Журналісти з’ясували: на підході альтернативна версія Lynk & Co 08 – для китайського ринку модель перероблять, щоб вона відповідала корпоративному стилю Volvo. Доробки не зводитимуться до переклеювання логотипів: спільно з виробником смартфонів Meizu планують переробити інформаційно-розважальний комплекс та переписати програмне забезпечення.
Lynk&Co 08 вийшов на китайський ринок минулої осені. Йдеться про кросовер довжиною 4,8 метра, який буває тільки заряджається гібридом і в найдорожчій версії розвиває 593 кінські сили та 905 Нм. У Китаї модель грає в сегменті Geely Monjaro, і, схоже, Volvo готова скористатися напрацюваннями партнерів.
В основі “вісімки” платформа CMA 2, знайома інженерам Volvo по старому XC40. Однак від вихідника Lynk & Co відрізняється силовою установкою EM-P PHEV з двома або трьома електродвигунами та 1,5-літровим бензиновим турбомотором. Є варіанти з батареями на 21,2 або 39,8 кіловат-години, переднім чи повним приводом. Ціни стартують із 182 тисяч юанів (25 тисяч доларів).
Марка Volvo в Китаї відноситься до преміуму, тому перероблений Lynk & Co 08 може бути значно дорожчим за вихідник. Аналогічна історія була з мінівеном Zeekr 009 під шведським брендом. Проблеми можуть виникнути із софтом: поки Volvo не хоче копіювати програмне забезпечення Lynk & Co, а адаптація під фірмовий стиль займе час.
Коли холоди приходять, я завжди пам'ятаю про важливість захистити двигун і знизити його зношування через…
З 2019 року Škoda Auto виробляє батареї на своєму заводі у Млада-Болеславі. Спочатку вони призначалися…
До списку електричних кросоверів, які вирізняються своєю надійністю та високим ресурсом, увійшли автомобілі, доступні для…
Купівля автомобіля після ДТП, як правило, пов'язана із низкою причин. Або сильно обмежений бюджет, або…
Зимовий сезон завжди супроводжується певними труднощами для водіїв і багато хто часто допускає одні й…
Напередодні один із босів «Кіа» випадково підтвердив випуск «батарейного» пікапа. Причому зробив це максимально недбалим…
Leave a Comment