Citroen робить ставку на доступні автомобілі з оптимальним набором функцій, за винятком надлишкових технологій, які збільшують вартість. Нова платформа Smart Car, представлена з Citroen C3 , може використовуватися і для більших моделей, таких як майбутній наступник C4.
За словами генерального директора Citroen Тьєррі Коскаса, стратегія компанії заснована на створенні автомобілів із фокусом на потреби клієнтів. Замість перевантажених функцій, Citroen пропонує машини з найкращим співвідношенням ціни та якості. Такі підходи вже зробили C3 популярним, і модель увійшла до шорт-листу на звання «Автомобіль року 2025» .
У 2025 році Citroen планує оновлення C4 і випуск нового C5 Aircross , що зміцнить позиції компанії на ринку. Особливо це актуально для ринку автомобілів СНД, де доступність і простота є важливими факторами. гібриди та електрокари для міста, зберігаючи конкурентоспроможність у сегменті.
BMW готує до виходу нове покоління компактного кросовера X1 2027, і свіжі «шпигунські» знімки розкривають…
Багато водіїв сприймають свій автомобіль як другий дім. І це не дивно, враховуючи вартість машин…
Думка, що олива в металевій банці краща, ніж у пластиковій каністрі, широко поширена серед автомобілістів.…
У умовах постійного зростання цін на пальне економія стає актуальною для багатьох водіїв. Власник автосервісу…
Хетчбек Nissan Micra протягом п'яти поколінь, починаючи з 1982 року, майже ніколи не робив акцент…
Верховна Рада розглядає законопроєкт №13314, який може суттєво змінити правила для українських водіїв. Найбільш обговорюваними…
Leave a Comment