Автовласники-початківці знають, що необхідно регулярно замінювати моторну оливу і фільтри, а також гальмівну рідину. Це є запорукою тривалої служби машини без складнощів. Однак вони часто забувають про багато неочевидних, але дуже важливих деталей, які теж повинні проходити регулярне технічне обслуговування.
Так, у редуктор згодом може просочитися не лише бруд, а й вода. Вони руйнують внутрішні механізми, що може призвести до дорогого ремонту. Необхідно регулярно замінювати масло в цій деталі. Рідина в муфті повного приводу потрібно міняти раз на три роки, щоб уникнути проблем. Професіонали рекомендують проводити шприцювання карданного валу через кожні 15 тисяч кілометрів пробігу. Крім того, необхідно не забувати про заміну трансмісійної оливи в роздатковій коробці. Виробники встановлюють свій термін заміни — вони можуть досягати пробігу до 120 тисяч кілометрів.
Потрібно пам’ятати, що високовольтні дроти, призначені для перенесення напруги до свічок запалювання, в середньому мають термін служби до 8 років. Для забезпечення безперебійної роботи їх потрібно регулярно міняти. Експерти зазначили, що заміну цієї деталі необхідно проводити за кожні 30 тисяч кілометрів.
Volkswagen офіційно підтвердив повернення e -Golf у 2029 році, і цього разу легендарна модель стане…
Останнім часом все більше людей розглядають варіант покупки авто з пробігом. Воно й не дивно,…
У 2026 році Volkswagen планує оновити ID.3 та ID.4, і це виглядає як великий крок…
Kia офіційно представила оновлений спортивний електрокросовер EV6 GT, цього разу в Південній Кореї. Хоча перші…
Зимові морози часто ставлять автомобілістів перед проблемою: двигун не заводиться. Екстремально низькі температури впливають на…
Для багатьох це буде сюрпризом, але в лінійці Honda був і досі є власний пікап,…
Leave a Comment