Mercedes-Benz зіткнувся з серйозними труднощами у продажах своїх електромобілів EQS та EQE. Ці моделі не виправдали високих очікувань і суттєво відстають від амбітних планів компанії. У Mercedes вважають, що проблема може полягати в дизайні, тому з 2026 року планується повернення до класичного стилю, що зробив бренд культовим. Окрім того, компанія вирішила відмовитися від позначення EQ для електричних моделей і повернути традиційні назви, як-от C-Class, E-Class та S-Class. Це символічний і стратегічно важливий крок, який підкреслює повернення до витоків, зберігаючи водночас фокус на розвитку електромобільних технологій.
Проте проблеми Mercedes можуть бути не лише у зовнішньому вигляді. Низький попит на моделі, попри їхній високий клас і інновації, свідчить про серйозні виклики в області батарейних технологій. Електромобілі інших виробників, таких як Porsche Taycan, який має привабливий дизайн, також стикаються зі схожими проблемами з продажами. Це вказує на необхідність комплексного перегляду стратегії Mercedes у напрямку електрокарів. Компанії потрібно діяти швидко, адже подальше зволікання може поглибити кризу. Водночас глава Mercedes Ола Калленіус, схоже, затягує з ухваленням рішень, можливо, усвідомлюючи ризик втратити свою посаду.
У відповідь на ці виклики Mercedes-Benz планує масштабну програму скорочення витрат. Головна мета – оптимізація виробництва, підвищення ефективності та збереження високого рівня продуктивності. Компанія прагне зміцнити свою позицію преміального бренду, наголошуючи на якості матеріалів, ексклюзивному дизайні та передових технологіях. Калленіус переконаний, що поєднання розкоші, інновацій та ефективності здатне залучити нових клієнтів і підтримати лояльність поточних.
Окрім внутрішніх змін, на автомобільний ринок впливають і зовнішні чинники. З 2025 року в Німеччині зростуть ціни на паливо через підвищення податку на CO₂, що зробить бензин і дизель дорожчими. Страхові премії також збільшаться, і за прогнозами, зростуть у середньому на 24%. Для споживачів це означає зростання витрат, що може посилити попит на економічніші та електричні моделі. Крім того, нові екологічні стандарти, як-от вимога відповідати нормам Euro 5+ для мотоциклів, а також більш жорсткі техогляди, створять додатковий тиск на виробників і споживачів.
Таким чином, Mercedes-Benz опинився на роздоріжжі. Чи зможе бренд ефективно адаптуватися до нових реалій ринку, залежить від того, наскільки швидко і продумано будуть втілені зміни. Повернення до класичного дизайну та скорочення витрат – це лише початок довгого шляху до відновлення довіри та конкурентоспроможності бренду.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment