Розумію, скільки різних думок можуть виникнути в коментарях з цього приводу, адже тема двигунів настільки велика, що можна написати цілу статтю, щоб охопити всі моделі. Однак я спробую ризикнути і представити ТОП-5 двигунів, які при належному догляді здатні служити дуже довго.
16-клапанний двигун, що випускається з 2006 року, отримав визнання завдяки Mitsubishi Lancer – надійний седан, який приносить багато позитивних емоцій та служить роками. Цей мотор потужністю 155 кінських сил і з моментом 200 Нм демонструє відмінну надійність. Його ресурс практично безмежний, якщо заливати якісне паливо, вчасно проходити ТО і не забувати про правильний догляд. Двигун простий, але виготовлений з високоякісних матеріалів. Його також використовують на Outlander та ASX.
Цей двигун встановлювали на безліч моделей, зокрема на Camry V20. Ця машина досі доступна на вторинному ринку, і з пробігом у 300 000 км вона здатна служити ще довго без великих проблем. Мотор має 16-клапанну алюмінієву головку і чавунний блок. Потужність складає 140 к.с., крутний момент – 185 Нм. В обслуговуванні не виникає проблем: запчастини доступні, а ціни на ремонт невисокі. Двигун може пройти до півмільйона км без серйозних поломок, хоча на великих пробігах він може почати “пити” олію.
Цей двигун часто критикують за часті поломки, але насправді він здатний відслужити до 500 000 км, якщо використовувати якісні розхідники, регулярно проходити ТО та уникати агресивної їзди. Витрата палива складає 7 л/100 км, потужність – 90-105 к.с., а крутний момент – 140-150 Нм. Цей двигун простий у конструкції та дешевий в обслуговуванні, але є проблеми з ременем ГРМ і витоками масла та антифризу.
Цей дизельний двигун ставить рекорди надійності: один власник зміг проїхати два мільйони кілометрів на машині з цим мотором! З чавунним блоком, турбонаддувом та гідрокомпенсаторами, він розвиває 122-126 к.с. і крутний момент 225-231 Нм. Витрата пального складає 7-8 л/100 км. Відомий своєю надзвичайною довговічністю, цей двигун є еталоном надійності в дизельному сегменті.
Цей двигун вражає потужністю та економічністю. Він був встановлений на Toyota Rav4 і Lexus NX200, має потужність 148-158 к.с. і крутний момент 190-200 Нм. Двигун оснащений системою Valvematic, що дозволяє знижувати витрату палива та покращує потужність. Хоча він може мати деякі проблеми з ГРМ, помпою та витратами масла, загалом цей мотор є дуже надійним і економічним.
Світ автомобільних двигунів багатий на надійні варіанти від Porsche, BMW, Mercedes, Nissan, Toyota та інших брендів. Я згадав ті, з якими мені доводилося стикатися, і вони точно заслуговують на увагу. За умови правильного догляду, вони можуть служити десятки років.
Узимку автомобілі зазнають серйозного впливу дорожніх реагентів, які використовують для боротьби з льодом і снігом.…
Водіння в зимовий період має свої особливості та водії повинні бути готові до них, щоб…
Захист двигуна взимку - важливе завдання, оскільки холодні температури можуть негативно позначитися на роботі автомобіля.…
Volkswagen розкрив базовий Teramont нового покоління. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії та характеристики…
Зима в Україні вже повноцінно набирає обертів, і водії стикаються з новими викликами. Перш ніж…
Багато водіїв чули, що при паркуванні автомобіля кермо треба залишати в прямому положенні. Давайте розберемося,…
Leave a Comment