Я помітив, що водії часто діляться на дві категорії. Одні переживають, що при заправці бензин може перелитися і потекти з бака, а інші, навпаки, намагаються додавати ще трішки після того, як пістолет вже відключився. Чесно кажучи, не варто так переживати, бо пістолет насправді досить “розумний” і точно знає, коли бак вже повний.
Все працює на механіці, а не на якійсь електроніці. Всередині пістолета є клапан, який перекриває подачу палива, коли ви знімаєте шланг. Щоб бензин потік, треба натискати на важіль, і тоді відкривається заслінка. Але є ще одна важлива деталь — тонкий повітряний канал, який всмоктує повітря з бака, щоб не було вакууму. Коли бак заповнюється, носик пістолета занурюється в паливо, і канал більше не може забирати повітря. Тоді мембрана опускається, і пістолет просто блокує подачу палива. Ось тоді ми і чуємо те клацання.
А тепер по суті: коли пістолет клацає, це значить, що бак заповнений і не потрібно додавати ще. До того ж, якщо ви спробуєте долити, все одно не вийде додати багато, а ще й є ризик створити зайвий тиск через випаровування палива. Тому запам’ятайте, що заправляти до клацання — це саме те, що потрібно.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment