи конкурентоспроможність у сегменті.
BMW анонсувала підготовку першого серійного автомобіля на водневих паливних елементах, який планують вивести на ринок…
"Мудра людина створює комфорт навіть у пустелі, а нерозумна страждає від спеки в тіні" -…
Неправильна експлуатація автомобіля призводить до зайвих витрат на ремонт, адже навіть дрібні шкідливі звички водія…
В Україні набули чинності нові правила перевезення дітей у автомобілях, і тепер головним критерієм визначено…
В Україні питання обов'язку пред'явити медичну аптечку поліцейському часто викликає суперечки, адже думки водіїв розходяться:…
Євросоюз запроваджує стандарт Euro 7 , який уперше регулює не лише вихлопні гази, а й…
Leave a Comment