Чи помічали ви ті маленькі чорні цятки навколо дзеркала заднього виду в машині? Завжди цікавило, навіщо вони потрібні. Ось я вирішив розібратися, і виявилося, що все дуже цікаво.
Ці цятки – це не просто дизайн чи якийсь там декор, а справжній інженерний хід. Вони зроблені з керамічної фарби, яка після термообробки стає міцною, наче броня. Уявіть собі, їх навіть не зішкребеш, вони реально тримаються роками.
Основна фішка цих точок – захистити очі водія від різкого світла. Коли сонце б’є через лобове скло, ці точки працюють як міні-тонування, пом’якшують світло і не дають осліпнути. Особливо це важливо в зоні дзеркала, бо коли кидаєш туди погляд, може засліпити. Завдяки цим точкам перехід від яскравого до тьмяного стає плавним, і очі не втомлюються.
Ще цікаво, що фритти (так їх називають професіонали) зменшують візуальний контраст між склом і кузовом. Це корисно, щоб не було різких відблисків чи засліплень, які можуть відволікати під час руху.
Звісно, виробництво таких стекол трохи дорожче, тому деякі бюджетні варіанти їх просто не мають. Якщо раптом ваше скло без цих точок, можна наклеїти тонувальну смугу, яка виконуватиме схожу функцію. Але все ж, коли знаєш, як ці точки працюють, розумієш, що це геніально просто і просто геніально.
Спільне підприємство Sony Honda Mobility, що розвиває бренд Afeela, анонсувало швидку прем'єру нової моделі на…
На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…
В Україні останнім часом спостерігається зростання суперечливих ситуацій на дорогах: патрульні все частіше виписують протоколи…
На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…
Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Leave a Comment