Авто

6 головних причин, чому двигун відмовляє запускатися

Share

Уявіть цю картину: повертаю ключ запалювання, а двигун просто мовчить. Ну от як так? Думаю, це знайома ситуація для багатьох, у кого машина з пробігом. І тут уже починається лотерея. Або повна тиша, або стартер ніби щось старається, крутить, а мотор навіть не думає оживати. Я почав розбиратися, чому таке може бути, і ділюся, до чого дійшов.

Що варто знати

Перше, що завжди спадає на думку, — це акумулятор. Буває так, що він ще якось крутить маховик, але для запуску вже не вистачає. Ознаки прості: стартер слабкий, панель гасне, а в салоні клацає реле. У таких випадках треба заряджати батарею. Якщо є зарядний пристрій — супер, можна вдома це зробити і не напружувати сусідів із “прикурюванням”. Ще іноді проблема не в заряді, а в поганому контакті. Знімав якось клеми, чистив наждачкою — і це реально вирішило проблему.

Стартер теж іноді підводить. У мене було так, що він то крутить, то мовчить, а одного разу взагалі завів машину з якимось хрускотом. Це явно натяк, що деталь доживає свої останні дні. Але варто перевірити не тільки сам стартер, а й дроти, запобіжники, реле — раптом там щось “глючить”.

Ще часто буває щось із паливом. Наприклад, бензонасос починає підозріло гудіти або зовсім перестає працювати. Або форсунки можуть текти, через це двигун не заводиться нормально. Якщо мотор навіть не “чхає”, швидше за все, це проблема десь у проводці чи роз’ємах.

А от запалення — то окрема історія. Якщо немає іскри, хоч як ти не старайся, мотор не запуститься. У мене одного разу були пробиті свічки, і я це зрозумів, коли побачив темні смужки на ізоляторах. Перевірити свічки просто: викручуєш, прикладаєш до металу, і якщо є іскра, то все ок.

Ну і останній пункт із тих, що мені траплявся, — це датчики. Той самий датчик положення колінвала може просто вивести з гри всю машину. Без нього мотор навіть не пробує заводитися. Але тут уже сам не розберешся, потрібне обладнання.

Якщо нічого не допомагає, то, можливо, проблема в електроніці. Я завжди раджу мати простий OBD-сканер. Він коштує копійки, зате підключив — і вже є якась підказка, де копати. І головне правило: завжди перевіряйте дроти та контакти. Найчастіше вся проблема — в якомусь окисленому роз’ємі чи пошкодженому дроті.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025

Найдорожчий кросовер Genesis показаний у серійному вигляді

Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…

22.02.2025

BMW розкриває інноваційні характеристики нових електричних моделей Neue Klasse

Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…

22.02.2025

Кросовер Jeep Compass 2026 показали на перших зображеннях

Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…

22.02.2025

Експерт назвав основні проблеми водіїв через теплу зиму

Ця зима виявилася особливо теплою. У деяких регіонах уже встановилася плюсова температура і багато водіїв…

22.02.2025

Honda представила оновлений Accord 2026 для китайського ринку

Компанія Honda офіційно представила оновлену версію Honda Accord 2026  для китайського ринку. Модель отримала помітні зміни у зовнішності, що надали їй…

22.02.2025