Багато водіїв побоюються, що паркування автомобіля на схилі може призвести до пошкодження різних деталей. Проте власник автошколи у розмові з порталом cenyavto.com розвіяв ці поширені помилки.
Багато хто вважає, що паркування на похилій поверхні може чинити надмірний тиск на підвіску, пружини та амортизатори автомобіля, що у свою чергу прискорює їх знос. Проте експерт уточнює, що кут нахилу у міських умовах рідко перевищує 4,5 градуси. У таких випадках система підвіски машини не піддається додатковому навантаженню. Справжнє зношування відбувається через регулярні поїздки на далекі відстані та транспортування важких вантажів, а не через те, що автомобіль припаркований під кутом.
Інша помилка полягає в тому, що паркування на схилі створює додаткове навантаження на кузов авто, що може призвести до його пошкодження або деформації. Однак конструкція сучасних моделей ретельно продумана для подолання невеликих ухилів без будь-яких несприятливих наслідків. Паркування під кутом протягом кількох годин не зашкодить конструкцію кузова транспортного засобу.
Деякі водії турбуються, що паркування на схилі може призвести до розливу моторного масла, що негативно позначиться на стані двигуна. Це викликає занепокоєння лише в тому випадку, якщо машину припарковано під екстремальним кутом близько 30 градусів або більше. У більшості ситуацій, навіть на помірних схилах, мастило в силовому агрегаті залишається без проблем. Загалом паркування на невеликому ухилі не шкодить підвісці, кузову або моторному маслу автомобіля, якщо він знаходиться в безпечному діапазоні 4,5 градуса.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment