Авто

6 головних причин, чому двигун відмовляє запускатися

Share

Уявіть цю картину: повертаю ключ запалювання, а двигун просто мовчить. Ну от як так? Думаю, це знайома ситуація для багатьох, у кого машина з пробігом. І тут уже починається лотерея. Або повна тиша, або стартер ніби щось старається, крутить, а мотор навіть не думає оживати. Я почав розбиратися, чому таке може бути, і ділюся, до чого дійшов.

Що варто знати

Перше, що завжди спадає на думку, — це акумулятор. Буває так, що він ще якось крутить маховик, але для запуску вже не вистачає. Ознаки прості: стартер слабкий, панель гасне, а в салоні клацає реле. У таких випадках треба заряджати батарею. Якщо є зарядний пристрій — супер, можна вдома це зробити і не напружувати сусідів із “прикурюванням”. Ще іноді проблема не в заряді, а в поганому контакті. Знімав якось клеми, чистив наждачкою — і це реально вирішило проблему.

Стартер теж іноді підводить. У мене було так, що він то крутить, то мовчить, а одного разу взагалі завів машину з якимось хрускотом. Це явно натяк, що деталь доживає свої останні дні. Але варто перевірити не тільки сам стартер, а й дроти, запобіжники, реле — раптом там щось “глючить”.

Ще часто буває щось із паливом. Наприклад, бензонасос починає підозріло гудіти або зовсім перестає працювати. Або форсунки можуть текти, через це двигун не заводиться нормально. Якщо мотор навіть не “чхає”, швидше за все, це проблема десь у проводці чи роз’ємах.

А от запалення — то окрема історія. Якщо немає іскри, хоч як ти не старайся, мотор не запуститься. У мене одного разу були пробиті свічки, і я це зрозумів, коли побачив темні смужки на ізоляторах. Перевірити свічки просто: викручуєш, прикладаєш до металу, і якщо є іскра, то все ок.

Ну і останній пункт із тих, що мені траплявся, — це датчики. Той самий датчик положення колінвала може просто вивести з гри всю машину. Без нього мотор навіть не пробує заводитися. Але тут уже сам не розберешся, потрібне обладнання.

Якщо нічого не допомагає, то, можливо, проблема в електроніці. Я завжди раджу мати простий OBD-сканер. Він коштує копійки, зате підключив — і вже є якась підказка, де копати. І головне правило: завжди перевіряйте дроти та контакти. Найчастіше вся проблема — в якомусь окисленому роз’ємі чи пошкодженому дроті.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Чому досвідчені водії загортають ключі від авто у фольгу

Багато сучасних автомобілів оснащуються смарт-ключами. Завдяки їм можна дистанційно відчиняти та закривати двері машини на…

06.12.2024

Ще один бренд відмовився від повної електрифікації своїх моделей

Genesis зробить ставку на гібриди замість електрокарів. Преміум-бренд Hyundai відмовився від ідеї випускати лише електромобілі…

06.12.2024

Новий Skyline може з’явитися, незважаючи на фінансові проблеми Nissan

Нещодавно в пресі стали активно обговорюватися фінансові проблеми Nissan, які можуть сильно вдарити по бізнесу…

06.12.2024

Оновлений Toyota Land Cruiser 300 офіційно дебютував: що змінилося

Автомобіль Toyota Land Cruiser 300 2025 модельного року був офіційно представлений. Вперше модель продемонстрували 3…

06.12.2024

Експерти пояснили, чому кросовери частіше потрапляють в аварії взимку

Багато жителів країни останнім часом стали віддавати перевагу кросоверам на повному приводі. Більшість вважає, що…

06.12.2024

Renault Sandero отримав нуль зірок у краш-тесті

Renault Sandero із тріском провалив краш-тест. Випробування проводила незалежна організація LatinNCAP, яка тестує автомобілі, що…

06.12.2024