Автовласники-початківці знають, що необхідно регулярно замінювати моторну оливу і фільтри, а також гальмівну рідину. Це є запорукою тривалої служби машини без складнощів. Однак вони часто забувають про багато неочевидних, але дуже важливих деталей, які теж повинні проходити регулярне технічне обслуговування.
Так, у редуктор згодом може просочитися не лише бруд, а й вода. Вони руйнують внутрішні механізми, що може призвести до дорогого ремонту. Необхідно регулярно замінювати масло в цій деталі. Рідина в муфті повного приводу потрібно міняти раз на три роки, щоб уникнути проблем. Професіонали рекомендують проводити шприцювання карданного валу через кожні 15 тисяч кілометрів пробігу. Крім того, необхідно не забувати про заміну трансмісійної оливи в роздатковій коробці. Виробники встановлюють свій термін заміни — вони можуть досягати пробігу до 120 тисяч кілометрів.
Потрібно пам’ятати, що високовольтні дроти, призначені для перенесення напруги до свічок запалювання, в середньому мають термін служби до 8 років. Для забезпечення безперебійної роботи їх потрібно регулярно міняти. Експерти зазначили, що заміну цієї деталі необхідно проводити за кожні 30 тисяч кілометрів.
У оновленому Nissan X-Trail 2026 з'явилися версії з позначеннями "Autech Sports Specifications" та "NISMO", кожна…
Аналітика Cox Automotive показала, що гібридні автомобілі краще зберігають залишкову вартість порівняно з електрокарами. Якщо…
Dacia славиться своєю стратегією будівництва модельного ряду таким чином, що конкуренти і навіть інші виробники…
Nissan представив оновлений X-Trail 2026 на японському ринку, зробивши ставку на більш сучасний дизайн, розширений…
Статистика дійсно шокує: за даними ZF Friedrichshafen, близько 70% поломок автоматичних коробок передач у міських…
Вибір правильного бензину для автомобіля починається з рекомендацій виробника. Найточніша інформація міститься в посібнику з…
Leave a Comment