Зима вже на носі, і я завжди намагаюся підготувати свою машину, щоб потім не мерзнути на трасі. Перш за все, це гума. Зимова – це просто мастхев. До того ж, після шиномонтажу я завжди перевіряю тиск, щоб уникнути сюрпризів.
Ще один важливий момент – ущільнювачі дверей. Я зазвичай проходжу їх силіконовим мастилом, щоб не примерзали. А якщо раптом таки схопить мороз, то теплова гармата може врятувати.
Акумулятор теж у зоні особливої уваги. Якщо бачу, що стартер ледве крутить, одразу міняю батарею. Від цього залежить, чи заведеться машина взагалі.
Олію завжди міняю на зимову. Для мене це або 0W, або 5W – так двигун працює без проблем навіть у сильний мороз. І про склоочисники не забуваю – нові щітки взимку просто must-have. Плюс омивач – тут поступово переходжу на зимову рідину, щоб не змерзла в бачку.
Ну і СТО. Гальма, підвіска, система запалювання – усе перевіряю. Краще витратити трохи часу, ніж потім стояти на дорозі з поломкою.
І завжди маю аварійний набір у багажнику. Лопата, трос, бустер і теплі речі – це мій стандартний комплект на зиму. Спокійніше якось із цим їздити. Загалом, слідуючи цим простим крокам, я зазвичай проходжу зиму без зайвих нервів.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment