Citroen робить ставку на доступні автомобілі з оптимальним набором функцій, за винятком надлишкових технологій, які збільшують вартість. Нова платформа Smart Car, представлена з Citroen C3 , може використовуватися і для більших моделей, таких як майбутній наступник C4.
За словами генерального директора Citroen Тьєррі Коскаса, стратегія компанії заснована на створенні автомобілів із фокусом на потреби клієнтів. Замість перевантажених функцій, Citroen пропонує машини з найкращим співвідношенням ціни та якості. Такі підходи вже зробили C3 популярним, і модель увійшла до шорт-листу на звання «Автомобіль року 2025» .
У 2025 році Citroen планує оновлення C4 і випуск нового C5 Aircross , що зміцнить позиції компанії на ринку. Особливо це актуально для ринку автомобілів СНД, де доступність і простота є важливими факторами. гібриди та електрокари для міста, зберігаючи конкурентоспроможність у сегменті.
У світі, де автоматичні коробки стають стандартом, механічна трансмісія залишається вибором справжніх цінителів драйву. "Механіка"…
Легендарний Volvo XC90 підтвердив свій статус, знову отримавши високу нагороду IIHS TOP SAFETY PICK+ за…
У зимовий час багато водіїв стають акуратнішими на дорозі. У цьому такий стиль управління який…
Концерн BMW анонсував свою головну прем’єру для виставки електроніки CES, яка відбудеться в січні у…
На перший погляд, кнопка з червоним трикутником здається простою, але за її створенням стоять роки…
У Китаї назвали переможців конкурсу "Автомобіль 2025 року". В одній з головних номінацій, за найкращий…
Leave a Comment