Зима вже на носі, і я завжди намагаюся підготувати свою машину, щоб потім не мерзнути на трасі. Перш за все, це гума. Зимова – це просто мастхев. До того ж, після шиномонтажу я завжди перевіряю тиск, щоб уникнути сюрпризів.
Ще один важливий момент – ущільнювачі дверей. Я зазвичай проходжу їх силіконовим мастилом, щоб не примерзали. А якщо раптом таки схопить мороз, то теплова гармата може врятувати.
Акумулятор теж у зоні особливої уваги. Якщо бачу, що стартер ледве крутить, одразу міняю батарею. Від цього залежить, чи заведеться машина взагалі.
Олію завжди міняю на зимову. Для мене це або 0W, або 5W – так двигун працює без проблем навіть у сильний мороз. І про склоочисники не забуваю – нові щітки взимку просто must-have. Плюс омивач – тут поступово переходжу на зимову рідину, щоб не змерзла в бачку.
Ну і СТО. Гальма, підвіска, система запалювання – усе перевіряю. Краще витратити трохи часу, ніж потім стояти на дорозі з поломкою.
І завжди маю аварійний набір у багажнику. Лопата, трос, бустер і теплі речі – це мій стандартний комплект на зиму. Спокійніше якось із цим їздити. Загалом, слідуючи цим простим крокам, я зазвичай проходжу зиму без зайвих нервів.
Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, який збирають у Китаї, буде випущений цього літа. Очікується,…
BMW M5 нового покоління G99 став першим універсалом у лінійці M5 з 2010 року, коли…
Іноді інспектор поліції починає ставити провокаційні питання. У таких випадках головне — зберігати спокій, знати…
У США було представлено оновлений Volkswagen Tiguan 2025 року. Він став більш потужним, стильним та…
Про це повідомило Міністерство розвитку громад та територій, оприлюднивши проєкт закону, який передбачає оновлення норм…
Мода на «зелений порядок денний», у тому числі й на автомобілебудуванні, пройшла пік популярності, через…
Leave a Comment