Citroen робить ставку на доступні автомобілі з оптимальним набором функцій, за винятком надлишкових технологій, які збільшують вартість. Нова платформа Smart Car, представлена з Citroen C3 , може використовуватися і для більших моделей, таких як майбутній наступник C4.
За словами генерального директора Citroen Тьєррі Коскаса, стратегія компанії заснована на створенні автомобілів із фокусом на потреби клієнтів. Замість перевантажених функцій, Citroen пропонує машини з найкращим співвідношенням ціни та якості. Такі підходи вже зробили C3 популярним, і модель увійшла до шорт-листу на звання «Автомобіль року 2025» .
У 2025 році Citroen планує оновлення C4 і випуск нового C5 Aircross , що зміцнить позиції компанії на ринку. Особливо це актуально для ринку автомобілів СНД, де доступність і простота є важливими факторами. гібриди та електрокари для міста, зберігаючи конкурентоспроможність у сегменті.
До 2035 року Lexus планує збільшити світові продажі електромобілів BEV на 100%, що свідчить про…
Чеська компанія розпочала дорожні випробування нового електричного кросовера Skoda Epiq 2026 року. Це буде один…
Після низки анонсів і "шпигунських" фотографій японська компанія представила новий електричний кросовер Nissan Leaf 2026…
На Фестиваль швидкості в британському Гудвуді, який відбудеться в липні, Honda привезе концепт під назвою…
Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі…
З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з проблемою спеки: салон авто, залишеного під прямими…
Leave a Comment