Mercedes-Benz зіткнувся з серйозними труднощами у продажах своїх електромобілів EQS та EQE. Ці моделі не виправдали високих очікувань і суттєво відстають від амбітних планів компанії. У Mercedes вважають, що проблема може полягати в дизайні, тому з 2026 року планується повернення до класичного стилю, що зробив бренд культовим. Окрім того, компанія вирішила відмовитися від позначення EQ для електричних моделей і повернути традиційні назви, як-от C-Class, E-Class та S-Class. Це символічний і стратегічно важливий крок, який підкреслює повернення до витоків, зберігаючи водночас фокус на розвитку електромобільних технологій.
Проте проблеми Mercedes можуть бути не лише у зовнішньому вигляді. Низький попит на моделі, попри їхній високий клас і інновації, свідчить про серйозні виклики в області батарейних технологій. Електромобілі інших виробників, таких як Porsche Taycan, який має привабливий дизайн, також стикаються зі схожими проблемами з продажами. Це вказує на необхідність комплексного перегляду стратегії Mercedes у напрямку електрокарів. Компанії потрібно діяти швидко, адже подальше зволікання може поглибити кризу. Водночас глава Mercedes Ола Калленіус, схоже, затягує з ухваленням рішень, можливо, усвідомлюючи ризик втратити свою посаду.
У відповідь на ці виклики Mercedes-Benz планує масштабну програму скорочення витрат. Головна мета – оптимізація виробництва, підвищення ефективності та збереження високого рівня продуктивності. Компанія прагне зміцнити свою позицію преміального бренду, наголошуючи на якості матеріалів, ексклюзивному дизайні та передових технологіях. Калленіус переконаний, що поєднання розкоші, інновацій та ефективності здатне залучити нових клієнтів і підтримати лояльність поточних.
Окрім внутрішніх змін, на автомобільний ринок впливають і зовнішні чинники. З 2025 року в Німеччині зростуть ціни на паливо через підвищення податку на CO₂, що зробить бензин і дизель дорожчими. Страхові премії також збільшаться, і за прогнозами, зростуть у середньому на 24%. Для споживачів це означає зростання витрат, що може посилити попит на економічніші та електричні моделі. Крім того, нові екологічні стандарти, як-от вимога відповідати нормам Euro 5+ для мотоциклів, а також більш жорсткі техогляди, створять додатковий тиск на виробників і споживачів.
Таким чином, Mercedes-Benz опинився на роздоріжжі. Чи зможе бренд ефективно адаптуватися до нових реалій ринку, залежить від того, наскільки швидко і продумано будуть втілені зміни. Повернення до класичного дизайну та скорочення витрат – це лише початок довгого шляху до відновлення довіри та конкурентоспроможності бренду.
Mercedes-Benz (China) оголосив про масштабну кампанію відкликання автомобілів, що зачіпає моделі S-Class та E-Class. Проблеми…
Сотні тисяч Hyundai потребували ремонту. Корейський виробник відкликає понад 226 тисяч кросоверів Santa Fe та…
Більшість власників машин переконані, що вони знають, як правильно мити автомобіль. При цьому багато хто…
В Італії різко підвищують штрафи за порушення правил дорожнього руху. Головний удар — водіям, які…
KIA готується підкорити нові вершини у сегменті гібридних автомобілів, обіцяючи революційні зміни до 2026 року.…
Мало хто з автовласників знає, що він має законне право не проходити алкотест під час…
Leave a Comment