Журналісти з’ясували: на підході альтернативна версія Lynk & Co 08 – для китайського ринку модель перероблять, щоб вона відповідала корпоративному стилю Volvo. Доробки не зводитимуться до переклеювання логотипів: спільно з виробником смартфонів Meizu планують переробити інформаційно-розважальний комплекс та переписати програмне забезпечення.
Lynk&Co 08 вийшов на китайський ринок минулої осені. Йдеться про кросовер довжиною 4,8 метра, який буває тільки заряджається гібридом і в найдорожчій версії розвиває 593 кінські сили та 905 Нм. У Китаї модель грає в сегменті Geely Monjaro, і, схоже, Volvo готова скористатися напрацюваннями партнерів.
В основі “вісімки” платформа CMA 2, знайома інженерам Volvo по старому XC40. Однак від вихідника Lynk & Co відрізняється силовою установкою EM-P PHEV з двома або трьома електродвигунами та 1,5-літровим бензиновим турбомотором. Є варіанти з батареями на 21,2 або 39,8 кіловат-години, переднім чи повним приводом. Ціни стартують із 182 тисяч юанів (25 тисяч доларів).
Марка Volvo в Китаї відноситься до преміуму, тому перероблений Lynk & Co 08 може бути значно дорожчим за вихідник. Аналогічна історія була з мінівеном Zeekr 009 під шведським брендом. Проблеми можуть виникнути із софтом: поки Volvo не хоче копіювати програмне забезпечення Lynk & Co, а адаптація під фірмовий стиль займе час.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment