Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 – 400 тисяч гривень, але при виборі такого автомобіля потрібно звернути увагу на ряд типових недоліків.
Експерт розповів, що бензинові мотори N43 і N53 мають типову проблему — швидке знос форсунок, а також ранній вихід з ладу ТНВД. Обов’язково перед покупкою BMW 3-Series покоління Е90 варто перевірити їхній стан. За словами експерта, ресурс форсунок виявляється нижчим, коли автомобіліст використовує спокійний стиль їзди.
У турбодизелі 2.0 із заводським позначенням N47 не відрізняється довговічністю ланцюг ГРМ, при цьому для її заміни двигун доводиться знімати з автомобіля, тому що ланцюг знаходиться на задній стінці блоку циліндрів.
У повнопривідних версій BMW 3-Series можуть відмовляти сервоприводи роздавальної коробки, а в редукторі є ймовірність того, що можуть загудіти через знос конусні підшипники на пробігу 180-200 тис. км.
Коли приходить міжсезоння, водіння стає справжнім випробуванням. Постійні перепади температур створюють ожеледицю, дороги вкриваються тонкою…
Нещодавнє дослідження Consumer Reports виявило, що витрати на обслуговування автомобіля можуть відрізнятися на десятки тисяч…
Mercedes-Benz запровадив нову технологію фарбування, яка поки що буде використовуватися лише в рамках програми персоналізації…
Зимою бути водієм — це справжнє випробування. Коли настають холоди, на дорозі стає в рази…
Різкий удар шини об бардюр, або інший твердий об'єкт викликає здуття на боковині. «В результаті…
Автолюбителі часто запитують: чим відрізняються двигуни Volkswagen TSI від Audi TFSI? Виявляється, різниця більша в…
Leave a Comment