Японська Honda вступає в гонку майбутнього з обіцянкою випустити електромобілі з батареями на твердому електроліті, які дозволять проїжджати до 1000 км. без підзарядки. Ці технології планується впровадити до кінця десятиліття, обіцяючи компактність, легкість та доступність.
Батареї нового покоління будуть на 50% меншими, на 35% легшими і на 25% дешевшими у виробництві, що стане справжнім проривом в індустрії. Крім того, такі акумулятори забезпечать підвищену безпеку та прискорену зарядку. Honda вже збудувала пілотну лінію для тестового виробництва в центрі R&D у Сакурі, Японія.
Однак викликів ще багато: від збільшення розмірів осередків до вирішення проблем із керамічними сепараторами. Головний інженер Honda , Такеші Уеда, впевнений, що компанія впорається з цими завданнями та зможе перейти до масового виробництва, що стане важливим кроком у боротьбі з китайськими конкурентами на ринку електромобілів.
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
Leave a Comment