Citroen робить ставку на доступні автомобілі з оптимальним набором функцій, за винятком надлишкових технологій, які збільшують вартість. Нова платформа Smart Car, представлена з Citroen C3 , може використовуватися і для більших моделей, таких як майбутній наступник C4.
За словами генерального директора Citroen Тьєррі Коскаса, стратегія компанії заснована на створенні автомобілів із фокусом на потреби клієнтів. Замість перевантажених функцій, Citroen пропонує машини з найкращим співвідношенням ціни та якості. Такі підходи вже зробили C3 популярним, і модель увійшла до шорт-листу на звання «Автомобіль року 2025» .
У 2025 році Citroen планує оновлення C4 і випуск нового C5 Aircross , що зміцнить позиції компанії на ринку. Особливо це актуально для ринку автомобілів СНД, де доступність і простота є важливими факторами. гібриди та електрокари для міста, зберігаючи конкурентоспроможність у сегменті.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment