Зима вже на носі, і я завжди намагаюся підготувати свою машину, щоб потім не мерзнути на трасі. Перш за все, це гума. Зимова – це просто мастхев. До того ж, після шиномонтажу я завжди перевіряю тиск, щоб уникнути сюрпризів.
Ще один важливий момент – ущільнювачі дверей. Я зазвичай проходжу їх силіконовим мастилом, щоб не примерзали. А якщо раптом таки схопить мороз, то теплова гармата може врятувати.
Акумулятор теж у зоні особливої уваги. Якщо бачу, що стартер ледве крутить, одразу міняю батарею. Від цього залежить, чи заведеться машина взагалі.
Олію завжди міняю на зимову. Для мене це або 0W, або 5W – так двигун працює без проблем навіть у сильний мороз. І про склоочисники не забуваю – нові щітки взимку просто must-have. Плюс омивач – тут поступово переходжу на зимову рідину, щоб не змерзла в бачку.
Ну і СТО. Гальма, підвіска, система запалювання – усе перевіряю. Краще витратити трохи часу, ніж потім стояти на дорозі з поломкою.
І завжди маю аварійний набір у багажнику. Лопата, трос, бустер і теплі речі – це мій стандартний комплект на зиму. Спокійніше якось із цим їздити. Загалом, слідуючи цим простим крокам, я зазвичай проходжу зиму без зайвих нервів.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment