Авто

Чому не варто залишати машину на схилі: пояснення від експерта

Багато водіїв побоюються, що паркування автомобіля на схилі може призвести до пошкодження різних деталей. Проте власник автошколи у розмові з порталом cenyavto.com розвіяв ці поширені помилки.

Що ще відомо

Багато хто вважає, що паркування на похилій поверхні може чинити надмірний тиск на підвіску, пружини та амортизатори автомобіля, що у свою чергу прискорює їх знос. Проте експерт уточнює, що кут нахилу у міських умовах рідко перевищує 4,5 градуси. У таких випадках система підвіски машини не піддається додатковому навантаженню. Справжнє зношування відбувається через регулярні поїздки на далекі відстані та транспортування важких вантажів, а не через те, що автомобіль припаркований під кутом.

Інша помилка полягає в тому, що паркування на схилі створює додаткове навантаження на кузов авто, що може призвести до його пошкодження або деформації. Однак конструкція сучасних моделей ретельно продумана для подолання невеликих ухилів без будь-яких несприятливих наслідків. Паркування під кутом протягом кількох годин не зашкодить конструкцію кузова транспортного засобу.

Деякі водії турбуються, що паркування на схилі може призвести до розливу моторного масла, що негативно позначиться на стані двигуна. Це викликає занепокоєння лише в тому випадку, якщо машину припарковано під екстремальним кутом близько 30 градусів або більше. У більшості ситуацій, навіть на помірних схилах, мастило в силовому агрегаті залишається без проблем. Загалом паркування на невеликому ухилі не шкодить підвісці, кузову або моторному маслу автомобіля, якщо він знаходиться в безпечному діапазоні 4,5 градуса.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025