Зима вже на носі, і я завжди намагаюся підготувати свою машину, щоб потім не мерзнути на трасі. Перш за все, це гума. Зимова – це просто мастхев. До того ж, після шиномонтажу я завжди перевіряю тиск, щоб уникнути сюрпризів.
Ще один важливий момент – ущільнювачі дверей. Я зазвичай проходжу їх силіконовим мастилом, щоб не примерзали. А якщо раптом таки схопить мороз, то теплова гармата може врятувати.
Акумулятор теж у зоні особливої уваги. Якщо бачу, що стартер ледве крутить, одразу міняю батарею. Від цього залежить, чи заведеться машина взагалі.
Олію завжди міняю на зимову. Для мене це або 0W, або 5W – так двигун працює без проблем навіть у сильний мороз. І про склоочисники не забуваю – нові щітки взимку просто must-have. Плюс омивач – тут поступово переходжу на зимову рідину, щоб не змерзла в бачку.
Ну і СТО. Гальма, підвіска, система запалювання – усе перевіряю. Краще витратити трохи часу, ніж потім стояти на дорозі з поломкою.
І завжди маю аварійний набір у багажнику. Лопата, трос, бустер і теплі речі – це мій стандартний комплект на зиму. Спокійніше якось із цим їздити. Загалом, слідуючи цим простим крокам, я зазвичай проходжу зиму без зайвих нервів.
Заправка автомобіля "до повного" здається звичною, проте в деяких випадках може призвести до проблем. Сучасні…
В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв, яка вже давно діє в країнах…
Nissan представив оновлений електричний кросовер Ariya, який відмовився від традиційної решітки радіатора на користь нової…
Tesla представила оновлені базові версії Model 3 і Model Y, які більше не оснащуються FM/AM-радіо.…
Audi представила оновлену версію кросовера Q5L 2026 року, орієнтовану на китайський ринок. Модель отримала збільшену…
Багато водіїв вважають, що траса безпечніша за міські дороги, проте на швидкісних ділянках наслідки ДТП…
Leave a Comment