Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 – 400 тисяч гривень, але при виборі такого автомобіля потрібно звернути увагу на ряд типових недоліків.
Експерт розповів, що бензинові мотори N43 і N53 мають типову проблему — швидке знос форсунок, а також ранній вихід з ладу ТНВД. Обов’язково перед покупкою BMW 3-Series покоління Е90 варто перевірити їхній стан. За словами експерта, ресурс форсунок виявляється нижчим, коли автомобіліст використовує спокійний стиль їзди.
У турбодизелі 2.0 із заводським позначенням N47 не відрізняється довговічністю ланцюг ГРМ, при цьому для її заміни двигун доводиться знімати з автомобіля, тому що ланцюг знаходиться на задній стінці блоку циліндрів.
У повнопривідних версій BMW 3-Series можуть відмовляти сервоприводи роздавальної коробки, а в редукторі є ймовірність того, що можуть загудіти через знос конусні підшипники на пробігу 180-200 тис. км.
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
Leave a Comment