Журналісти з’ясували: на підході альтернативна версія Lynk & Co 08 – для китайського ринку модель перероблять, щоб вона відповідала корпоративному стилю Volvo. Доробки не зводитимуться до переклеювання логотипів: спільно з виробником смартфонів Meizu планують переробити інформаційно-розважальний комплекс та переписати програмне забезпечення.
Lynk&Co 08 вийшов на китайський ринок минулої осені. Йдеться про кросовер довжиною 4,8 метра, який буває тільки заряджається гібридом і в найдорожчій версії розвиває 593 кінські сили та 905 Нм. У Китаї модель грає в сегменті Geely Monjaro, і, схоже, Volvo готова скористатися напрацюваннями партнерів.
В основі “вісімки” платформа CMA 2, знайома інженерам Volvo по старому XC40. Однак від вихідника Lynk & Co відрізняється силовою установкою EM-P PHEV з двома або трьома електродвигунами та 1,5-літровим бензиновим турбомотором. Є варіанти з батареями на 21,2 або 39,8 кіловат-години, переднім чи повним приводом. Ціни стартують із 182 тисяч юанів (25 тисяч доларів).
Марка Volvo в Китаї відноситься до преміуму, тому перероблений Lynk & Co 08 може бути значно дорожчим за вихідник. Аналогічна історія була з мінівеном Zeekr 009 під шведським брендом. Проблеми можуть виникнути із софтом: поки Volvo не хоче копіювати програмне забезпечення Lynk & Co, а адаптація під фірмовий стиль займе час.
BMW запропонувала сучасний спосіб боротьби з проблемою керування в нетверезому стані, використовуючи можливості цифрових ключів…
Зростання вартості нових авто у США дедалі частіше змушує покупців переходити на компактніші моделі, адже…
Готуючи автомобіль до зими, важливо думати про все: не лише про гуму та незамерзайку, а…
Більшість українських водіїв рідко замислюються про те, що робити після дорожньо-транспортної пригоди. Зазвичай автомобілісти сподіваються,…
У новорічні свята багато людей вирушать у поїздки на авто, але взимку дороги стають небезпечнішими.…
Автозлодії зазвичай готуються до викрадення заздалегідь: стежать за авто, оцінюють охорону та реакцію власника. Тому…
Leave a Comment