Багато жителів країни останнім часом стали віддавати перевагу кросоверам на повному приводі. Більшість вважає, що таким чином буде простіше керувати автомобілем взимку, проте на практиці з’ясувалося, що позашляховики та кросовери виявилися менш передбачуваними на замерзлих дорогах. Представник СТО розповів, чому кросовери у зимовий час найчастіше потрапляють у ДТП.
На дорогах, які часто покриваються взимку льодом і на трасах, машина на повному приводі може швидше розігнатися в порівнянні з автомобілями, які мають тільки один привід. Однак власнику потрібно бути обережними, особливо в тому випадку, якщо у нього немає достатнього досвіду керування такими типами транспортних засобів. Справа в тому, що гальмує вона так само, як і будь-яка легкова моноприводна. Власники просто не встигають зупинитись, що призводить до виникнення аварій.
Крім того, на слизькій дорозі автомобіль може повестися непередбачено, тому що невідомо, яке з чотирьох коліс втратить зчеплення з дорогою першим. При цьому на моноприводних автомобілях це очікувано: при різкому натисканні на газ пробуксовують задні колеса на задньому приводі, а на передньому втрачають зчеплення саме передні колеса. У разі повнопривідних моделей це неможливо передбачити. Тому рекомендується при втраті керування значно знизити швидкість і намагатися не розганятися під час керування позашляховиком.
Німецький автовиробник вирішив не відставати від Tesla та представив нову, більш доступну версію електричного Mercedes-Benz…
Як доглядати автомобіль під час простою - питання, яке хвилювало водіїв у всі часи. Раніше…
Глава Peugeot пояснив, що повільні продажі електромобілів у компанії пов'язані з високою популярністю бренду в…
Компанія Land Rover розширює лінійку Defender, готуючи абсолютно нову модель - компактний електричний позашляховик, який…
Ferrari оголосила плани випустити 20 нових моделей до 2030 року, включаючи перший електромобіль Elettrica та…
На початку листопада на китайському ринку відбудеться прем’єра BMW M3 2025 Travel Edition – універсала,…
Leave a Comment