Журналісти з’ясували: на підході альтернативна версія Lynk & Co 08 – для китайського ринку модель перероблять, щоб вона відповідала корпоративному стилю Volvo. Доробки не зводитимуться до переклеювання логотипів: спільно з виробником смартфонів Meizu планують переробити інформаційно-розважальний комплекс та переписати програмне забезпечення.
Lynk&Co 08 вийшов на китайський ринок минулої осені. Йдеться про кросовер довжиною 4,8 метра, який буває тільки заряджається гібридом і в найдорожчій версії розвиває 593 кінські сили та 905 Нм. У Китаї модель грає в сегменті Geely Monjaro, і, схоже, Volvo готова скористатися напрацюваннями партнерів.
В основі “вісімки” платформа CMA 2, знайома інженерам Volvo по старому XC40. Однак від вихідника Lynk & Co відрізняється силовою установкою EM-P PHEV з двома або трьома електродвигунами та 1,5-літровим бензиновим турбомотором. Є варіанти з батареями на 21,2 або 39,8 кіловат-години, переднім чи повним приводом. Ціни стартують із 182 тисяч юанів (25 тисяч доларів).
Марка Volvo в Китаї відноситься до преміуму, тому перероблений Lynk & Co 08 може бути значно дорожчим за вихідник. Аналогічна історія була з мінівеном Zeekr 009 під шведським брендом. Проблеми можуть виникнути із софтом: поки Volvo не хоче копіювати програмне забезпечення Lynk & Co, а адаптація під фірмовий стиль займе час.
Шведська марка Volvo презентувала бензиновий кросовер Volvo XC90. Спершу експерти чекали, що електричний EX90 прийде…
Автовиробники розуміють, що ми втомилися від величезної кількості сенсорних екранів. Тому і з'являються нові ідеї. Наприклад,…
Corolla залишається найпопулярнішим автомобілем Toyota протягом майже 60 років. Актуальна, 12-а за рахунком генерація цієї…
Ауді активно тестує прототипи нового Q7 третього покоління. Дебют моделі очікується в кінці 2025 або…
Я помітив, що водії часто діляться на дві категорії. Одні переживають, що при заправці бензин…
Незважаючи на активний розвиток нової лінійки кросоверів з поперечно розташованими двигунами і базовим заднім приводом…
Leave a Comment