Журналісти з’ясували: на підході альтернативна версія Lynk & Co 08 – для китайського ринку модель перероблять, щоб вона відповідала корпоративному стилю Volvo. Доробки не зводитимуться до переклеювання логотипів: спільно з виробником смартфонів Meizu планують переробити інформаційно-розважальний комплекс та переписати програмне забезпечення.
Lynk&Co 08 вийшов на китайський ринок минулої осені. Йдеться про кросовер довжиною 4,8 метра, який буває тільки заряджається гібридом і в найдорожчій версії розвиває 593 кінські сили та 905 Нм. У Китаї модель грає в сегменті Geely Monjaro, і, схоже, Volvo готова скористатися напрацюваннями партнерів.
В основі “вісімки” платформа CMA 2, знайома інженерам Volvo по старому XC40. Однак від вихідника Lynk & Co відрізняється силовою установкою EM-P PHEV з двома або трьома електродвигунами та 1,5-літровим бензиновим турбомотором. Є варіанти з батареями на 21,2 або 39,8 кіловат-години, переднім чи повним приводом. Ціни стартують із 182 тисяч юанів (25 тисяч доларів).
Марка Volvo в Китаї відноситься до преміуму, тому перероблений Lynk & Co 08 може бути значно дорожчим за вихідник. Аналогічна історія була з мінівеном Zeekr 009 під шведським брендом. Проблеми можуть виникнути із софтом: поки Volvo не хоче копіювати програмне забезпечення Lynk & Co, а адаптація під фірмовий стиль займе час.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment