Чи помічали ви ті маленькі чорні цятки навколо дзеркала заднього виду в машині? Завжди цікавило, навіщо вони потрібні. Ось я вирішив розібратися, і виявилося, що все дуже цікаво.
Ці цятки – це не просто дизайн чи якийсь там декор, а справжній інженерний хід. Вони зроблені з керамічної фарби, яка після термообробки стає міцною, наче броня. Уявіть собі, їх навіть не зішкребеш, вони реально тримаються роками.
Основна фішка цих точок – захистити очі водія від різкого світла. Коли сонце б’є через лобове скло, ці точки працюють як міні-тонування, пом’якшують світло і не дають осліпнути. Особливо це важливо в зоні дзеркала, бо коли кидаєш туди погляд, може засліпити. Завдяки цим точкам перехід від яскравого до тьмяного стає плавним, і очі не втомлюються.
Ще цікаво, що фритти (так їх називають професіонали) зменшують візуальний контраст між склом і кузовом. Це корисно, щоб не було різких відблисків чи засліплень, які можуть відволікати під час руху.
Звісно, виробництво таких стекол трохи дорожче, тому деякі бюджетні варіанти їх просто не мають. Якщо раптом ваше скло без цих точок, можна наклеїти тонувальну смугу, яка виконуватиме схожу функцію. Але все ж, коли знаєш, як ці точки працюють, розумієш, що це геніально просто і просто геніально.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment