Citroen робить ставку на доступні автомобілі з оптимальним набором функцій, за винятком надлишкових технологій, які збільшують вартість. Нова платформа Smart Car, представлена з Citroen C3 , може використовуватися і для більших моделей, таких як майбутній наступник C4.
За словами генерального директора Citroen Тьєррі Коскаса, стратегія компанії заснована на створенні автомобілів із фокусом на потреби клієнтів. Замість перевантажених функцій, Citroen пропонує машини з найкращим співвідношенням ціни та якості. Такі підходи вже зробили C3 популярним, і модель увійшла до шорт-листу на звання «Автомобіль року 2025» .
У 2025 році Citroen планує оновлення C4 і випуск нового C5 Aircross , що зміцнить позиції компанії на ринку. Особливо це актуально для ринку автомобілів СНД, де доступність і простота є важливими факторами. гібриди та електрокари для міста, зберігаючи конкурентоспроможність у сегменті.
Експерти оприлюднили перелік найкращих позашляховиків, які варто розглянути для покупки у 2025 році. Це практичні…
У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…
Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…
Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…
Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…
Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…
Leave a Comment