Японська Honda вступає в гонку майбутнього з обіцянкою випустити електромобілі з батареями на твердому електроліті, які дозволять проїжджати до 1000 км. без підзарядки. Ці технології планується впровадити до кінця десятиліття, обіцяючи компактність, легкість та доступність.
Батареї нового покоління будуть на 50% меншими, на 35% легшими і на 25% дешевшими у виробництві, що стане справжнім проривом в індустрії. Крім того, такі акумулятори забезпечать підвищену безпеку та прискорену зарядку. Honda вже збудувала пілотну лінію для тестового виробництва в центрі R&D у Сакурі, Японія.
Однак викликів ще багато: від збільшення розмірів осередків до вирішення проблем із керамічними сепараторами. Головний інженер Honda , Такеші Уеда, впевнений, що компанія впорається з цими завданнями та зможе перейти до масового виробництва, що стане важливим кроком у боротьбі з китайськими конкурентами на ринку електромобілів.
Легендарна Toyota Corolla вперше за багато років втратила звання найпродаванішого автомобіля у світі. За підсумками…
Правильний тиск у шинах є критично важливим для безпечної та ефективної експлуатації автомобіля. Він безпосередньо…
У автомобільній індустрії рідко трапляється, щоб великий виробник публічно визнавав помилку та переглядав рішення про…
Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…
Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…
CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…
Leave a Comment