Автовласники-початківці знають, що необхідно регулярно замінювати моторну оливу і фільтри, а також гальмівну рідину. Це є запорукою тривалої служби машини без складнощів. Однак вони часто забувають про багато неочевидних, але дуже важливих деталей, які теж повинні проходити регулярне технічне обслуговування.
Так, у редуктор згодом може просочитися не лише бруд, а й вода. Вони руйнують внутрішні механізми, що може призвести до дорогого ремонту. Необхідно регулярно замінювати масло в цій деталі. Рідина в муфті повного приводу потрібно міняти раз на три роки, щоб уникнути проблем. Професіонали рекомендують проводити шприцювання карданного валу через кожні 15 тисяч кілометрів пробігу. Крім того, необхідно не забувати про заміну трансмісійної оливи в роздатковій коробці. Виробники встановлюють свій термін заміни — вони можуть досягати пробігу до 120 тисяч кілометрів.
Потрібно пам’ятати, що високовольтні дроти, призначені для перенесення напруги до свічок запалювання, в середньому мають термін служби до 8 років. Для забезпечення безперебійної роботи їх потрібно регулярно міняти. Експерти зазначили, що заміну цієї деталі необхідно проводити за кожні 30 тисяч кілометрів.
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
Leave a Comment