Автовласники-початківці знають, що необхідно регулярно замінювати моторну оливу і фільтри, а також гальмівну рідину. Це є запорукою тривалої служби машини без складнощів. Однак вони часто забувають про багато неочевидних, але дуже важливих деталей, які теж повинні проходити регулярне технічне обслуговування.
Так, у редуктор згодом може просочитися не лише бруд, а й вода. Вони руйнують внутрішні механізми, що може призвести до дорогого ремонту. Необхідно регулярно замінювати масло в цій деталі. Рідина в муфті повного приводу потрібно міняти раз на три роки, щоб уникнути проблем. Професіонали рекомендують проводити шприцювання карданного валу через кожні 15 тисяч кілометрів пробігу. Крім того, необхідно не забувати про заміну трансмісійної оливи в роздатковій коробці. Виробники встановлюють свій термін заміни — вони можуть досягати пробігу до 120 тисяч кілометрів.
Потрібно пам’ятати, що високовольтні дроти, призначені для перенесення напруги до свічок запалювання, в середньому мають термін служби до 8 років. Для забезпечення безперебійної роботи їх потрібно регулярно міняти. Експерти зазначили, що заміну цієї деталі необхідно проводити за кожні 30 тисяч кілометрів.
Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…
Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…
Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…
Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…
У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…
Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…
Leave a Comment