Зима вже на носі, і я завжди намагаюся підготувати свою машину, щоб потім не мерзнути на трасі. Перш за все, це гума. Зимова – це просто мастхев. До того ж, після шиномонтажу я завжди перевіряю тиск, щоб уникнути сюрпризів.
Ще один важливий момент – ущільнювачі дверей. Я зазвичай проходжу їх силіконовим мастилом, щоб не примерзали. А якщо раптом таки схопить мороз, то теплова гармата може врятувати.
Акумулятор теж у зоні особливої уваги. Якщо бачу, що стартер ледве крутить, одразу міняю батарею. Від цього залежить, чи заведеться машина взагалі.
Олію завжди міняю на зимову. Для мене це або 0W, або 5W – так двигун працює без проблем навіть у сильний мороз. І про склоочисники не забуваю – нові щітки взимку просто must-have. Плюс омивач – тут поступово переходжу на зимову рідину, щоб не змерзла в бачку.
Ну і СТО. Гальма, підвіска, система запалювання – усе перевіряю. Краще витратити трохи часу, ніж потім стояти на дорозі з поломкою.
І завжди маю аварійний набір у багажнику. Лопата, трос, бустер і теплі речі – це мій стандартний комплект на зиму. Спокійніше якось із цим їздити. Загалом, слідуючи цим простим крокам, я зазвичай проходжу зиму без зайвих нервів.
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Аналіз, проведений компанією iSeeCars, виявив цікаву закономірність: машини, пофарбовані в яскраві та незвичайні кольори, зберігають…
Volkswagen готує мінівен із хитрими дверима для суперництва із Zeekr. Британський Autocar з'ясував, що автовиробник…
У Верховній Раді готуються серйозні зміни, що можуть торкнутися всіх водіїв поважного віку. Йдеться про…
Кожен водій знає: правильний тиск у шинах — це основа безпечного та комфортного керування автомобілем.…
За інформацією Carscoops, наразі Model S і Model X складають менше ніж 5% від загальних…
Leave a Comment