Японська Honda вступає в гонку майбутнього з обіцянкою випустити електромобілі з батареями на твердому електроліті, які дозволять проїжджати до 1000 км. без підзарядки. Ці технології планується впровадити до кінця десятиліття, обіцяючи компактність, легкість та доступність.
Батареї нового покоління будуть на 50% меншими, на 35% легшими і на 25% дешевшими у виробництві, що стане справжнім проривом в індустрії. Крім того, такі акумулятори забезпечать підвищену безпеку та прискорену зарядку. Honda вже збудувала пілотну лінію для тестового виробництва в центрі R&D у Сакурі, Японія.
Однак викликів ще багато: від збільшення розмірів осередків до вирішення проблем із керамічними сепараторами. Головний інженер Honda , Такеші Уеда, впевнений, що компанія впорається з цими завданнями та зможе перейти до масового виробництва, що стане важливим кроком у боротьбі з китайськими конкурентами на ринку електромобілів.
Навіть із розвитком електромобілів багато водіїв продовжують заряджати їх до 100% "про всяк випадок" і…
Багато власників автомобілів прагнуть економити на пальному через постійне зростання цін, проте не всі поради…
Європейський Союз може надати п'ятирічну відстрочку заборони на двигуни внутрішнього згоряння, реагуючи на тиск найбільших…
Штутгартський автовиробник має колосальний досвід у створенні двигунів, і зрівнятися з ним можуть лише окремі…
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Leave a Comment