Японська Honda вступає в гонку майбутнього з обіцянкою випустити електромобілі з батареями на твердому електроліті, які дозволять проїжджати до 1000 км. без підзарядки. Ці технології планується впровадити до кінця десятиліття, обіцяючи компактність, легкість та доступність.
Батареї нового покоління будуть на 50% меншими, на 35% легшими і на 25% дешевшими у виробництві, що стане справжнім проривом в індустрії. Крім того, такі акумулятори забезпечать підвищену безпеку та прискорену зарядку. Honda вже збудувала пілотну лінію для тестового виробництва в центрі R&D у Сакурі, Японія.
Однак викликів ще багато: від збільшення розмірів осередків до вирішення проблем із керамічними сепараторами. Головний інженер Honda , Такеші Уеда, впевнений, що компанія впорається з цими завданнями та зможе перейти до масового виробництва, що стане важливим кроком у боротьбі з китайськими конкурентами на ринку електромобілів.
Використання покажчиків повороту є обов'язковим елементом безпечного керування транспортним засобом. Водій має завчасно повідомляти інших…
21 листопада 2025 року на автосалоні в Гуанчжоу компанія SAIC-Volkswagen представила нову продуктову лінійку під…
Наприкінці листопада презентували новий Toyota RAV4 2026, створений разом із FAW. На ринок вийшло шість…
Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…
Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…
BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…
Leave a Comment