Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 – 400 тисяч гривень, але при виборі такого автомобіля потрібно звернути увагу на ряд типових недоліків.
Експерт розповів, що бензинові мотори N43 і N53 мають типову проблему — швидке знос форсунок, а також ранній вихід з ладу ТНВД. Обов’язково перед покупкою BMW 3-Series покоління Е90 варто перевірити їхній стан. За словами експерта, ресурс форсунок виявляється нижчим, коли автомобіліст використовує спокійний стиль їзди.
У турбодизелі 2.0 із заводським позначенням N47 не відрізняється довговічністю ланцюг ГРМ, при цьому для її заміни двигун доводиться знімати з автомобіля, тому що ланцюг знаходиться на задній стінці блоку циліндрів.
У повнопривідних версій BMW 3-Series можуть відмовляти сервоприводи роздавальної коробки, а в редукторі є ймовірність того, що можуть загудіти через знос конусні підшипники на пробігу 180-200 тис. км.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment