Чи помічали ви ті маленькі чорні цятки навколо дзеркала заднього виду в машині? Завжди цікавило, навіщо вони потрібні. Ось я вирішив розібратися, і виявилося, що все дуже цікаво.
Ці цятки – це не просто дизайн чи якийсь там декор, а справжній інженерний хід. Вони зроблені з керамічної фарби, яка після термообробки стає міцною, наче броня. Уявіть собі, їх навіть не зішкребеш, вони реально тримаються роками.
Основна фішка цих точок – захистити очі водія від різкого світла. Коли сонце б’є через лобове скло, ці точки працюють як міні-тонування, пом’якшують світло і не дають осліпнути. Особливо це важливо в зоні дзеркала, бо коли кидаєш туди погляд, може засліпити. Завдяки цим точкам перехід від яскравого до тьмяного стає плавним, і очі не втомлюються.
Ще цікаво, що фритти (так їх називають професіонали) зменшують візуальний контраст між склом і кузовом. Це корисно, щоб не було різких відблисків чи засліплень, які можуть відволікати під час руху.
Звісно, виробництво таких стекол трохи дорожче, тому деякі бюджетні варіанти їх просто не мають. Якщо раптом ваше скло без цих точок, можна наклеїти тонувальну смугу, яка виконуватиме схожу функцію. Але все ж, коли знаєш, як ці точки працюють, розумієш, що це геніально просто і просто геніально.
Автоексперт поділився інформацією про чотири функції в автомобілі, які не приносять жодної користі. Експерт розповів…
Kia зуміла привернути до себе увагу, представивши концепт-модель EV4 у 2023 році. Футуристичний дизайн седана та його запас…
Масляний фільтр став, безперечно, найпопулярнішою деталлю серед автовласників. Згідно з підсумками 2024 року, він очолює…
Зимові поїздки — це завжди великий виклик. Кількість ДТП в цей період просто зашкалює, і…
Деякі автолюбителі вважають за краще мати в запасі ще одну машину. Найчастіше це бюджетніша модель,…
У листопаді Volvo Cars відзвітувала про 5% збільшення глобального продажу, реалізувавши 66 977 автомобілів, при…
Leave a Comment