Citroen робить ставку на доступні автомобілі з оптимальним набором функцій, за винятком надлишкових технологій, які збільшують вартість. Нова платформа Smart Car, представлена з Citroen C3 , може використовуватися і для більших моделей, таких як майбутній наступник C4.
За словами генерального директора Citroen Тьєррі Коскаса, стратегія компанії заснована на створенні автомобілів із фокусом на потреби клієнтів. Замість перевантажених функцій, Citroen пропонує машини з найкращим співвідношенням ціни та якості. Такі підходи вже зробили C3 популярним, і модель увійшла до шорт-листу на звання «Автомобіль року 2025» .
У 2025 році Citroen планує оновлення C4 і випуск нового C5 Aircross , що зміцнить позиції компанії на ринку. Особливо це актуально для ринку автомобілів СНД, де доступність і простота є важливими факторами. гібриди та електрокари для міста, зберігаючи конкурентоспроможність у сегменті.
У Китаї офіційно представили Tesla Model YL - подовжену версію кросовера з трьома рядами сидінь…
Останні SUV-моделі Hyundai продемонстрували помітний відхід від попередніх дизайнерських рішень компанії. Спершу оновлений Santa Fe…
Багато людей часто цікавляться, який пробіг вважається нормальним для однорічних або кількарічних автомобілів. На перший…
В Україні суттєво спростили правила продажу вживаних автомобілів. Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дозволяє автосалонам…
У середині літа компанія Porsche почала випробування нового покоління кросовера Cayenne, який вважається флагманом SUV…
Ще донедавна серед автовласників було поширене переконання, що після активної поїздки на автомобілі з турбованим…
Leave a Comment