Я помітив, що водії часто діляться на дві категорії. Одні переживають, що при заправці бензин може перелитися і потекти з бака, а інші, навпаки, намагаються додавати ще трішки після того, як пістолет вже відключився. Чесно кажучи, не варто так переживати, бо пістолет насправді досить “розумний” і точно знає, коли бак вже повний.
Все працює на механіці, а не на якійсь електроніці. Всередині пістолета є клапан, який перекриває подачу палива, коли ви знімаєте шланг. Щоб бензин потік, треба натискати на важіль, і тоді відкривається заслінка. Але є ще одна важлива деталь — тонкий повітряний канал, який всмоктує повітря з бака, щоб не було вакууму. Коли бак заповнюється, носик пістолета занурюється в паливо, і канал більше не може забирати повітря. Тоді мембрана опускається, і пістолет просто блокує подачу палива. Ось тоді ми і чуємо те клацання.
А тепер по суті: коли пістолет клацає, це значить, що бак заповнений і не потрібно додавати ще. До того ж, якщо ви спробуєте долити, все одно не вийде додати багато, а ще й є ризик створити зайвий тиск через випаровування палива. Тому запам’ятайте, що заправляти до клацання — це саме те, що потрібно.
Renault Sandero із тріском провалив краш-тест. Випробування проводила незалежна організація LatinNCAP, яка тестує автомобілі, що…
Незважаючи на чутки про те, що Hyundai відкладе прем'єру нового покоління кросовера Palisade, корейський автовиробник…
Лизинг автомобилей становится все популярнее несмотря на войну, и 2025 год обещает принести в эту…
Зима вже на носі, і навіть якщо офіційно вона ще не почалась, на вулиці вже…
З настанням холодів підземні паркінги здаються ідеальним рішенням. Зручно: не треба зчищати сніг, не мерзнеш,…
В Україні не планують масово міняти всі світлофори, навіть попри оновлення державних стандартів, які наближають…
Leave a Comment