Взимку особливу важливість має показник тиску в покришках, оскільки це впливає на безпеку на засніжених та слизьких дорогах. Інспектор поліції розповів про шкоду як надлишкового, так і недостатнього показника в холодну пору. Важливо стежити за ним та підтримувати відповідно до рекомендацій виробника, оскільки відсутність видимих пошкоджень може обдурити водіїв.
У кожного автомобіля є документи, в яких зазначено рекомендований параметр, крім того, знайти потрібні цифри можна також і на внутрішній стороні дверей водія на спеціальній табличці. Неправильний тиск, надто високий або низький, може викликати серйозні проблеми. Наприклад, якщо при зміні коліс майстер накачав шини до 2 атмосфер у теплих умовах, зі зниженням температури до -20 градусів тиск може впасти до 1,6 атмосфери. Це призводить до погіршення управління, збільшення гальмівного шляху та підвищеного ризику аварії, особливо у складних зимових умовах. При цьому нестабільність при русі відзначається навіть при поїздках рівними дорогами, а кермо гірше відгукується на поворотах.
Також є недоліки і у перекачаних шин. Водій, помітивши зниження тиску, накачує шини до заводських 2,2 атмосфери, але з приходом тепла тиск може зрости вище 2,5, що робить проїзд нерівностями небезпечним. У результаті, хоча обидва варіанти небезпечні, недостатній тиск у шинах взимку становить серйознішу загрозу.
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…
Leave a Comment