Взимку особливу важливість має показник тиску в покришках, оскільки це впливає на безпеку на засніжених та слизьких дорогах. Інспектор поліції розповів про шкоду як надлишкового, так і недостатнього показника в холодну пору. Важливо стежити за ним та підтримувати відповідно до рекомендацій виробника, оскільки відсутність видимих пошкоджень може обдурити водіїв.
У кожного автомобіля є документи, в яких зазначено рекомендований параметр, крім того, знайти потрібні цифри можна також і на внутрішній стороні дверей водія на спеціальній табличці. Неправильний тиск, надто високий або низький, може викликати серйозні проблеми. Наприклад, якщо при зміні коліс майстер накачав шини до 2 атмосфер у теплих умовах, зі зниженням температури до -20 градусів тиск може впасти до 1,6 атмосфери. Це призводить до погіршення управління, збільшення гальмівного шляху та підвищеного ризику аварії, особливо у складних зимових умовах. При цьому нестабільність при русі відзначається навіть при поїздках рівними дорогами, а кермо гірше відгукується на поворотах.
Також є недоліки і у перекачаних шин. Водій, помітивши зниження тиску, накачує шини до заводських 2,2 атмосфери, але з приходом тепла тиск може зрости вище 2,5, що робить проїзд нерівностями небезпечним. У результаті, хоча обидва варіанти небезпечні, недостатній тиск у шинах взимку становить серйознішу загрозу.
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Leave a Comment